Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 83,00 zł
- Kurtka softshell Gebo mountain M
- 91,99 zł z dostawą
- 224,00 zł
- kurtka softshellowa ELBRUS MELBA WO'S śliwka M
- 233,99 zł z dostawą
- 563,53 zł
- Kurtka Colmic GIACCA SOFTSHELL
- 578,53 zł z dostawą
Opis
Kontakt
Telefon do sklepu: 503 820 200
Pomoc techniczna: 503 831 562
Oferty handlowe: 503 831 562
Dostawa
przesyłka gratis!
Płatność
ul. Krakowska 5
31-062 Kraków
nr konta
45 1140 2004 0000 3802 7614 2156
Opis Produktu
644
KURTKA BUGABOOS II softshell MONTANO
Techniczna kurtka Bugaboos II soft shell to jeden z najpopularniejszych wyrobów Montano, ulubiony szczególnie przez taterników. Sprawdzona w bojach od Tatr po Himalaje, udoskonalana dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas wielu wspinaczek.
Dopasowany, anatomiczny krój sprawia, że kurtka jest bardzo wygodna i nie krępuje ruchów. Włoski materiał softshell to najwyższej jakości, bardzo trwały wyrób do licznych zastosowań w górach. Dzięki wewnętrznej membranie cechuje się odpornością na wiatr, a także sporą nieprzemakalnością. Jest zaskakująco ciepły - świetnie sprawdza się zarówno latem, jak i zimą, jako zewnętrzna warstwa. Nie zawiedzie nawet wtedy, gdy będzie trzeba stawić czoła tatrzańskiej zimowej nawałnicy.
Kurtka wyposażona jest w trzy kieszenie zewnętrzne, zamykane na suwaki YKK. Pod pachami umieszczono regulowane wywietrzniki. Rękawy zakończone są elastycznym ściągaczem z otworem na kciuk. Kurtka posiada kaptur, wykończony lamówką.
Aukcja dotyczy koloru czarnego i niebieskiego.
Galeria
Regulamin
a5.sklep należy do spółki S.P.G., która powstała na bazie firmy KePior. Powstanie firmy KePior miało wspomóc finansowo wyjazdy w góry. Niestety jak się jest w górach to nie można efektywnie prowadzić sklepu, stąd spółka, która ma być „remedium” na tą niedogodność.
Od samego początku w kręgu naszych zainteresowań były produkty topowych firm, bez których nie można planować ekspedycji w żadne, nawet najniższe góry. Szerokim łukiem omijamy niesprawdzone „wynalazki”, które choć posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty, budzą naszą wątpliwość. Oferujemy uznane i sprawdzone marki, przywiązując wiele uwagi zwłaszcza do tych produktów, od których zależy nasze bezpieczeństwo.
Nazwa naszego sklepu „a5” pochodzi od najbardziej ulubionego przez nas sposobu wspinania, popularnie zwanego „hakówką”.
Nasze doświadczenie z blisko 20-letnim stażem we wspinaczce, ratownictwie tatrzańskim (TOPR)
i wykonywaniu prac wysokościowych pozwala nam zaoferować Państwu najlepszy (i niekoniecznie najdroższy) sprzęt, sprawdzony niemal
w każdych warunkach.
W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów takich jak liny, uprzęże, karabinki, czekany, raki, taśmy, pętle, kaski, friendy, odzież i wiele innych.
Na liście producentów, których produkty znajdują się w naszej ofercie, są m.in.: Beal, Black Diamond, Grivel, Lhotse, Maillon Rapide, Montano, Petzl, Raumer, Scarpa, Tendon, Var.
a5.sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe używanie sprzedawanych produktów. Jednocześnie informuje że sporty ekstremalne jakimi są m.in. wspinaczka, ski touring i inne sporty oraz prace, do których oferowany jest sprzęt w sklepie mogą skutkować wypadkiem, kalectwem a nawet śmiercią, za co a5.sklep nie ponosi odpowiedzialności.
