Witam, jestem osoba prywatną sprzedająca Lexusa IS200. Sprzedaję tą perełkę, ponieważ zdarzyła się okazja kupna czegoś nowszego i jeszcze bardziej żywszego :)
Szczęśliwym posiadaczem jestem od lutego 2017 (posiadam wszystkie papiery, faktury oraz komplet kluczyków). Auto zostało zakupione w MM NICE CARS w Polsce a pochodzi z Niemiec. Tam dostało oryginalne obniżające sprężyny Toyoty -13,5mm, oraz Niemiec zamontował w nim dystanse na tylnej osi 15mm. Tam również był robiony fragment tylnej lewej ćwiartki, nie wiemy co się dokładnie stało, ale wiemy, że był robiony i miernik wskazuje w okolicach 800um. Przez ten cały czas jak to każde auto, musiał kilka razy odwiedzić serwis, a oto lista rzeczy jakie zostały w nim zrobione:
- Wymiana dwumasy na używaną (z przebiegu 120tys.)
- Sprzęgło AISIN
- Czujnik ABS na prawym przednim kole
- Wymiana rozrządu przy 290tys. km
- Wymiana chłodnicy
- Regeneracja przednich zacisków + wymiana tarcz i klocków TRW
- Wymiana szczęk w tylnym tarczo-bębnie
- Nowy akumulator (gwarancja 2 lata)
- Zaraz po zakupie wymiana oleju (skrzynia, most oraz silnik) w silniku jest wlany olej Motul 5W50 (wymieniany co roku)
- Wymiana wszystkich filtrów (kabinowy i powietrza co roku)
- Car audio Morel Maximo 6.2 + mogę dorzucić ramkę konwersji na radio 2din
Felgi aluminiowe oryginalne 17" na oponach Uniroyal Rainsport 3 + felgi stalowe na oponach Dębica Frigo HP 2
W aucie została zainstalowana instalacja gazowa, która egzystuje w samochodzie od 30tys. km. Butla 45l, sterownik KME Nevo oraz wtryskiwacze herkulesy fioletowe (więcej części nie pamiętam :)
Elektryczne składanie lusterek niestety nie działa w lusterku Lewym, ponieważ najzwyczajniej w świecie silniczek się przepalił i został odcięty od obwodu, prawe lusterko się składa idealnie :)
Wnętrze jest w dobrym stanie, wszelkie części skórzane były czyszczone oraz impregnowane odpowiednimi preparatami do skór. Na desce widać obdarcia które powstały na skutek codziennego użytkowania.
Przeze mnie auto nie było bite ani razu :)
Na lakierze w dwóch miejscach zszedł klar (widoczne na zdjęciach) przy klamce niestety bieg czasu zrobił swoje, natomiast na zderzaku...no cóż stało się tak na skutek użycia za mocnej końcówki od karchera :( Na masce można zaobserwować kilka odprysków od kamieni, niestety co bym nie robił i tak bym tego nie uniknął. Jeżeli chodzie o rdzę, to przez okres mojego użytkowania nie pojawiły się praktycznie żadne nowe naloty oprócz tych które był zaraz po zakupie auta. Jest ich naprawdę bardzo niewiele, nawet jestem w stanie zaryzykować stwierdzenia, że jak na swoje lata buda jest w naprawdę zdrowym stanie.
Końcówka wydechu została wykonana według własnego projektu, na początku była chromowana, miała być stal nierdzewna no ale cóż...coś nie wyszło i pordzewiała.
Dla tych który nie wiedzą...auto prowadzi się naprawdę świetnie, słucha się każdego polecenia użytkownika. Lexus wyprodukował je z myślą konkurencji z BMW serii 3 oraz nadaniu sportowego charakteru. Moim zdaniem, jak na te lata bardzo dobrze udało im się połączyć użytkowość ze sportowym charakterem który jest niesamowicie podkreślany przez "sztywne" działanie skrzyni biegów. Podczas zmiany biegu możemy się poczuć jakbyśmy tworzyli jedność z samochodem.
No...to chyba wszystko :)
Serdecznie zapraszamy na oględziny na terenie Kielc bądź Warszawy (na tygodniu), oraz do zadawania pytań.
Wersja skrócona opisu:
Odpala, hamuje, przyspiesza, skręca, zostawia dwa ślady :)