Latawiec Airush 2020 Ultra V3
- Freeridowy, słabowiatrowy latawiec dedykowany do pływania foil / wave
- Najlżejszy model z całej palety Airusha z najlepszym dolnym zakresem wiatrowym
- Ultra lekka, jednotubowa konstrukcja zabezpieczona ramą LOAD FRAME v4
Rozmiary: 4m | 5m | 6m | 7m | 8m | 9m | 10m | 12m | 14m | 17m
Cena zawiera: LATAWIEC / PLECAK / ZESTAW NAPRAWCZY
Latawiec Airush Ultra v3 po raz kolejny udowodnił, że jest nie do pobicia pod względem freeride'u przy lekkim wietrze.Mała waga i stabilność, umożliwiły pływanie w miejscach i warunkach, które wcześniej były dużo poza dolnym zakresem latawców.Dzięki niezrównanej wydajności, niskiej wadze i dopracowanej ramie Airush Load Frame, Ultra jest idealnym kitem pod foila, freeride i wave.Latawiec jest bardzo stabilny i żwawy. Kiteloopy nawet na dużym rozmiarze są bezproblemowe. Dryf kita jest świetny, a sterowanie latawcem tak łatwe, że poradzi sobie nawet początkujący.
GŁÓWNE CECHY
LEKKA JEDNOTUBOWA KONSTRUKCJA - Ultra v3 został zaprojektowany tak aby zachowywał swój kształt i reaktywność poprzez czerpanie max korzyści z ramy Load Frame. Kity są bardzo lekkie i składają się w małą kostkę, dzięki czemu nie zajmują dużo miejsca w quiverze.
AIRUSH LOADFRAME V4 z WebTech - Rama Airusha Load Frame V4 z WebTech jest kluczowym elementem w wytrzymałości kita bez negatywnego wpływu na wagę.
WEBTECH - Webtech minimalizuje lub całkowicie zastępuje tradycyjne wzmocnienia z dakronu, przenosząc obciążenia z większej powierzchni na Airush Load Frame. Webtech znajdziemy w kluczowych miejscach łączenia poszycia z tubą główną, jak i wsparciu centralnej poprzeczki.
ZINTEGROWANE WYSOKO MODUŁOWE WŁÓKNA Z POLIETYLENU - Głównym konceptem ramy Airush Load Frame, są ultra lekkie włókna, z których każde pojedyncze potrafi unieść 40 kg. Powinniśmy myśleć o niej jak o lekkiej sieci zaprojektowanej tak aby absorbować energię pod obciążeniem, podobnie do sieci pająka.Polietylenowe włókna są zintegrowane z poszyciem latawca i wzmocnione taśmami, które pozwalają im wydłużać się pod naciskiem, absorbując większość obciążenia, które normalnie zostało by przekazane bezpośrednio na poszycie. Zapobiega to rozciąganiu się materiału i umożliwia długoterminowe korzystanie z nienaruszonej konstrukcji.
MATERIAŁ TECHNOFORCE D2 - Materiał premium, o dużej gęstości, zaprojektowany jest w strukturze wykorzystującej podwójnie powlekane włókna poliestrowe, dużej wytrzymałości, w konfiguracji podwójnego ripstopu. Podwójne powlekanie zabezpiecza włókna przed UV i przetarciem. Dzięki temu poszycie pozostaje świeże i responsywne. TECHNOFORCE D2, w połączeniu z ramą Airusha, daje idealną kombinację wytrzymałości i osiągów.
ZAWÓR BOSTON XL inflate / deflate - Zawór XL inflate / deflate cechuje się niezwykle szybkim sposobem pompowania jak i wypuszczania powietrza. Duży otwór zapewnia maksymalną przepustowość powietrza, co redukuje zużycie pompki oraz umożliwia łatwiejsze pompowanie. W połączeniu z nową pompką Airush high-velocity pump będziesz pierwszy na wodzie. Korzystając z tego zaworu, używamy szerokiej przejściówki w pompce lub nowej przejściówki w pompkach Airusha. Umożliwia ona wkręcenie się na zawór, przez co nigdy nie wypadnie przy pompowaniu.
AIRUSH BUMPERS - Odpowiednio umiejscowione protektory redukują zużycie kita na najtrudniejszych podłożach. Są one kluczowe dla zwiększenia żywotności latawca.
KEVLAROWE WZMOCNIENIA - Kevlar, znany z kamizelek kuloodpornych, umieszczony jest w najbardziej newralgicznych miejscach, aby chronić przed zużywaniem, jednocześnie minimalizując wagę.
ONE PUMP SPS & FBI - Powiększone zawory i rurki one pumpa SPS (Single Piont Inflation System) optymalizują pompowanie i spuszczanie powietrza. Wężyki o większej średnicy zapobiegają skręcaniu się, redukują napięcie na pompkę i umożliwiają szybki przepływ powietrza w obie strony. Cały system zabezpieczony jest materiałem, który chroni przed UV oraz zapobiegauszkodzeniom przy składaniu kita.
REGULACJA TYLNYCH LINEK - Regulacja tylnych linek, stosowana w każdym latawcu Airusha, pozwala na szybką zmianę w sile na barze jak i reakcji kita. Zmieniając ustawienie na „High”, kite będzie miał zwiększone siły na barze i zmniejszoną szybkość skrętu. Ustawienie „Low” zmniejsza siły na barze i zwiększa prędkość skrętu. Mniejsze rozmiary latawców mają 3 ustawienia siły na barze, większe tylko ustawienie „Medium” i „Low”.
V3.2 BRIDLE SYSTEM - System Bridli V3.2, jest teraz krótszy o 10%, co przyczynia się znacząco do szybkości skrętu oraz podparcia tuby głównej. Dodatkowo znacząco poprawia kontrolę nad latawcem przy zdepowerowaniu.
LEKKI KOMPAKTOWY PLECAK - Nawet plecak został zoptymalizowany, używając lekkiego nylonu Ripstop, tak by składał się w małą torebkę i ważył 250g