Ładowarka kołowa HSW 534 po odbudowie.
Podstawowe parametry techniczno-eksploatacyjne maszyny:
- rok produkcji – 2007/2023 – naprawa główna maszyny
- masa eksploatacyjna – 20200 kg
- silnik - 6 cylindrowy diesel Cummins 6CT8.3 o mocy 212 KM /156 Kw
- skrzynia biegów - typu „power shift” przełączana pod obciążeniem, 4 biegi do przodu i 4 do tyłu
- zmiennik momentu - jednostopniowy, jednofazowy
- hamulec główny - na 4 koła, tarczowy, typu „suchego”
- hamulec postojowy – zwalniany pneumatycznie, włączany sprężynowo
- kabina - klimatyzowana i ogrzewana
- łyżka – o pojemności 3,4 m3
- centralny układ smarowania
- instalacja do montażu wagi elektronicznej Tamtron (wraz z drukarką)
W ramach naprawy głównej ładowarki zostały wykonane następujące prace:
- naprawa gówna silnika: wymiana zestawu naprawczego (tłoki ze sworzniami, pierścienie tłokowe, tuleje cylindrowe), panewek głównych, panewek korbowodowych, łożysk, tulejek wałka rozrządu, regeneracja układu zasilania, wymiana kpl. uszczelek, regeneracja głowicy, wymiana filtrów i oleju
- napawanie i wytaczanie otworów oraz wymiana na nowe tulei wysięgnika, łączników i ramienia
- napawanie i wytaczanie czopów oraz otworów w ramie przegubowej przedniej i tylnej wraz z wymianą na nowe sworzni, łożysk oraz tulei na przegubie ram
- wymianę na nowe sworzni siłowników podnoszenia, przechyłu i skrętu oraz mocowania łyżki
- remont łyżki poprzez wymianę na nowe noża, zębów, śrub, podkładek, nakrętek i zużytych blach oraz napawanie i wytaczanie otworów
- remont skrzyni biegów poprzez wymianę na nowe łożysk, uszczelnień, tarcz ciernych i metalowych
- remont przekładni hydrokinetycznej poprzez wymianę na nowe łożysk i uszczelnień
- remont mostu napędowego przedniego i tylnego poprzez naprawę przekładni głównych i wymianę na nowe łożysk, podkładek regulacyjnych i uszczelnień, naprawę przekładni planetarnych wymianę na nowe łożysk i uszczelnień
- remont układu hamulcowego poprzez naprawę pompy hamulcowej z siłownikami uruchamiającymi, wymianę na nowe pierścieni uszczelniających, podkładek i odpowietrzników, naprawę głównego zaworu hamulcowego, wymianę na nowe tarcz
- hamulcowych, regenerację zacisków hamulcowych wymianę na nowe wkładek hamulca, tłoków i ich osłon, odpowietrzników oraz uszczelnień, wymianę na nowe przewodów giętkich i stalowych, zaworu zabezpieczającego oraz zaworów odpowietrzających
- remont hydrauliki układu roboczego, napędu i skrętu poprzez wymianę na nowe pakietów uszczelnień, łożysk i gniazd kulistych siłowników podnoszenia i skrętu, regenerację rozdzielaczy i zaworów, wymianę uszczelnień, regenerację pomp hydraulicznych wymianę na nowe łożysk i uszczelnień, wymianę zużytych przewodów hydraulicznych
- naprawa instalacji elektrycznej
- remont kabiny operatora poprzez naprawę podłogi, wymianę na nowe zamków, uszczelnienia szyb, regenerację ogrzewania
- naprawę układu wydechowego
- regeneracja wałów napędowych poprzez wymianę na nowe krzyżaków
- regeneracja chłodnicy wody oraz chłodnicy oleju układu napędu
- wymiana na nowe wkładów filtrów oraz filtra szczelinowego
- prace ślusarsko – spawalnicze przy elementach blacharskich
- oczyszczone i naprawione lub wymienione elementy konstrukcji maszyny zabezpieczone zostały antykorozyjnie lakierem podkładowym i następnie malowane lakierem nawierzchniowym
- opony: Stomil – 235 x 25 L2 – zużycie w ok. 45%
Udzielamy gwarancji na maszynę na okres 6 miesięcy lub czas pracy 600 godzin w zależności która okoliczność wystąpi pierwsza.
Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych i elementów podlegających zużyciu eksploatacyjnemu (ogumienie, zęby łyżki, filtry, płyny technologiczne itp.).
Cena: 285 000,00 zł. netto