CECHY PRODUKTU:
- Producent: Killtec
- Kod produktu: -OS-01_1081
- Wersja: Męskie
- Rozmiar: XL
- Materiał: Poliester
KURTKA NARCIARSKA KILLTEC SAVOGNIN SKY-BLUE XL
Kurtka męska Killtec – Savognin MN Ski JCKT D
Kurtka Savognin jest idealną propozycją dla panów lubiących uprawiać sport oraz prowadzić aktywny tryb życia, wyglądając przy tym niezwykle stylowo. Kurtka ta nie tylko chroni przed wiatrem, ale także posiada wysoki kołnierz pozwalający zatrzymać ciepło, dzięki czemu znakomicie sprawdzi się podczas uprawiania narciarstwa, jak również w czasie wszelkiej aktywności zimowej. Ciekawa gama kolorystyczna oraz bardzo modny i stylowy fason sprawi, że każda stylizacja będzie ponadczasowa.
Wnętrze kurtki posiada kieszenie na niezbędne drobiazgi. Główny zamek wykończony patką chroniącą podbródek oraz przykryty dodatkowym materiałem zapinanym na zatrzaski. Mankiety elastyczne oraz regulowane zatrzaskami. Kaptur odpinany i regulowany przy pomocy gumowych sznurków.
WŁAŚCIWOŚCI:
- membrana: 10.000 mm | 3.000 g/m2/24h
-klejone szwy
- system regulowanych kieszeni;
- modny fason;
TECHNOLOGIE:
BREATHABLE - ODDYCHALNOŚĆ
Poszukujesz odzieży która oddycha? Wykorzystywane przez nas materiały charakteryzują się wysokim współczynnikiem oddychalności od 3 000 do 20 000 g / m2 / 24h. Dzięki nowoczesnym membranom wilgoć transportowana jest na zewnątrz zapewniając Co więcej, niektóre kurtki mają dodatkowe otwory wentylacyjne. Tak więc nawet podczas intensywnej aktywności wilgoć nie zostanie uwięziona w twoich ubraniach.
MATERIAŁ: breathable, PU lamination , water column 10,000mm, moisture vapour permeability 3.000 g/m²/24 h, all seams taped, 100% waterproof
PODSZEWKA: Taffeta, 100% Polyester | Tricot, 100% Polyamide | Metallic Mesh, 53% Polyamide, 47%Polyester
WYPEŁNIENIE : Polyfill, 100% Polyester
Historia firmy KILLTEC
W 1981 roku w niewielkiej miejscowości Buchholz pod Hamburgiem Gunther Killer otwiera swoją pierwszą fabrykę odzieży sportowej. Początkowo działa jako poddostawca niemieckich producentów odzieży. Stopniowo jednak rozwija koncepcję własnej marki, by w 1986 roku wprowadzić na rynek pierwszą kolekcję pod marką Killtec. Nazwa marki stworzona z fragmentu nazwiska założyciela „Kill-” i końcówki „-tec” ma podkreślać techniczny charakter produktów. Pierwsze kolekcje ograniczają się do obuwia sportowego i kurtek narciarskich dla dorosłych.
Jednak z czasem firma Killtec Sport- und Freizeitmode GmbH pogłębia specjalizację w tworzeniu odzieży sportowej oraz zwiększa zasięg dystrybucji. Lata 90-te to czas budowania pozycji na rynkach środkowoeuropejskich poprzez otworzenie filii w Pradze oraz sieci sklepów detalicznych w Czechach i Austrii.Kolejny etap w historii firmy otwiera zmiana zarządu w 2003 roku. Synowie Marcus i Swen Killer przejmują firmę od ojca. Zarządzają nią do dziś czerpiąc z doświadczeń założyciela oraz łącząc tradycyjne wartości marki z najnowszymi osiągnięciami techniki. Rozpoczynają ekspansję firmy poza kontynent europejski. Powstają przedstawicielstwa oraz sklepy w Ameryce Północnej, Azji oraz Australii. Różnicujący się asortyment skłania nowy zarząd do stworzenia kolejnej marki o mniej sportowym charakterze. Marka G.I.G.A. DX proponuje odzież o swobodnej i modnej stylistyce, przeznaczoną do wykorzystywania na co dzień. Koszulki, bluzy, kurtki, buty łączą w sobie najnowsze trendy kolorystyczne oraz nowoczesne kroje, zachowując przy tym wyśmienitą funkcjonalność odzieży. Marka Killtec poprzez swoją ofertę stara się odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby osób aktywnych fizycznie. Konsekwencją tego podejścia są linie produktów o różnym stopniu zaawansowania technicznego. Wysokiej jakości odzież turystyczna, outdoorowa i narciarska swoim wzornictwem wpisuje się w aktualne trendy w branży odzieży sportowej.
Podstawowe zasady działania firmy Killtec Sport- und Freizeitmode GmbH uwidaczniają się w każdej z produkowanych przez nią marek. Produkty gwarantują końcowym użytkownikom maksymalną satysfakcję dzięki wysokiej jakości. Klienci detaliczni doceniają z kolei zaangażowanie firmy Killtec Sport- und Freizeitmode GmbH w budowanie długotrwałych relacji biznesowych, elastyczność i szybkość w działaniu.
Obecnie firma Killtec Sport- und Freizeitmode GmbH sprzedaje swoje produkty w 25 państwach za pośrednictwem 3 500 partnerów oraz własnej sieci sprzedaży. W samych Niemczech na jej sukces pracuje ponad 100 osób. W wysoce konkurencyjnym otoczeniu marki firmy Killtec Sport- und Freizeitmode GmbH systematycznie poszerzają grono swoich odbiorców doceniających walory technologiczne produktów, precyzyjne wykończenie, atrakcyjne wzornictwo oraz korzystną relację ceny do jakości.