INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY LEXIA 3 / PP2000 DIAGBOX
Wersja GOLD (dla warsztatów) z układem 921815C, przekaźnikami NEC i kościach firmy SAMSUNG.
Interfejs diagnostyczny do aut francuskich:
- Citroen
- Peugeot
- DS
Brak limitów uruchomień.
Wymagania sprzętowe dla Lexia, PP2000, Diagbox:
Windows XP 32bit / WIN 7 32bit, pamięć RAM min. 2GB, 20GB miejsca na dysku.
(Diagbox działa pod: xp, me, 7, 8,10 32 i 64 bit
Lexia i PP2000 działa pod XP i 7 32 bit.)
Kod produktu: A142
W zestawie:
- Interfejs LEXIA 3 z wbudowanym przewodem OBD2 (z podświetleniem)
- Kabel USB - COM
- Płyta instalacyjna
- Wersja 7.83
Wsparcie m.in Citroen:
C-Zero/C1/C2/C3/C3 PICASSO/DS3/C-ELYSEE/C4/C4 KAKTUS/C4 PICASSO/DS4/DS 5LS/C5/DS5/C6/C8/C-CROSSER/C4 AIRCROSS/NEMO/BERLINGO/JUMPY/ZWORKA/AX/SAXO/BX/ZX/XSARA/XANTIA/XM/EVASION/C15/FUKANGFUKANG 988/ELYSEE/C-ELYSEE (R3)/C-C-TRIOMPHE/C-QUATRE
Wsparcie m.in Peugeot:
107/108/206 207/207 +/280/301/HOGGAR/307/308/RCZ/407/408/508/607/807/1007/2008/3008/4007/4008/5008/BIPPER/PARTNER/EXPERT/106/205/306/309/405/406/605/806
Skaner diagnostyczny przeznaczony jest do aut Citroen i Peugeot. Umożliwia on diagnostykę aut marki od 1995 aż do obecnych modeli. Diagnostyka odbywa się poprzez złącze OBD-II. Nie dotyczy starszych modeli, w takim wypadku wymagane jest inne złącze. W przeciwieństwie do innych uniwersalnych narzędzi diagnostycznych, które tylko odczytują błędy, to oprogramowanie wykonuje prawie wszystkie funkcje, takie jak oryginalne urządzenia serwisowe.
MOŻLIWOŚCI:
- kodowanie kluczyków
- kodowanie komputera BSI
- odczytywanie danych bieżących (prędkość obrotowa silnika, przepływomierzy itp.
- programowanie wtryskiwaczy
- aktywacja radia (np. po wymianie lub naprawie)
- odczyt wszystkich przechowywanych kodów błędów z pełnym opisem
- kasowanie kodów błędów
- Auto-Scan (pełne skanowanie całej elektryki)
- testowanie podzespołów (pompy paliwa, centralnego zamka, ABS, czujników, elektrozaworów itp.)
- programowanie świateł w tryb skandynawski
- sprawdzenie i kodowanie czujników powietrza w kołach
- włączenie / wyłączenie składania lusterek
- kodowanie Immobilizera
- kodowanie poduszek powietrznych
- sprawdzenie stopnia zużycia filtra cząstek stałych (FAP)
- testowanie panelu sterującego i gałek przy kierownicy
- testowanie silników krokowych w nagrzewnicy, czujników, wskaźników na desce rozdzielczej
- i wiele innych...
Przykładowa lista występujących sterowników:
- silnik,
- hamulce ABS ESP,
- zestaw wskaźników
- klimatyzacja,
- skrzynia biegów,
- immobilizer,
- poduszki powietrzne
- układ wspomagania,
- elektronika 4WD,
- komputer pokładowy BSI, BCM, REC, CIM itp.
- zamek centralny,
- moduł komfortu,
- moduł ogrzewania dodatkowego
- oświetlenie,
- nawigacja,
- radio,
- i wiele innych sterowników zależnie od wybranej marki.