W tym miejscu przedstawiamy Państwu istotne informacje, dotyczące warunków i zasad zakupu towaru na niniejszej aukcji. Prosimy o uważne zapoznanie się z przedstawionymi poniżej punktami. W przypadku niejasności lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
Płatność za nabyty towar, koszt dostawy
Dostępne sposoby płatności i koszty dostawy zawsze są podane w treści aukcji (w sekcji 'Dostawa i płatność' lub w opisie aukcji). Dla platności z góry (przelew bankowy, płatność online poprzez serwis aukcyjny) termin płatności od dnia zakupu towaru na danej aukcji wynosi 7 dni roboczych. Jeżeli dany towar jest dostępny "od ręki" za całość (cena towaru plus koszt dostawy) można zapłacić za pobraniem w dniu dostawy (chyba, że ten sposób płatności nie został udostępniony). Jeżeli dostępność towaru określona jest jako "na zamówienie" lub określona jest przyszła data dostępności należy wpłacić zaliczkę w wysokości min. 30% wartości ceny towaru, pozostała część może być opłacona w dowolny sposób (również za pobraniem w dniu dostawy, o ile ta opcja jest dostępna). W tytule przelewu proszę podać 'nick' oraz numer aukcji (proszę nie podawać innych zbędnych danych). Więcej informacji o zasadach płatności i wysyłki znajdziecie Państwo w regulaminie aukcji.
Po dokonaniu zakupu Kupujący otrzyma auto-wiadomość e-mail z pełnymi danymi do dokonania wpłaty (dane firmy, numery rachunków bankowych oraz pozostałe informacje dotyczące płatności). Aktualne numery rachunków bankowych znajdują się również w sekcji 'Dostawa i płatność' oraz na naszej stronie 'O mnie". Prosimy pamiętać, iż pełny koszt zakupu obejmuje cenę wylicytowanego przedmiotu oraz koszt jego dostawy.
Chwilowy problem z gotówką? Teraz nie musisz się martwić! U nas możesz zawsze dokonać zakupu na raty*, dzięki współpracy z firmą Żagiel. Kliknij i oblicz ratę za dany produkt. Jeżli chcesz widzieć dokładnie jaka jest procedura zakupu na raty, kliknij w baner obok i dowiedz się jakie to proste. Decyzja kredytowa w ciągu 24 godzin!
* informacje o tym, czy istnieje możliwość zakupu na raty znajdują się w opisie przedmiotu aukcji
Warunki i czas dostawy lub odbioru zakupionego towaru
Czas realizacji zamówienia zawsze jest określony w treści aukcji. Standardowy termin dostawy - dla towarów dostępnych "od ręki" - wynosi 1-2 dni robocze, liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (lub otrzymania informacji o wybraniu przez Klienta płatności za pobraniem, o ile taka forma jest dostępna dla danej aukcji). W wybranych przypadkach, gdy dostępność towaru jest określona od podanego dnia lub towar jest dostępny wyłącznie na zamówienie, dokładna informacja o czasie dostawy jest umieszczona w opisie aukcji. Każdy przedmiot przed wysyłką do Klienta zostanie bardzo starannie sprawdzony oraz zabezpieczony na czas transportu. Staramy się zminimalizować do minimum ryzyko
uszkodzenia w trakcie transportu! Wysyłki realizujemy poprzez specjalistyczną firmę spedycyjną DB Schenker. Zakupiony towar będzie dostarczony w dni robocze (poniedziałek-piątek), po uprzednim ustaleniu dokladnego terminu dostawy z Kupującym.
Towar będzie można odebrać również osobiście, adres magazynu oraz mapa dojazdowa znajdują się na stronie 'O nas'. Z uwagi na specyficzne godziny pracy magazynu prosimy o awizację odbioru towaru. Na terenie miasta Białegostoku i okolic koszt dostawy wynosi 50zł
Jako jedyni oferujemy Państwu całkowicie nową usługę - możliwość magazynowania zakupionego bądź wylicytowanego towaru przez okres 3 miesięcy całkowicie bezpłatnie! Oznacza to, iż po dokonanym zakupie Klient może wybrać sobie najdogodniejszy termin dostawy, opcjonalnie do 90 dni od daty zakupu. Dzięki naszej nowej usłudze każdy z Klientów może zaplanować sobie dostawę, dostosowaną do jego indywidulanych potrzeb. Taką ofertę znajdziecie Państwo tylko o nas!
