Latawiec F One Bandit 2021
Kolejna edycja legendarnego latawca F-One Bandit. W wersji na 2021 rok projektanci skoncentrowali się by latawiec był jak najbardziej responsywny i lekki w pracy na barze. Nowe wzmocnienia krawędzi spływu i przeprojektowany układ paneli sprawił, że latawiec ma perfekcyjny kształt i bardzo dobry zakres wiatrowy. Tegoroczny Bandit przewyższa poprzedników w kwesti kontroli kształtu i eliminacji niechcianych ruchów latawca. Bandit 2021 jest przyjemny w prowadzeniu, przewidywalny, a zredukowane siły na barze pozwolą cieszyć się wielogodzinnymi sesjami na wodzie.
CECHY PRODUKTU
wysoce wydajny w pływaniu up wind,
zoptymailizowane siły na barze,
bardzo szeroki zakres wiatrowy,
duża moc i siła nośna przy skokach i loopach,
wyśmienita stabilność,
perfekcyjnie trzyma kształt,
łatwy restart z wody,
świetnie odpuszcza szkwały.
Delta C-Shape
Kształt opatentowany przez F-One’ a daje świetną stabilność w powietrzu oraz reakcję na ruchy barem nawet przy maksymalnie zaciągniętym de-powerze. Kształt ten jest wypadkową najlepszej aerodynamiki latawca oraz maksymalizacji de-powera. Świetny zakres wiatrowy, łatwość stawiania latawca z wody oraz odpuszczanie szkwałów to cechy tej konstrukcji. Używana w latawcach od F-One od 12 lat.
Materiał Technoforce
Jest to bardzo wytrzymały materiał poliestrowy o dużej gęstości, jest bardzo odporny na przetarcia, rozdarcia oraz rozerwanie pod wpływem dużych napięć.
Auto Relunch
W sytuacji kiedy latawiec leży tubą główną na wodzie, dzięki kształtowi Delta-C latawiec automatycznie ustawia się pionowo na tip i sunie na krawędź okna wiatrowego. Pozwala to na niesamowicie szybki i łatwy relaunch kite’a.
Reactor Valve
System pompowania latawców F-One od 2018 roku. Zapożyczony z desek SUP daje znacznie lepsze osiągi podczas pompowania i wypuszczania powietrza. Szeroka, wkręcana koncówka powoduje, że latawiec pompowany jest 40% szybciej. Jeden zawór służy zarówno jako deflate i inflate.
Podpięcie linek sterujących
Wysokie podpięcie – latawiec na odpuszczonym barze jest bardziej zwrotny, spadają siły na barze.
Niskie podpięcie – latawiec na odpuszczonym barze jest mniej zwrotny, wzrastają siły na barze.
One Pump
System, dzięki któremu napompujesz latawiec szybciej. Wygodny w momencie wymiany tub i serwisu.
Krawędź spływu
Krawędź spływu została zaprojektowana z zastosowaniem szyć pod różnymi kątami dzięki czemu zwiększa to jej żywotność. Na środku dacron został zastąpiony podwójną wartswą ripstopa, dzięki czemu latawiec jest lżejszy, a materiał równomiernie rozkłada napięcie na krawędzi dzięki czemu latawiec jest bardziej stabilny.
Tipy latawca
Tipy krawędzi natarcia są odchudzone dzięki czemu latawiec ma mniejszy drag. Zastosowanie strapa powoduje, że linki bridle nie plączą się na tipach.
Tipy latawca
Mocne łączenie paneli materiału dzięki klejeniu, a później szyciu konkretnych elementów czaszy latawca.
Pionowe szycie tub poprzecznych
Tuby poprzeczne latawca są szyte pionowo dzięki czemu optymalizowany jest rozmiar tub oraz zabieg ten wzmacnia ich żywtoność.