CENA DOTYCZY CIĄGNIKA Z KOSIARKĄ MIĘDZYOSIOWĄ WIDOCZNĄ NA ZDJĘCIU.
CENA NIE UWZGLĘDNIA CENY PŁUGA!!! PŁUG DOSTĘPNY ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ.
Lamborghini Green Pro to kompaktowy ciągnik łączący wysokie osiągi i doskonałe parametry techniczne z niezwykłą prostotą użytkowania. Zaprojektowany został z myślą o profesjonalistach, jak również użytkownikach zajmujących się rolnictwem amatorsko. Proponowany model zapewnia najlepsze parametry robocze do wykonywania prac ogrodniczych, czynności związanych z utrzymywaniem terenów zielonych oraz robót komunalnych. Zwinność i łatwość prowadzenia oraz intuicyjna obsługa przyrządów sterujących sprawiają, że obsługa tych maszyn w każdych warunkach może dostarczyć wiele przyjemności.
Jedną z najważniejszych cech modelu Green Pro jest solidna rama, do której przymocowano 3-cylindrowy silnik Mitsubishi oraz przekładnię hydrostatyczną. Rozwiązanie to sprawia, że konstrukcja Lamborghini Green Pro jest solidna, pozwala na montaż ładowaczy czołowych bez obawy o uszkodzenia podzespołów silnika oraz układu napędowego.
W celu zapewnienia wysokiej niezawodności przy jednoczesnym zmniejszeniu do minimum wykonywanych codziennie czynności konserwacyjnych ciągnik Lamborghini Green Pro G.23 H wyposażono w napęd hydrostatyczny. Oznacza to, że napęd od silnika na koła jest przenoszony za pomocą wydajnego układu hydraulicznego. Zaletą tego typu rozwiązania jest duża łatwość w obsłudze ciągnika, także przez osoby bez żadnego doświadczenia.
2-zakresowa przekładnia hydrostatyczna jest sterowana za pomocą dwóch oddzielnych pedałów dla jazdy do przodu i do tyłu, co zapewnia łagodną i płynną zmianę kierunku jazdy.
ZALETY:
- kompaktowe rozmiary
- zwinność, zwrotność (mały promień skrętu)
- prostota obsługi
- uniwersalność
- solidność konstrukcji
- hydrostatyczny układ napędowy
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
silnik: 3-cylindrowy Mitsubishi
moc silnika: 23 KM
pojemność silnika: 1125 cm3
maksymalny moment obrotowy: 64 Nm
chłodzenie: cieczą
pojemność zbiornika paliwa: 25 l
skrzynia biegów hydrostatyczna, 2 zakresy
prędkość max: 17 km/h
blokada mechanizmu różnicowego: sterowanie mechaniczne za pomocą pedału
WOM tylny: 540 obr/min
WOM centralny: 2000 obr/min
układ kierowniczy: hydrostatyczny z niezależną pompą
układ hamulcowy: tylne hamulce tarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie
kąt skrętu: 50 stopni
załączanie przedniego napędu: sterowane mechanicznie
blokada przedniego mechanizmu różnicowego: ze sterowaniem automatycznym
podnośnik tylny mechaniczny
udźwig tylnego podnośnika: 700 kg
wydajność pompy: 29 l/min
rozdzielacze hydrauliczne (ilość przewodów): 1 tylny i 2 centralne sterowane joystickiem
rama bezpieczeństwa: uchylna
waga: 1055 kg