Opis
Do sprzedania samochód Land Rover 90 z roku 1984, zarejestrowany jako ciężarowy na 6 osób. Jest to pierwszy rok produkcji w tym nadwoziu, zwanym później - po niewielkich zmianach - modelem Defender.
Samochód ten w latach 2012-19 został poddany pełnej odbudowie. Wykonano następujące prace:
- pełna naprawa blacharska ramy (wymiana belki tylnej) jej czterokrotne malowanie zewnętrzne i zabezpieczenie wewnątrz
- naprawa grodzi stalowej i aluminiowego nadwozia
- całkowite malowanie wewnątrz oraz lakierowanie nadwozia
- wymiana instalacji elektrycznej, nowa skrzynka na współczesne bezpieczniki
- wymiana wszystkich lamp i reflektorów z ramkami i „garnkami”
- wymiana całości wnętrza - tapicerki, siedzeń, pasów bezpieczeństwa itd.
- wyłożenie całości blach samoprzylepnymi matami bitumicznymi
- wyklejenie całości nową wykładziną samochodową wraz z perforowaną podsufitką
- wymiana ogumienia (wraz z rezerwą) na Goodyear Wrangler
- wymiana kilkuset części potwierdzona 134 dokumentami zakupu
- aktualny pełny przegląd techniczny z wymianą rozrządu i pełną wymianą oleju we wszystkich mechanizmach
- elementem kończącym odrestaurowanie pojazdu, było założenie 15.02.2019 roku, pięknie obszytą skórą kierownicę
Samochód ma wymieniony silnik na jednostkę Land Rovera 300Tdi. Wg informacji poprzedniego właściciela w momencie sprzedaży silnik miał 90 tys. przebiegu. Potwierdzałby ten fakt brak jakiegokolwiek ubytku oleju pomiędzy jego wymianą. W latach 2012-18 przebieg samochodu wyniósł 28 tys. km przebiegu. Stąd podany przebieg 118 tys.km - dotyczy silnika. Przy odbudowie dbano o staranne i estetyczne wykonanie wszelkich prac. Samochód od zakupu 2012 roku nie jest eksploatowany w terenie. Wszystkie mechanizmy do jazdy terenowej są sprawne i sprawdzane przy badaniu technicznym.
Samochód po corocznym przeglądzie rejestracyjnym (listopad 2018), garażowany w Krakowie.
Koszt samochodu jest udokumentowany co do złotówki 136 fakturami, umowami, rachunkami i paragonami. Kwota ta to 81858 złote. Cała dokumentacja kosztów do przekazania wraz z samochodem. Oczywiście są jeszcze nieudokumentowane setki godzin mojej pracy przy tym projekcie, koszty pracowni, amortyzacji narzędzi oraz koszty materiałów eksploatacyjnych. Zapewniam; to naprawdę spora kwota – oddawana gratis.
Samochód odrestaurowywałem będąc pasjonatem marki. Jestem z wykształcenia mechanikiem (budowa maszyn) ale oczywiście nie wszystko wykonałem sam . Współpracowałem z świetnymi fachowcami: z blacharzem specjalistą LR i weteranów, elektrotechnikiem i lakiernikiem. Niektóre prace zlecałem serwisom samochodowym o specjalizacji Land Rover - wykonywały prace których w pojedynkę, lub z powodu zdrowia, nie byłem w stanie wykonać sam.
Zdjęcia przedstawiają obecny stan samochodu.
Samochód corocznie, w listopadzie, przed przeglądem rejestracyjnym, poddawałem konserwacji przy pomocy następujących specyfików; Fertan – chemiczny neutralizator rdzy, Corzon - podkład tlenkowy, emalia - Autorenolak, do profili zamkniętych specyfik firmy Boll, oraz środek do zabezpieczania podwozi samochodowych także firmy Boll.
Kontakt poprzez wiadomości Allegro. Więcej zdjęć na Otomoto