DANE DO KORESPONDENCJI:
a5.sklep
ul. Krakowska 5
31-062 Kraków
IDENTYFIKACJA PODATKOWA:
NIP: 676-250-48-19
REGON: 364144754
DANE DO PRZELEWÓW:
a5.sklep
45 1140 2004 0000 3802 7614 2156
Godziny otwarcia sklepu:
Poniedziałek – piątek 1100-1900
Sobota 1000-1500
Jak złożyć zamówienie w a5.sklep?
Poniżej skrócony opis przebiegu procesu składania zamówień.
Klient (kupujący):
1. Dokonuje wyboru produktów z oferty sklepu a5.sklep.
2. Zapoznaje się z regulaminem a5.sklep. W przypadku akceptacji regulaminu przechodzi do kolejnego kroku.
3. Klika KUP TERAZ na aukcjach, które go interesują.
4. Przekazuje informacje Sprzedającemu o sposobie płatności, adresie dostawy, dokumencie zakupu oraz inne uwagi w formularzu opcji dostawy.
5. Przy wyborze wpłaty na konto dokonuje płatności na dane a5.sklep.
6. Oczekuje na doręczenie przez przewoźnika zakupionych produktów.
Uwaga !
a5.sklep nie odwołuje ofert złożonych na aukcjach, dlatego kliknięcie "Kup teraz" jest jednoznaczne ze znajomością i akceptacją regulaminu naszej firmy oraz opisami aukcji, na których został dokonany zakup.
Kupujący, który nie wywiąże się z zawartej transakcji otrzymuje ostrzeżenie. Jeśli kupujący otrzyma ostrzeżenia w wyniku procedury uruchomionej przez trzech różnych Sprzedających, jego konto zostanie zawieszone przez pracowników Allegro. [źródło: Regulamin Allegro].
W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą.
W jaki sposób realizujemy zamówienia?
Sprzedawca a5.sklep:
1. Wysyła potwierdzenie informacyjne o przyjęcia zamówienia.
2. Oczekuje na informacje o sposobie płatności (wpłata na konto, za pobraniem, płatność przy odbiorze, PayU).
3. Przygotowuje towar do wysyłki (odbioru).
4. Przekazuje towar pośrednikowi (Poczta Polska, firma kurierska, Inpost).
5. Informuje Klienta droga mailową o wysyłce towaru.
Dokonując wyboru wpłaty na konto, w tytule proszę podać tylko i wyłącznie swoją nazwę użytkownika, czyli NICK z Allegro. Brak nazwy użytkownika (NICK) w tytule przelewu może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia. Towar wystawiony na aukcjach jest zawsze dostępny na magazynie. W przypadku, gdy wybrana forma płatności to przedpłata, wysyłka następuje po zaksięgowaniu należności na naszym koncie. W momencie, gdy klient decyduje się na opcje za pobraniem, obsługa firmy wysyła towar po odnotowaniu informacji o pobraniu. Czas realizacji zamówienia to 2 dni robocze od momentu odnotowania pełnej wpłaty na koncie naszej firmy lub odnotowania informacji o wysyłce za pobraniem. a5.sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia bez wcześniejszego kontaktu z kupującym i zwrócenia się do Allegro o zwrot prowizji do zamówionego produktu, jeśli kupujący nie wywiąże się z zawartej umowy do 14 dni od dnia dokonania zakupu, czyli nie dokona płatności za towar lub nie przekaże informacji o płatności przy odbiorze.
Każdy klient otrzymuje potwierdzenie drogą mailową o:
- przyjęciu zamówienia,
- zatwierdzeniu płatności – jeśli Klient wybrał wpłatę na konto lub PayU,
- wysyłce towaru,
W przypadku braku powyższych informacji, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta a5.sklep.
Formy płatności
W a5.sklep Klienci mogą skorzystać z czterech opcji płatności (dostępność poszczególnych opcji przedstawiona jest w opisie każdej aukcji):
- wpłata z góry na konto bankowe za towar i przesyłkę (przedpłata),
- płatność przy odbiorze za towar oraz przesyłkę (pobranie) – tylko dla osób, które mają minimum 10 pozytywnych komentarzy,
- płatność przy odbiorze osobistym za towar, gotówką lub kartą
- PayU poprzez Allegro
Zgodnie z regulaminem Allegro:
"1.3. Usługa PayU za zakupy polega na przyjmowaniu przez Agenta Rozliczeniowego, przelewów pieniężnych dokonywanych przez Kupujących w celu
zapłaty za Towar, które na ich polecenie przekazywane są na rachunki bankowe wskazane przez Sprzedających. Warunkiem przekazania wpłat,
o których mowa powyżej, jest zobowiązanie pieniężne, powstałe w wyniku dokonanej transakcji pomiędzy Sprzedającym i Kupującym w ramach Allegro. [...]
