Kute tłoki silnika 6 cyl, Toyota Supra 7MGTE 3.0l
Nazwa: Kute tłoki silnika Wiseco 6 cyl, Toyota Supra 7MGTE 3.0l 24V Bore 3.307 (84.00mm) Size +1.0mm Compression Ratio 9.18
Marka - WISECO
Numer części - WIS-K613M84
Kraj produkcji – Stany Zjednoczone
Kompaktowe zestawy tłoków i pierścieni Wiseco Sport dają większą tolerancje niż jakakolwiek inna część silnika przy mniejszej obróbce wewnętrznej i zewnętrznej. Zaawansowany proces kucia oraz obszerny proces obróbki cieplnej i wykończeniowej Wiseco zapewniają wydajność i niezawodność jakiej oczekujesz od silnika. Grubość korony i pierścienie tych zestawów są przeznaczone dla komponentów dodających mocy takich jak turbosprężarki, kompresory oraz podtlenek azotu. Są dostarczane w komplecie z wysokiej jakości pierścieniami tłokowymi. Niezależnie od tego, czy jesteś na ulicy czy na torze możesz polegać na maksymalnej wytrzymałości kutych aluminiowo tłoków Wiseco dla Twojego pojazdu. Wybierz zestaw zalecany dla twojej marki i silnika.
Wiseco produkuje kute tłoki i części o wysokiej wydajności od dziesięcioleci i nadal rośnie w siłę dostarczając niezawodne, sprawdzone w wyścigach części które oferują lepszą wydajność niż OEM w rozsądnej cenie. Precyzyjnie kucie, najnowocześniejsze wykończenie CNC, powłoka osłonowa ArmorGlide®, złożone profile kopułkowe i zoptymalizowane kształty płaszcza to tylko niektóre cechy, które sprawiają, że kute tłoki Wiseco są najlepsze z dostępnych na rynku. To samo poświęcenie i inżynieria dotyczą naszych wałków rozrządu, zaworów, wałów korbowych, korbowodów i wszystkich pozostałych akcesoriów.
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).