Gwarancja na produkt, serwis, reklamacje
Oferowany przez nas na tej aukcji produkt spełnia wysokie kryteria jakości oraz bezpieczeństwa dla użytkownika (potwierdzonej certyfikatami CE, ISO 9001, TUV, ROHS). Produkty marki Essente produkowane są wyłącznie z określonej jakości materiałów. Każdy element wykończenia lub wyposażenia jest selektywnie przez nas wybierany od momentu rozpoczęcia produkcji, aż do jej zakończenia. W odróżnieniu od wielu importerów, zalewających rynek niskiej jakości towarami dokładamy wszelkich starań, aby marka Essente gwarantowała Państwu 100% satysfakcję oraz zadowolenie z dokonanego zakupu - dla nas liczy się zawsze opinia Klienta.
Typ i okres gwarancji jest zawsze precyzyjnie określony w opisie aukcji (zależy on od rodzaju towaru oraz od formy jego nabycia). Stosujemy dwa rodzaje gwarancji: gwarancję 'in home' oraz gwarancję 'door to door' (typy gwarancji są dokładniej opisane na stronie 'O nas'). Do wysłanego towaru zostanie dołączona karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz instrukcją montażu i użytkowania w języku polskim. WAŻNE - gwarancja będzie obowiązywać od dnia dostawy towaru do Klienta (nie od daty zakupu).
Działamy na rynku od 2008r., w ramach naszych standardów zapewniamy wszystkim Klientom na terenie całego kraju pełny i profesjonalny serwis (gwarancyjny oraz pogwarancyjny) naszych produktów. Serwis w naszym imieniu wykonują autoryzowane i akredytowane przez nas firmy montażowo-instalacyjne, posiadające niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w tej branży (ponad 21 punktów na terenie całego kraju). Oferujemy również usługi montażu zakupionych na naszych aukcjach produktów sanitarnych (np. złożenie kabiny prysznicowej, przyłączenie do instalacji wodnej itp.), dostępność wielu części, doradztwo techniczne. Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt z działem technicznym pod nr tel.: +48 85 733 52 13, +48 728 311 299.
Na każdy oferowany przez nas produkt udzielamy pisemnej gwarancji, co do jego dobrej jakości i wykonania. Może się jednak tak zdarzyć, iż w zakupionym produkcie wystąpi usterka, wada fabryczna - wówczas każdemu Klientowi przysługuje prawo reklamacji. W przypadku złożenia reklamacji, prosimy o czytelne wypełnienie druku reklamacji (zawsze dołączony do przesyłki, można go pobrać również na stronie 'O nas'), z dokładnym opisem usterki oraz dostarczenie go do nas w jeden z następujących sposobów:
- na adres email: serwis@sigma-trade.com.pl, jako zeskanowany załącznik poczty elektronicznej
- na numer naszego faksu (znajdziesz go w dziale 'Kontakt')
- listem poleconym na adres korenspondencyjny: 15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa 8/505
Prosimy pamiętać, iż zgodnie z zasadami składania reklamacji (wymienionymi na druku reklamacji) każdorazowo do druku reklamacji należy dołączyć kopię karty gwarancyjnej i dowodu zakupu (paragon lub inny dokument potwierdzający płatność - np. kopia przelewu). Staramy się załatwiać ewentualne reklamacje w miarę możliwości jak najszybciej, maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych. Więcej o zasadach składania reklamacji znajdziecie Państwo w naszym regulaminie aukcji i na stronie 'O nas'.
Regulamin aukcji, prawa Kupującego
Szanowni Klienci! Przed zalicytowaniem lub kupnem przedmiotu na tej aukcji prosimy o zapoznanie się z regulaminem aukcji. Pełna treść regulaminu dostępna jest tutaj. Do każdej aukcji organizowanej przez nas zastosowanie mają zapisy regulaminu aukcji, regulaminu Allegro, ustawy z dnia 02 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" oraz Kodeksu Cywilnego. Prosimy o rozważne licytowanie. Udział w tej aukcji oznacza, iż zapoznali się Państwo z niniejszym regulaminem i akceptują jego postanowienia.
Prosimy również przed dokonaniem zakupu lub złożeniem oferty na licytacji o uważne sprawdzenie informacji zamieszczonych na naszej stronie "O nas". Prosimy pamiętać, iż informacje tam zamieszczone stanowią integralną część przedstawionej na tej aukcji oferty. W tym miejscu możecie Państwo zapoznać się z uprawnieniami przysługującymi Klientom, dokonującym zakupu na naszych aukcjach.