Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 121,45 zł
- CZY MOŻNA URATOWAĆ EUROPĘ?
- 125,94 zł z dostawą
- 6,72 zł
- Czy Europa stanie się pogańska
- 17,67 zł z dostawą
Leon G. Schiffman Consumer Behaviour A European Ou (7026656372)
Opis
Leon G. Schiffman Consumer Behaviour A European Outlook
- Typ Okładki: Książka w miękkiej oprawie
- Wydawnictwo: Financial Times/ Prentice Hall
- Autor: Leon G. Schiffman,Leslie Kanuk,Havard Hansen
- Język książki: Angielski
- Rozmiar: 19.9 x 1.8 x 26.1 cm
- Ilość stron: 480
- Data premiery: 2011-10-07
From the Back Cover
Schiffman, Kanuk & Hansen, Consumer Behaviour: A European Outlook 2e
The second European edition of Schiffman and Kanuk's classic Consumer Behaviour focuses not only on what consumers buy, but also why they buy, when they buy, where they buy, how they evaluate their purchase, and how they ultimately dispose of it. The text has been thoroughly adapted and revised to reflect European conditions, and to focus attention on critical concepts in consumer behaviour. The authors discuss the effects of family, social class, culture and subculture on the decision-making process, and, by taking a psychological approach, illuminate the ways in which marketers apply the principles of consumer behaviour to the development and implementation of marketing strategies.
New to this edition
· A strengthened emphasis on decision-making as an important starting point for studying consumer behaviour
· Thoroughly updated European examples as well as new examples relating to online consumer behaviour
· More theoretical models of consumer behaviour, such as the Theory of Planned Behaviour
Online resources available at www.pearsoned.co.uk/schiffman include PowerPoint slides and a testbank of multiple choice questions for lecturers as well as an online glossary, self-assessment questions for every chapter, flashcards and weblinks for students.
About the authors
Leon G. Schiffman is J. Donald Kennedy Chair in E-Commerce at the Peter J. Tobin College of Business at St. John's University, New York City, USA.
Leslie Lazar Kanuk is Emeritus Professor of Marketing at the City University of New York Graduate School, USA.
H©vard Hansen is Professor of Marketing at the UiS Business School, University of Stavanger, Norway.
About the Author
Leon G. Schiffman is J. Donald Kennedy Chair in E-Commerce at the Peter J. Tobin College of Business at St. John's University, New York City, USA.
Leslie Lazar Kanuk is Emeritus Professor of Marketing at the City University of New York Graduate School, USA.
H©vard Hansen is Professor of Marketing at the UiS Business School, University of Stavanger, Norway.
Termin wysyłki od 7 do 12 dni roboczych
0273736957
Tel: 733 936 434
e-mail: martinigryf11@gmail.com
Z uwagi na dużą liczbę produktów jak i zapytań preferujemy kontakt mailowy
Wpłaty proszę kierować na konto
Eldimar - Łukasz Martyniak
18 1090 1492 0000 0001 0088 2953
Termin wysyłki wynosi od 7 do 12 dni roboczych.
O wysyłce jak i nr monitorowania paczki poinformujemy w dniu wysyłki.
Zakup na aukcji jest równoznaczny z akceptacją regulaminu. Który dostępny na stronie O MNIE
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.