DELL Inspiron 17 5759 i7-6500U 2x2.5-3.1GHz/17,3"FHD/16GB/1TB/BT/USB3.0/HDMI/Win10 PL
Wydajny procesor szóstej generacji Intel Core i7-6500U 2x2.5 GHz, (Turbo 3.1GHz) 4MB cache |
|
16 GB pamięci operacyjnej DDR3 |
Pojemny dysk twardy HDD 1 TB
|
Matryca DOTYKOWA 17,3" Full HD z technologią True Color |
Karta graficzna Intel HD Graphics 520 |
Produkt z gwarancją 12 miesięcy Door-To-Door z możliwością przedłużenia do 4 lat |
Cienka i mocna konstrukcja |
Wbudowany napęd DVD-RW |
Uniwersalny i elegancki srebrny kolor |
Głośniki wysokiej jakości z technologią Waves MaxxAudio® |
Klawiatura wyspowa z podświetleniem |
Nowy standard WiFi 802.11ac |
Kamera internetowa HD |
Oryginalny system operacyjny Windows 10 Home 64-bit w języku polskim |
SPECYFIKACJA
Produkt |
Dell Inspiron 17-5759 + usługa DINS5759I716G1TFHDTC + USŁMOPOMOCY |
Procesor |
Intel® Core i7-6500U 2.5 GHz - 3.1 GHz 2 rdzenie / 4 wątki Smart Cache 4 MB |
Karta graficzna |
Intel HD Graphics 520 |
Matryca |
17,3" FHD (1920x1080) DOTYKOWA Z podświetleniem LED Błyszcząca |
Pamięć RAM |
16 GB DDR3 1600MHz Max 16GB |
Dysk twardy |
1 TB HDD SATA
|
Napęd optyczny |
DVD+/-RW |
Czytnik kart |
Czytnik kart pamięci (SD, SDHC, SDXC) |
Dźwięk |
2 głośniki stereo wysokiej jakości z technologią Waves MaxxAudio® Wbudowany mikrofon |
Porty |
1x HDMI 1x USB 3.0 2x USB 2.0 1x RJ45 1x wejście słuchawkowe/głośnikowe combo jack |
Kamera internetowa |
Tak, HD z mikrofonem |
Komunikacja |
Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Karta bezprzewodowa WiFi 802.11 ac Bluetooth 4.1 |
Czytnik linii papilarnych |
Brak |
Klawiatura |
Wyspowa Podświetlenie: tak Klawiatura numeryczna: tak, 10-klawiszowa W standardzie QWERTY |
Akumulator |
4-ogniwowy litowo-jonowy, 40Wh |
Wymiary i waga |
27,0 mm x 416,9 mm x 283,2 mm ok. 2,83 kg (w zależności od konfiguracji) |
System operacyjny |
Windows 10 Home PL 64-bit |
Informacje dodatkowe |
Panel wielodotykowy Gniazdo miniblokady Kensington Zasilacz i bateria w zestawie Polskie okablowanie |
|
1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel. 85 8749761 lub mailowo: zwroty@hitech.com.pl. 2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. UWAGA! Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki! W przypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DHL (tel: (42) 6 345 345).
Wszystkie wysyłane przez nas laptopy są przed zapakowaniem sprawdzane! Na opakowanie są nanoszone znaki ostrzegawcze „ostrożnie szkło”. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi* w terminie 14 dni kalendarzowych, od chwili odebrania przesyłki. W tym celu należy przesłać do nas oświadczenie (wzór oświadczenia) e-mailem na adres: zwroty@hitech.com.pl. Zostanie następnie nadany numer zwrotu NZ, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej (zastrzegamy sobie prawo do nieodebrania przesyłki bez widocznego numeru NZ). Wypełniony druk oświadczenia należy również dołączyć do zwracanej przesyłki (zwrot na adres: ul. Berlinga 14D 15-814 Białystok). Zwracany towar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać komplet akcesoriów. Zwrotowi podlega towar wraz z załączonymi dodatkami. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący. *Konsumentem jest osoba, która nabywa towary na własny użytek, niezwiązany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Gwarancja realizowana w trybie "Door to Door" (bez wychodzenia z domu): W celu zgłoszenia gwarancyjnego należy wypełnić formularz. Prosimy o dokładne uzupełnienie wszystkich rubryk.
Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie nadany numer serwisowy NZ, którym należy się posługiwać w celu identyfikacji. Przesyłka powinna być bezpiecznie zapakowana (najlepiej w oryginalne pudełko), a w widocznym miejscu, na osobnej kartce umieszczony nr serwisowy NZ.
Kupując na naszej aukcji akceptujesz regulamin umieszczony w zakładce "o nas".
|
|
|
|
|
Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT 23%.
Faktura VAT znajdują się w koszulce naklejanej na czarnej folii, w którą zapakowana jest paczka, pod kartką z informacją DOKUMENTY.
|
|
Wysyłkę kurierską realizujemy za pośrednictwem firmy DHL.
SERWIS Do dyspozycji naszych klientów jest profesjonalny SERWIS zarówno gwarancyjny jak i pogwarancyjny, dzięki czemu oferujemy pomoc techniczną w czasie trwania oraz po gwarancji. Nasz serwis zapewnia fachową obsługę i naprawę sprzętu komputerowego (m.in. reballing, wymiana matryc, modernizacja komputerów, odzyskiwanie danych, wymiana układów zasilania, naprawa drukarek, monitorów), a także instalację i konfigurację oprogramowania.
|
|
|
|