(poważniejsze informacje i dane kontaktowe na końcu ogłoszenia)
Od lat powtarzasz sobie: “W tym roku NA PEWNO pojadę na Złombola!”. Zasypujesz fora na Interii pytaniami: “Jakie auto na Złombol?”. A może znajomi Cię nie szanują, a dziewczyny wolą wracać do domu pieszo, bo jeździsz Fiatem Multipla? NIE SZUKAJ WIĘCEJ!
SPRZEDAM ŁADĘ 2107!
Legendę Złombola, niezawodny twór radzieckiej myśli technicznej, przestronny, komfortowy, rodzinny samochód - GENERAŁA J.! GENERAŁ przejechał w sumie trzy Złombole. Za każdym razem wracał o własnych siłach, rokrocznie powtarzając ten spektakularny sukces.
“Jeździ prawie jak normalne auto!”
- ostatni Mechanik
“Mamma Mia!”
- Francesco Papparapucci, właściciel Pizzerii na Sycylii
----------------------------------------------------------------
Na wyposażeniu GENERAŁA znajdują się między innymi:
- zestaw prawie nowych opon (przebieg niecałe 10000km)
- elegancki, aerodynamiczny BOKS dachowy o absurdalnej pojemności 400l. Widziałeś kiedyś auto, które wyglądało jak kiosk “Ruchu”? Nie? To proszę!
- czujniki parkowania (chwilowo odłączone) - powiew imperialistycznego blichtru
- pięciobiegowa skrzynia biegów przeszczepiona z Łady Nivy
- silnik po kapitalnym remoncie w 2016r (z planowaniem głowicy i wyważaniem wału)
Oczywiście, GENERAŁ nie byłby autem na Złombola, gdyby absolutnie wszystko w nim działało. Kilka rzeczy jest na drut, parę byle jak, do auta warto przed wyjazdem zajrzeć, a na drogę zabrać przynajmniej 2 zapasowe cylinderki, bo wszystkie sypią się jak domki w Etiopii.
Polecam!
----------------------------------------------------------------
Na koniec trochę poważniej. Jeśli masz zamiar wybrać się tym autem na tegoroczny Złombol, albo po prostu chcesz wiedzieć więcej. Najpilniej do zrobienia są:
- zawory wymagają regulacji
- trzeba wywalić skrzynię i obejrzeć sprzęgło i/lub łożysko skrzyni. Jedno albo drugie wydaje niepokojący dźwięk. Auto tak przejechało tak szczęśliwie 4000km, nie zaglądałem, nie wiem co się dzieje.
- warto rozebrać deskę rozdzielczą i uporać się z cięgnami nawiewu, bo wieje, kiedy nie trzeba :)
- wypadałoby porządnie odpowietrzyć hamulce
Co zostało zrobione na przestrzeni 5 lat (część rzeczy mogłem zapomnieć):
- w 2016: remont kapitalny silnika. Obejmował szlif i wyważanie wału (panewki nowe I. nadwymiar), wymianę pierścieni (nominał), planowanie głowicy z obróbką gniazd zaworowych i wymianą zaworów. Wymienione filtry i płyny. Nowa chłodnica, pompa wody, termostat, rozrząd, końcówki drążków i sworznie. Nowy aparat zapłonowy. Założone ok.10-letnie felgi stalówki, opony zmienione na nowe, zapas ma z 10 lat. Wymieniona została też część sztywnych przewodów hamulcowych
- wcześniej było robione zawieszenie, regenerowany rozrusznik, skrzynia biegów wymieniona na 5-tkę z Nivy w 2014r, razem z nowym sprzęgłem, wydech zdrowy, w 2014r wymieniana dwururka
- oprócz tego całe mnóstwo mniejszych i większych napraw
- auto ma OC ważne do listopada 2017r, przegląd do początku września b.r.
- trudno stwierdzić, jaki auto ma realnie przebieg. Licznik jest pięciocyfrowy, do tego z konieczności wymienialiśmy całe zegary na używane. Obecnie wskazuje ponad 65000km
Auto do obejrzenia na warszawskich Bielanach po uprzednim kontakcie. Cena podlega negocjacji w granicach SZEROKO POJĘTEGO ROZSĄDKU. Osoby kontaktowe:
Tomek: 692 947 386
Paweł: 664 136 203