Witam.
Do zaoferowania mam wkłady w lampy do Passata B6. Lampa lewa i prawa w klapę. Dzięki tym wkładom możliwe jest uzyskanie takiego efektu jak poniżej:
PROJEKT
Płytki (wkłady) zostały zaprojektowane przeze mnie. Wartości elementów elektronicznych zostały wyliczone (nie dobrane na oko) tak, aby barwa świecenia była najbardziej zbliżona do świecenia lampy w błotniku.
FUNKCJONALNOŚĆ
Funkcjonalnie wkłady mogą pełnić wiele zadań. Nie różnią się w budowie niczym, więc można je stosować zarówno w najprostszym podłączeniu jak i w przypadkach, kiedy chcemy mieć podwójne wsteczne a w ringach światła hamowania, postojowe oraz przeciwmgielne. Efekt pozycji oraz kierunkowskazu można zobaczyć na moim samochodzie na youtube (co prawda Passat B6, ale w Jetta jest identycznie): http://youtu.be/785NEvYs40I
Domyślnie wyprowadzone są 4 przewody: Czarny - Masa (GND), żółty - kierunkowskaz, czerwony1 - pozycja, czerwony2 - stop. Przygotowane zostało również pole do podłączenia ewentualnego światła przeciwmgielnego (opcja podwójnych wstecznych).
JAKOŚĆ
Zajmuję się tym już od 10 lat. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło mi zlikwidować bolączki, jakie występowały w początkowych wytworach. Poniżej przedstawię, co zostało poprawione z biegiem lat na wady, jakie występowały. Ponieważ nie da się w warunkach domowych przetestować dokładnie elementu, który będzie narażony na długotrwałe drgania wiele rzeczy wychodziło z czasem.
- Płytki początkowo były frezowane oraz wytrawiane ręcznie – niestety miedź utlenia się a cynowanie jest mało estetyczne. Aktualnie: Płytki są frezowane, wytrawiane za pomocą profesjonalnych urządzeń przeznaczonych do tego celu. Dodatkowo jest biała soldermaska która zabezpiecza miedziane ścieżki przed utlenianiem dodatkowo poprawia estetykę. Nie maluje żadnymi sprayami;)
- Diody – początkowo brane były z demontażu starych lamp z błotnika ale niestety wiązało się to z tym, że czasem dioda kilkukrotnie grzana (podczas demontażu/montażu) z czasem potrafiła przestać świecić. Aktualnie: Nowe, oryginalne, nieużywane diody LED dokładnie takie same jak te, które są montowane fabrycznie w lampach dużych (tych w błotniku)
- Montaż Diod LED w pierwotnej fazie projektu elementy (w tym diody LED) były montowane ręcznie. Niestety długotrwałe testy wykazały, że nie sprawdza się to dobrze, ponieważ z czasem diody przestają świecić – najczęściej tworzą się zimne luty. Aktualnie: Diody są montowane w piecach przeznaczonych do tego – dokładnie ta sama metoda montażu jak w przypadku oryginalnych lamp w błotniku. Długoterminowe testy wykazały znaczny wzrost jakości. Od tamtej pory nie miałem ani jednego zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu niepoprawnego działania. Po prostu ręczny montaż nigdy nie będzie tak trwały w przypadku tak małych elementów oraz niezwykle delikatnych jakimi są diody LED.
PODŁĄCZENIE
Podłączenie jest wbrew pozorom bardzo proste. Nie ma konieczności lutowania czy przecinania przewodów. Można zastosować tzw. szybkozłączki.
Jeśli chodzi o moją rekomendacje to preferuje podłączenie lewej lampy w klapie do lewej lampy w błotniku i analogicznie z prawą stroną. Zalety tego rozwiązania:
- Brak błędów na komputerze (pobór prądu jest tak mały, że jest dla samochodu niezauważalny)
- Brak konieczności montowania rezystorów oszukujących.
- Prawidłowe funkcjonowanie światła parkingowego włączanego za pomocą kierunkowskazu (prawy ring w klapie z prawą lampą w błotniku i analogicznie druga strona) w innych rozwiązaniach jedna lampa w błotniku świeci się z dwoma ringami w klapie a druga lampa w błotniku świeci się bez lamp w klapie.
- Identyczna barwa świecenia – lampy w klapie podłączone równolegle do lamp w błotniku, przez co napięcie zasilania jest dokładnie takie samo.
KOMPATYBILNOŚĆ
Wkłady te pasują do VW PASSAT B6 3C zarówno do wersji nadwozia sedan jak i kombi. Niestety nie są kompatybilne z GOLF Plus pomimo podobnej budowy.
Są kompatybilne z wszelkimi rodzajami lamp zarówno tymi fabrycznymi jak i innymi odmianami jak HELLA BLACK czy DEPO.
Posiadam również wkłady do VW Jetta 2005-2010 MK V, oraz GOLFa 5 do lamp hella
MONTAŻ
Przedmiotem są same wkłady do samodzielnego montażu. Jednakże istnieje możliwość abym zamontował wkłady w moje lampy i przesłał na wymianę lub można mi podesłać swoje lampy. Istnieje również zakup po prostu całych oryginalnych lamp zmodyfikowanych.
Mam możliwość osobistego zamontowania w samochodzie oraz zakodowania we Wrocławiu.