Witam.
Mam na sprzedaż mój (trzeci już) drift projekt na bazie Lexusa IS200 z 1990roku.
Auto jeździ fajnie agresywnie, prowadzi się bardzo łatwo wygląda świetnie aktualne zdjęcia lipiec 2019.
Przegląd i oc wazne do wiosny 2020
Mam osobistą potrzebę zbudowania czegoś nowego więc lexus jest na sprzedaż...
SPECYFIKACJA:
Silnik: 3uz-fe vvti po kompletnym serwisie w 2017 roku, seryjny nie dłubany gwarantuje niezawodność. jeżdżę na oleju motul 300v 15w50 wymieniany 3-4 razy w roku, silnik odpalony na komputerze emu black. jedyną modyfikacją jest wymiana na cewki od VW/audi, wyścigowy układ paliwowy z przeowdami w oplocie stalowym, dwiema pompami wysokiego ciśnienia oraz zbiornikiem aluminiowym 40L + swirlpot 2,5L ( auto pali około 50L + do 10 nowych opon na cały dzień jeżdżenia)
Napęd: lekkie kolo zamachowe, 4-łopatkowa tarcza spiek (nowa od wiosny 2019) docisk sachs performance skrzynia bmw e46 diesel, customowy wał napędowy oraz seryjny dyfer z półosiami od lexusa. przez dwa lata jeżdżenia tylko raz wymieniłem dyfer (koszt 150zł)
Zawieszenie: auto stoi na zestawie ISC, wszystkie łączniki i gumy poliuretanowe, z tyłu nowy zestaw regulowanych wahaczy
Modyfikacje skrętu: zestaw adapterów powiększający skręt do 70st. elektryczna pompa wspomagania, skręt pracuje płynnie i nie zacina się.
Karoseria: 6-pkt. klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów wykonana w profesjonalnym warsztacie, klatka ma certyfikat. auto mocno odchudzone, zostawione seryjne szyby, przednie szyby otwierają sie elektrycznie
Układ hamulcowy: przednie tarcze brembo lexus isF + zaciski brembo z s500 ręczny obp na nowej pompie wilwood
Wnętrze: fotele, pasy, kierownica, gałka zmiany biegów SPARCO, przełączniki na desce, tablet wyświetlający parametry silnika, nagrzewnica z nawiewem na szybę, seryjna deska, kierownica z regulacją wysokości
body-kit: zderzaki, progi nadkola wszystko wykonane w PL i łatwo dostępne
Felgi 18 cali przód z oponami 225/40/18 Federal rsr, tył 4 szt felg, ja jeżdżę na 235/40/18