1.4. Agent Rozliczeniowy dokonuje przekazania otrzymanych środków na rachunek Użytkownika nie później niż w terminie 3 dni, od chwili zgłoszenia
przez Użytkownika żądania udostępnienia zgromadzonych środków. [...]"
Dowód zakupu
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana paragonem lub na życzenie Klienta fakturą VAT, które będą dołączane do przesyłek. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę VAT w Formularzu Zamówienia należy zaznaczyć pole „Faktura VAT” oraz uzupełnić wszystkie, niezbędne dane do jej wystawienia.
Firmy: Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT na zakupione produkty.
Informacje o fakturze wraz z nr NIP prosimy przekazać w formularzu opcji dostawy zaraz po dokonaniu zakupu. Dokonując zakupu Klient akceptuje otrzymanie faktury VAT wraz z przesyłką.
Dane do FV są pobierane automatycznie, pracownicy a5.sklep nie sprawdzają ich poprawności.
Dokument końcowy transakcji (faktura VAT lub paragon) wystawiany jest zawsze na całość zamówionego towar wraz z przesyłką, dlatego klient ma do wyboru albo fakturę VAT, albo paragon. Nie ma możliwości wystawienia dwóch różnych dokumentów końcowych przy jednej, zgrupowanej, transakcji. Nie ma również możliwości pomijania części zakupionego towaru na fakturze VAT lub paragonie.
Na dokumencie końcowym zawsze widnieją zakupione produkty i przesyłka wraz z ich kosztami (wyjątek stanowi przesyłka gratis), Imię i Nazwisko użytkownika, który zakupił towar oraz numer aukcji bądź oznaczenie o grupie transakcji.
Dostawa
Zamówione towary a5.sklep dostarcza na terenie całej Polski za pośrednictwem (na każdej aukcji przedstawione są dostępne dla danej oferty opcje wysyłki):
- Poczty Polskiej (listy ekonomiczne i priorytetowe)
Przesyłki ekonomiczne i priorytetowe nie posiadają gwarantowanego terminu doręczenia.
UWAGA!!! Zgodnie z Art. 48a Ustawy „Prawo Pocztowe” Poczta Polska zobowiązana jest doręczyć przesyłki listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia w ramach powszechnej usługi pocztowej:
• nie później niż w 4 dniu po dniu nadania – w przypadku przesyłki najszybszej kategorii [priorytet] - (wskaźnik terminowości doręczeń 82%)
• nie później niż w 6 dniu po dniu nadania – w przypadku przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii [ekonomiczna] - (wskaźnik terminowości doręczeń 85%).
- Inpost (paczki opłacone)
98% przesyłek jest dostarczanych następnego dnia po nadaniu
- Fedex (paczki opłacone i płatne przy odbiorze - pobranie)
Firma kurierska Fedex (doręczenie zazwyczaj w 1 dzień roboczy 96% terminowość).
UWAGA! W przypadku doręczenia paczki przez firmę kurierską, prosimy o sprawdzenie zawartość przesyłki w momencie odbioru towaru w obecności kuriera oraz prosimy o spisanie protokołu szkody w przypadku stwierdzenia wad towaru.
Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy zakupionego towaru.
Koszt transportu
Przy zamówieniu powyżej 500 zł oraz wpłacie na konto przesyłka gratis!
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub Paczkomatów Inpost.
Kupujący jest obciążany następującymi kosztami dostawy:
Opłata za przesyłkę zamówienia (niezależna od ilości produktów znajdujących się w zamówieniu).
