Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 695,00 zł
- Reduktor LPG LOVATO UHP II 217-340KM ULTRA HP
- 704,99 zł z dostawą
- 239,99 zł
- ZAVOLI Zeta N 150KM REDUKTOR LPG SEKWENCJA
- 249,98 zł z dostawą
- 1452,97 zł
- MICHELIN ANAKEE ROAD 120/70R19 TL/TT 60V + 170/60R17 TL/TT 72V
- darmowa dostawa
Parametry
- Rok produkcji
- 1999
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Rosja
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- 4x4 (stały)
- Lakier
- Matowy
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- Alarm, Centralny zamek, Poduszka powietrzna kierowcy, Światła do jazdy dziennej
- Wyposażenie - multimedia
- Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Hak
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Terenowy
- Moc [KM]
- 82
- Rodzaj paliwa
- Benzyna + LPG
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Zielony
- Przebieg [km]
- 71500
- Pojemność silnika [cm3]
- 1700
Opis
Szanowni,
przyszedł czas by pożegnać się z moją Ładą Nivą. Kupiłem ją dwa lata temu, z myślą o różnych wyprawach a docelowo chciałem pojechać nią na Syberię (stwierdziłem, że rosyjski samochód będą umieli tam ew. naprawić). Przez te dwa lata przejechałem nią (głównie w zimie do pracy, gdyż w lecie jeżdżę motocyklem) jakieś 25.000km. W tym momencie jej przebieg to 71.500km. Samochód przez ten czas sprawował się świetnie i zawsze dowoził mnie do celu:)
Kilka faktów o tej Nivie:
- Kupiona pod koniec 1999 roku w moskiewskim salonie Łady przez Polaka, który natychmiast ją ściągną do kraju (mam wszelkie papiery, certyfikaty etc.).
- Rzadka w Polsce wersja z silnikiem 1.7 ale na gaźniku (bez komputera).
- Autentyczny przebieg 71.500 km.
- Zamontowana instalacja gazowa (w 2015 włożyłem nowy parownik oraz nową butlę – homologacja do 2025 roku). Instalacja oczywiście wbita w dowód rejestracyjny.
- Przegląd ważny do 30 grudnia 2016 roku a ubezpieczenie do 7 grudnia 2016 roku.
- Zamontowany i wbity w dowód hak holowniczy (do 600 kg).
- Oryginalna poduszka powietrzna kierowcy.
- Orurowanie z przodu, z boków i z tyłu (koło zapasowe z tyłu).
- Dodatkowe halogeny z przodu.
- Dodatkowa skrzynka narzędziowa pod maską.
- Sprawne napędy, reduktor i blokada centralnego dyferencjału.
- Działający centralny zamek.
- Samochód wyliftowany o około 3 cm w górę, na nowych sprężynach (oryginalne Łady) z podkładkami i większymi amortyzatorami (od Chevroleta Nivy). Dzięki temu w 4 osoby samochód nie wygląda jakby zgubił tylne sprężyny no i lepiej się jeździ w terenie.
Samochód zadbany, olej w silniku wymieniany co około 8.000 km. Regulowane zawory, wymieniane inne płyny i świece. W ciągu ostatniego roku zrobiłem (wyliczę tu tylko rzeczy droższe, wiadomo, że większość części do Nivy jest tania):
- Wymianę kompletnego sprzęgła (oryginał).
- Wymianę mechanizmu kierownicy (maglownicy) na nową (oryginał).
- Włożyłem Nowy akumulator.
- Podwyższyłem zawieszenia (nowe sprężyny z podkładkami i nadwymiarowe amortyzatory od Chevy Niva). Na jednym ze zdjęć pokazuję w porównaniu do zwykłej Nivy.
- Wymianę wszystkich silentblocków.
- Wymianę serwa hamulców (oryginał)
- Wymianę krzyżaków na wałach. - Wymianę kompletnego rozrządu (oryginał).
- Dorobiłem dużą blachę osłaniającą przedni most i skrzynię biegów.
- Założyłem 5 nowych opon MT, wzór bieżnika BF Goodrich (przejechały około 4.500km.).
- Zabezpieczyłem u blacharza spód samochodu (nie ma tam żadnych dziur ani nic nie jest zgniłe).
Jest też zrobionych dużo drobiazgów. Mogę je wymienić w czasie oględzin samochodu:) Do samochodu dokładam komplet 4 kół zimowych oraz zostawiam antenę do CB.
Jeśli chodzi o minusy to:
- Na nadwoziu znajduje się kilka ognisk powierzchownej rdzy (żadnych dziur).
- Lakier zmatowiał.
- Ostatni miesiąc jej nie ruszałem i przypchał się gaźnik (samochód jeździ bezproblemowo na gazie ale ma problem na benzynie).
- Radio przestało odbierać (działają płyty).
Niva nie była katowana w ciężkim terenie (dwa razy byłem na rajdach krajoznawczych oraz kilkanaście razy do domku na Mazurach). Nowemu właścicielowi na pewno będzie dobrze służyła, tak jak i mi służy bezproblemowo od 2 lat. Sprzedaję gdyż zorientowałem się, że ten samochód jest za mały do moich celów wyprawowych. Obok już stoi piękne Discovery a jego przeróbki trzeba z czegoś sfinansować;)
Samochód do obejrzenia w Warszawie na Grochowie po wcześniejszym umówieniu się.
Janek – 504 659 222
Ps. Handlarzom od razu bardzo dziękuję – proszę nie dzwonić.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.