Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Prime to najlepsze narzędzie do nauki przedmiotów STEAM w klasach 4–8. SPIKE Prime łączy kolorowe elementy konstrukcyjne LEGO, łatwy w obsłudze sprzęt oraz intuicyjne środowisko kodowania typu przeciągnij i upuść oparte na języku Scratch. To doskonały sposób na zaangażowanie uczniów w ciekawą zabawę, która jest okazją do nauki, rozwijania umiejętności myślenia krytycznego i rozwiązywania złożonych problemów o różnym stopniu trudności. Uczniowie mogą spróbować swoich sił w łatwych projektach wstępnych lub wykorzystać nieograniczone możliwości projektowe zestawu SPIKE Prime, który pomoże im przyswoić kluczowe zagadnienia STEAM i umiejętności potrzebne do tworzenia innowacji w XXI wieku. A wszystko to podczas wesołej zabawy!
Intuicyjne środowisko programowania na tablety i komputery wykorzystuje najlepsze cechy popularnego języka Scratch, dzięki czemu przypadnie do gustu zarówno nauczycielom, jak i uczniom. Oprócz materiałów startowych aplikacja zawiera 3 zgodne ze standardami moduły zajęć STEAM dotyczących inżynierii i informatyki. Moduły zostały przygotowane z myślą o 45-minutowych zajęciach w klasach 4–8 szkoły podstawowej. Ułatwiają naukę zagadnień STEAM, angażując uczniów w myślenie krytyczne i rozwiązywanie problemów o różnych poziomach trudności. Kompleksowe scenariusze zajęć online i bogaty zasób łatwych, interaktywnych materiałów pomocniczych zapewniają wszystko, czego potrzeba do skutecznego przeprowadzania zajęć — zarówno przez doświadczonych, jak i początkujących nauczycieli.
- Solidny pojemnik do przechowywania z tackami do sortowania, Hub do programowania, czujnik odległości, czujnik siły, czujnik koloru, duży silnik, 2 średnie silniki i ponad 500 atrakcyjnych elementów LEGO® Technic™ w nowych kolorach.
- Hub do programowania ma matrycę świateł 5x5, 6 portów wejścia/wyjścia, zintegrowany żyroskop 6-osiowy, głośnik, moduł Bluetooth i akumulator.
- Środowisko programowania typu przeciągnij i upuść na tablety i komputery bazuje na popularnym języku programowania Scratch, którego używają miliony dzieci na całym świecie.
- 3 zgodne ze standardami nauczania moduły STEAM dla klas 4–8 zawierają głównie 45-minutowe zajęcia dotyczące inżynierii i informatyki. W komplecie szczegółowe scenariusze lekcji online i materiały dla nauczycieli.
- Stosowanie umiejętności projektowych na każdym etapie procesu projektowania.
- Kształcenie zdolności skutecznego rozwiązywania problemów i programowania poprzez rozkładanie problemów na części i myślenie algorytmiczne.
- Projekty przewidujące gromadzenie i przesyłanie danych za pomocą sprzętu i oprogramowania.
- Praca ze zmiennymi, tablicami danych i danymi w chmurze.
- Stosowanie myślenia krytycznego i rozwijanie umiejętności przydatnych na rynku pracy.