Latawiec Airush 2019 Union V4 Acid Teal 9m2
Union V4 został całkowicie przeprojektowany aby poprawić kluczowe cechy. W roczniku 2019 otrzymujemy jeszcze więcej hangtimu, dla wysokich skoków, oraz szybszą i bardziej responsywną możliwość sterowania.
Kształt został został dopracowany aby "siedział" głębiej w oknie wiatrowym, pozostawiając lekkie i czułe sterowanie.
Projekt wingtipów zapobiega backstallowaniu, a zwiększenie liniowej mocy powoduje, że jeszcze lepiej nadaje się do freeridu, freestylu i do jazdy na falach.
Union jest naturalnym krokiem, zaraz po Lithiumie, dla riderów, którzy szukają zwiększonych właściwości do skoków i bardziej bezpośredniego sterowania.
Idealny dla osób pływających freestyle, którzy razem genialnymi osiągami unhooked szukają bardziej wybaczającego kita niż typowy C shape. Dla bardziej bezpośredniego, reaktywnego i świeżego czucia kita, nowe wiązane bridle (brak bloczków), przenoszą do następnego wymiaru średnio zaawansowanych i zaawansowanych riderów. To wszystko przekłada się na łatwiejsze i pewniejsze kite loopy.
Podstawowe cechy:
- Wszechstronny kite dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych
- Świetne właściwości unhooked
- Wiązane bridle dla bardziej bezpośredniego odczucia
- Duży hangtime
W zestawie otrzymasz:
- latawiec
- plecak
- zestaw naprawczy
- Instrukcja
- Gwarancja 2 lata
AIRUSH LOADFRAME V4 z WebTech
Rama Airusha Load Frame V4 z WebTech jest kluczowym elementem w wytrzymałości kita bez negatywnego wpływu nawagę.
Zintegrowane wysoko modułowe włókna z Polietylenu
Głównym konceptem ramy Airusha, Load Frame, są ultra lekkie włókna które każde z nich może unieść 40 kg. Powinniśmy myśleć o niej jak o lekkiej sieci zaprojektowanej tak, że absorbuje energię pod obciążeniem, podobnie do sieci pająka.
Polietylenowe włókna są zintegrowane z poszyciem latawca i wzmocnione taśmami,które pozwalają im wydłużać się pod obciążeniem, absorbując większość obciążenia które normalnie zostało by przekazane bezpośrednio na poszycie. Zapobiega to rozciąganiu się poszycia i umożliwia długoterminowe korzystanie z nienaruszonej konstrukcji.
Materiał TECHNOFORCE D2
Ten materiał premium, o dużej gęstości, zaprojektowany jest w strukturze wykorzystującej podwójnie powlekane włókna poliestrowe, dużej wytrzymałości, w konfiguracji podwójnego ripstopu. Podwójne powlekanie zabezpiecza włókna przed UV i przetarciem. Dzięki temu poszycie pozostaje świeże i responsywne.
Ten materiał, w połączeniu z ramą Airusha, daje idealną kombinację wytrzymałości i osiągów.
Zawór Boston XL inflate/ deflate
Zawór XL inflate/ deflate cechuje się niezwykle szybkim sposobem pompowania jak i spuszczania powietrza. Duży otwór zapewnia max.przepustowość powietrza, co redukuje zużycie pompki oraz umożliwia łatwiejsze pompowanie. W połączeniu z nową pompką Airush high- velocity pump będziesz pierwszy na wodzie.
Korzystając z tego zaworu, używamy szerokiej przejściówki w pompce lub nowej przejściówki w pompkach Airusha. Umożliwia ona wkręcenie się na zawór, przez co nigdy nie wypadnie przy pompowaniu.
Airush Bumpers
Odpowiednio umiejscowione ochraniacze redukują zużycie kita na najtrudniejszych podłożach. Są one kluczowe zwiększenia żywotności latawca.
Kevlarowe wzmocnienia
Kevlar,znany z kamizelek kuloodpornych, używany jest jako wzmocnienia w latawcach Airusha. Stosowany jest w najbardziej krytycznych miejscach aby chronić przed zużywaniem, jednocześnie minimalizując wagę.
SPS &FBI
Powiększonezawory i rurki one pumpa SPS (Single Piont Inflation System)optymalizują pompowanie i spuszczanie powietrza. Wężyki o większej średnicy zapobiegają skręcaniu się, redukują napięcie na pompkę iumożliwiają szybki przepływ powietrza w obie strony. Cały systemzabezpieczony jest materiałem który chroni przed UV oraz zapobiegauszkodzeniom przy składaniu kita.
Regulacja tylnych linek
Regulacja tylnych linek, stosowana w każdym latawcu Airusha, pozwala na szybką zmianę w sile na barze jak i reakcji kita. Zmieniając ustawienie na „High”, kite będzie miał zwiększone siły na barze i zmniejszoną szybkość skrętu. Ustawienie „Low” zmniejsza siły na barze i zwiększa prędkość skrętu.
Mniejsze rozmiary latawców mają 3 ustawienia siły na barze, większe tylko ustawienie „Medium” i „Low”.
V3.2 Bridle System
System Bridli V3.2, teraz krótsze o 10%, przyczynia się znacząco do szybkości skrętu i podparcie tuby głównej. Dodatkowo znacząco poprawia kontrolę nad latawcem, przy zdepowerowaniu.
Plecak z poliestru, z recyklingu
Około 36 miliardów plastikowych butelek jest produkowanych każdego roku, a ponad 30% nie recyklingowanych plastików trafia do rzek i oceanów.Pamiętajcie, te wody to nasz plac zabaw! Nawiązaliśmy współpracę z liderem w recyklingu plastików i razem z nimi produkujemy wiele naszych plecaków i kluczowych akcesoriów.
Zastanawiasz się nad zakupem latawca do kitesurfingu?
Wybór latawca to wbrew pozorom dość trudna decyzja, należy wziąć pod uwagę kilka bardzo ważnych aspektów:
- rozmiar latawca
- model latawca
- wybór marki
- dobór baru i pompki
Sprawdź zakładkę „O sprzedającym” i skontaktuj się z nami. Porozmawiamy na temat twoich wymagań i dobierzemy odpowiedni zestaw, który pozwoli Ci osiągnąć szybki Progress w bezpieczny i kontrolowany sposób.
Zdaj się na nasze doświadczenie!