Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 210,46 zł
- Alkomat bezdotykowy, do ponownego ?adowania przez
- 250,45 zł z dostawą
- 409,44 zł
- WTRYSKIWACZ CASE, Z ROZPYLACZEM, NOWY!
- 417,95 zł z dostawą
- 16,00 zł
- Odma Lada Niva oryginał
- 35,99 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 2000
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 4
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- 4x4 (stały)
- Lakier
- Matowy
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Hak
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Terenowy
- Moc [KM]
- 81
- Rodzaj paliwa
- Benzyna + LPG
- Uszkodzony
- Nie
- Kolor
- Czarny
- Przebieg [km]
- 132000
- Pojemność silnika [cm3]
- 1690
Opis
Sytuacja życiowa zmusza mnie do pozbycia się mojej Łady Nivy. Samochód jest w naszej rodzinie od 1 sierpnia 2015 r. Kupiona w stanie opłakanym, odnowiona, pierwszy remont przeszła zaraz po zakupie, drugi w maju/czerwcu/lipcu 2016 r. W samochodzie w styczniu 2016 r. została zamontowana instalacja gazowa, butla ważna 10 lat, (gaz wbity w dowód). Podniesiona o około 4 cm. Jest zrywna, napędy działają Przez ostatni rok zrobiłem nią ok 12 tys km. Podłoga rok temu zabezpieczona od środka i od wewnątrz, w tym samym czasie polakierowane nadwozie (do drobnych poprawek lakierniczych, uszkodzony prawy błotnik jak na zdjęciach), kupiłem ją z łuszczącą się szpachlą na masce i lewym błotniku (błotnik wymieniony, maska odnowiona, progi wymienione zaraz po zakupie), całe podwozie zabezpieczone i pomalowane, nie ma tylnej kanapy. Wymieniłem w niej:
ŚRODEK: nowe tapicerki tylne, nowa pokrywa baku paliwa, fotele od BMW E90
ZAWIESZENIE: Amortyzatory ( przód + tył, od wersji poliftowej), tulejki amortyzatorów, tulejki stabilizatora, sworznie wahacza, osie wahacza dolne (z nakrętkami), tulejki wahacza, tulejki drążków reakcyjnych (gumowe+metalowe), śruby montażowe drążków reakcyjnych, ponadto sprężyny są odmalowane, pod sworznie przednie są zamontowane podkładki 40mm, pod każdą ze sprężyn poszły podkładki gumowe.
UKŁAD HAMULCOWY: Bębny ( pomalowane na grafitowo lakierem do zacisków ),komplet przewodów tylnych , sprężynki bębnów, cylinderki tylne, tarcze, klocki, 2 komplety przewodów elastycznych przednich, zaciski hamulcowe zregenerowane i odmalowane (nowe gumki, wypolerowane tłoczki, nowe sprężynki i sworznie).
UKŁAD NAPĘDOWY: komplet krzyżaków wału, zregenerowany reduktor ( simmeringi + łożysko + uszczelnienia), nowy przegub homokinetyczny, SKRZYNIA BIEGÓW OD POLONEZA ( skrzynie fso są dużo trwalsze, i z racji innych przełożeń Ładzianka jest szybsza, skrzynia jest uszczelniona i zalana świeżym olejem) tarcza sprzęgła (również od poloneza), nowy przewód elastyczny sprzęgła, zregenerowany wysprzęglik (układ oczywiście odpowietrzony), nowe uszczelki półosi w przednim moście, nowa półoś lewa. Wszystkie mechanizmy są zalane świeżym olejem.
UKŁAD WYDECHOWY: rok temu wymieniony tłumik końcowy, w lipcu wymieniony tłumik środkowy. SILNIK: ustawione luzy zaworowe, instalacja gazowa, olej+filtr, automat rozrusznika, regulator napięcia ( części zamienne są tak "trwałe", ze wymieniony rok temu regulator już ledwo działa, łada odpala i jeździ, ale alternator działa trochę jak dynamo, ładuje oczywiście dobrze), nowy termostat, płyn chłodniczy, uszczelniony układ chłodniczy, cewki zapłonowe od poloneza, nowe przewody i świece, silniczek krokowy, filtr powietrza,
UKŁAD PALIWOWY: nowa pompka, filtr
UKŁAD ELEKTRYCZNY: instalacja po przeglądzie u elektryka, wycięty immobilizer, nowa klema
i wiele innych drobiazgów...
Łada ma przegląd ważny do 14 grudnia 2017, OC do marca 2017. Do zrobienia pozostaje: luz na przekładni kierowniczej ( raczej kwestia ustawienia luzu niż wymiany kolumny, wymiana rozrządu ( nie jest konieczna ale z racji, ze są wycieki z miski, i spod pokrywy to lepiej zrobić to wszystko za jednym razem, KOMPLETNY ROZRZĄD WRAZ Z USZCZELNIENIAMI DORZUCAM ZA DARMO + OLEJ CASTROL 15w40), zlikwidować wyciek z układu hamulcowego pomiędzy serwem i pompą hamulca ( ceny są śmiesznie tanie, możliwe że to kwestia uszczelki i obejdzie się bez wymiany jednego z tych dwóch elementów), kupić zderzak na tył i zamontować nowy hak (KOMPLETNY NOWY HAK DORZUCAM ZA DARMO, zderzak to koszt 80 zł ), nie włączające się wentylatory, wymienić dwie opony tylne ( Łada stoi na oponach MT na jakich ją kupiłem dwie są w bardzo ładnym stanie, dwie do wymiany).Nie działa kontrolka od blokady mostów, przy wymianie reduktora zapomniałem jej wpiąć :) Ładą można wracać na kołach, samochód nieraz mnie bardzo zaskoczył, nigdy mnie nie zawiodła i zawszą dowiozła tam gdzie chciałem. Telefon 799 054 473, odpowiadam na smsy. Zapraszam do oglądania :)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.