KONTAKT
Allmaris Piotr Stoiński
64-530 Komorowo
ul. Dworkowa 5
tel. 507-751-577
NIP: 972-054-17-05
REGON: 362903121
e-mail:
biuro@allmaris.pl
pracujemy od pon. do pt.
w godz. od 08.00-16.00
PŁATNOŚĆ
możliwe formy płatności:
(PREFEROWANA METODA – przyspiesza wysyłkę).
Wpłata na konto bankowe w:
Allmaris Piotr Stoiński
64-530 Komorowo
Numer konta:
62 1910 1048 2668 2277 5241 0001
Tytuł płatności:
Nick z Allegro/nazwa towaru
PARAGON/FAKTURA
Wystawiamy paragon,
lub na życzenie fakturę vat.
W przypadku faktury należy poinformować o tym w tytule przelewu, lub w uwagach do zamówienia
WYSYŁKA
Czas realizacji 2-3 dni
przesyłka kurierska
Odbiór osobisty możliwy w siedzibie firmy po uzgodnieniu terminu telefonicznie lub mailowo pod adresem:
Allmaris Piotr Stoiński
ul. Dworkowa 5
64-530 Komorowo
REGULAMIN AUKCJI ALLMARIS:
- Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów, aby uniknąć niepotrzebnych nikomu zwrotów prowizji czy ostrzeżeń od Allegro.
- Po dokonaniu zakupu prosimy dokonać wpłaty za towar + koszty przesyłki (podane na aukcji w sekcji KOSZTY DOSTAWY → Wszystkie opcje) lub napisać maila o wysyłce za pobraniem w terminie do 7 dni.
- W przypadku chęci odbioru osobistego prosimy o maila w terminie do 2 dni z informacją jakiego dnia ma to nastąpić, aby towar został przygotowany do odbioru.Prosimy też wcześniej o kontakt telefoniczny 507-751-577 w celu potwierdzenia godziny odbioru.
- Prosimy by po odebraniu towaru, wystawić stosowny komentarz. Będzie to dla nas sygnał, że towar doszedł i wszystko jest tak jak należy.W przypadku uszkodzenia przesyłki proszę sporządzić protokół z przewoźnikiem.
- Dla dopełnienia formalności my też będziemy wystawiać komentarz.
- Zgodnie na naszym regulaminem, Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Nie dotyczy FIRM.
- W przypadku odstąpienia od umowy koszty przesyłki ponosi Kupujący / Nabywca.
- W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 paragraf 1 K.C. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
- Dokonując zakupu Kupujący potwierdza, że zapoznał się i akceptuje informacje zawarte w zakładce Informacje od sprzedającego.
LENOR SUMMER BREEZE PŁYN DO PŁUKANIA 5L ŻÓŁTY
Cechy:
- płyn do płukania i zmiękczania tkanin
- opakowanie kanister 5l
- produkt silnie skoncentrowany
- bardzo wydajny
Zalety:
- najwyższa jakość
- przyjemny długotrwały zapach
- chroni włókna tkanin
- pozostawia tkaniny miękkie i przyjemne w dotyku
- ułatwia prasowanie
Korzyści:
- niezwykle wydajny bo wystarczy Ci aż na 200 prań
Dlaczego warto skorzystać z oferty Allmaris?
- Jesteśmy NOWĄ Firmą, której od początku zależy na każdym nowym kliencie.
- Zadowolenie klientów będzie naszym priorytetem.
- Od początku naszej działalności staramy się, aby nasze CENY były NAJNIŻSZE.
- Kupując w Allmaris, kupujesz w legalnie działającej firmie, która odprowadza podatki w Polsce.
- Działamy zgodnie z polskim prawem handlowym.
Zapraszamy do zakupów przez 7 dni w tygodniu!
Wysyłka w ciągu 24 godzin
Czas realizacji 2-3 dni.
Przesyłka kurierska, lub odbiór osobisty.
Koszt przesyłki podany zawsze w treści aukcji. Kupując nasze produkty w serwisie Allegro, można po uzgodnieniu telefonicznym odebrać towar osobiście w siedzibie firmy:
64-530 Komorowo
Dworkowa 5
Ceny hurtowe
Wszystkich zainteresowanych zakupem większych ilości produktów oraz propozycjami współpracy, proszę o kontakt telefoniczny lub na e-mail.
W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu e-mailowego lub telefonicznego.
REGULAMIN ALLMARIS
Procedura reklamacyjna-opis:
Klient/Kupujący może składać Sprzedawcy/Allmaris reklamacje dotyczące zawartej Umowy kupna, pod adresem: biuro@allmaris.pl, lub w formie pisemnej na adres Allmaris Piotr Stoiński u1. Dworkowa 5, 64-530 Komorowo.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię i nazwisko, adres dostawy, adres email Kupującego oraz datę zawarcia Umowy, która stanowi podstawę reklamacii
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamacje
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający/Allmaris zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający/Allmaris rozpatruje rekIamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wsyłana jest na podany przez Klienta/Kupującego adres email.
Prawo Kupującego do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
W takim przypadku Sprzedawca, zwróci kwotę za towar, otrzymaną od Kupującego. Aby odstąpić od umowy, zawartej naAllegro, należy zgłosić Sprzedawcy stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres:
Allmaris Piotr Stoiński ul. Dworkowa 5, 64-530 Komorowo, 1ub emailem na adres: biuro@allmaris.pl
Kupujacy może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy podanego poniżej.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy kupna:
Allmaris Piotr Stoiński ul. Dworkowa 5, 64-530 Komorowo Ja (imię i nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
-nazwy kupionych przedmiotów oraz numery ofert na Allegro
-data zawarcia umowy oraz data odbioru przedmiotów
-imię i nazwisko kupującego
-login Allegro
-adres kupującego
-data odstąpienia od umowy
-podpis: czytelnie imię i nazwisko
Koszt zwrotu zakupionych rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru jakie poniósł Kupujący. Kwota za wysyłkę towaru do klienta zostanie zwrócona w wysokości równej najtańszej przesyłki.
Brak odstąpienia od umowy:
prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro, nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której, przedmiotem świadczenia jest rzecz nie prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić, ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z inny rzeczami.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami, na podstawie art. 558 paragraf 1 K.C. strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.