Sposób dostawy |
Koszt dostawy |
Czas dostawy |
---|---|---|
Odbiór własny |
0 zł |
nie dotyczy |
Paczkomat Inpost |
7,99 zł |
następny dzień roboczy |
Poczta Polska |
9,00 zł |
zazwyczaj 2-5 dni roboczych |
Poczta Polska paczka** |
14,00 zł |
zazwyczaj 2-5 dni roboczych |
Przesyłka kurierska |
16,00 zł |
następny dzień roboczy |
* Za pośrednictwem Poczty Polskiej, listownie wysyłane są wyłącznie zamówienia, które nie charakteryzują się dużą wagą lub gabarytami. ***Czas dostawy może się wydłużyć z powodu niezastania nikogo pod podanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej. |
||
Dodatkowa opłata zależna od wybranej formy płatności.
Forma płatności |
Wysokość opłaty |
---|---|
Za pobraniem |
5 zł |
Przelewem |
0 zł |
Wartość dopłaty za każdą sztukę produktu |
Jak sprawdzić dokładną wysokość dopłaty |
---|---|
Od 0 do 36 zł |
Opłata zależy od wagi i gabarytów wybranego produktu. Sprawdzenia dokładnej wartości ewentualnej dopłaty można dokonać poprzez umieszczenie produktów w koszyku zakupów. |
UWAGA!
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.
a5.sklep nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych. Jeżeli chodzi o Pocztę Polską to nie mamy wpływu na czas dostarczenia i jest to ok 2-5 dni roboczych.
Gwarancja, Reklamacja, Zwrot
Gwarancja:
Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie a5.sklep są objęte gwarancją (chyba, że w opisie konkretnego produktu jest inna informacja).
1. Każdy sprzedawany produkt jest nowy, nieużywany.
2. a5.sklep gwarantuje użytkownikowi sprawne działanie urządzenia zakupionego w naszym sklepie, pod warunkiem użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem.
3. Gwarancji nie podlegają:
• uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta;
• uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego przechowywania urządzenia;
4. Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku naruszenia zasad użytkownika zalecanych przez producenta
5. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od a5.sklep zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem urządzenia zakupionego w a5.sklep. a5.sklep nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad.
Reklamacja:
Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, niewłaściwej zawartości przesyłki, a także towaru zniszczonego w transporcie. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowo przygotowany towar do przesyłki reklamowanej. a5.sklep nie bierze odpowiedzialności za zniszczenia powstałe na skutek słabo zabezpieczonej przesyłki zwrotnej. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany na taki sam produkt wolny od wad w wyniku braku określonego modelu w asortymencie, a5.sklep zastrzega sobie możliwość wymiany wadliwego urządzenia na inny model o porównywalnych (wg uzasadnionego uznania) właściwościach. W przypadku braku w asortymencie takiego produktu, a5.sklep za zgodą Użytkownika może dokonać wymiany na lepszy we właściwościach model, za dokonaniem dopłaty różnicy w cenie.
Procedura reklamacyjna wygląda następująco:
1. Klient odsyła towar na adres korespondencyjny firmy:
a5.sklep
ul. Krakowska 5
31-062 Kraków
2. Do przesyłki reklamowanej należy dołożyć:
- druk reklamacyjny (wypełniony drukowanymi literami przez klienta).
- paragon lub kopia faktury VAT
- ewentualnie protokół szkody w przypadku zniszczeń mechanicznych.
3. a5.sklep rozpatruje reklamacje do 14 dni roboczych.
4. W przypadku uznanej reklamacji a5.sklep wysyła na własny koszt nowy egzemplarz towaru. Towar po reklamacji zawsze wysyłamy na dane zamieszczone w Allegro. Towar będzie dostarczony taką samą formą dostawy jak podczas zakupu. a5.sklep zwraca koszty przesyłki w wysokości najniższej z danej aukcji, na której został zakupiony towar.
5. W przypadku nieuznanej reklamacji (zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) a5.sklep oczekuje od Klienta na wpłatę za przesyłkę zwrotną oraz za przesyłkę do reklamacji, po wcześniejszym kontakcie poprzez email.
Zwrot:
Jako konsumenci zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Chcąc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (a5.sklep, ul. Krakowska 5, 31-062 Kraków, tel. 503-820-200, e-mail: sklep(at)a5.sklep.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany w tym trybie towar może być używany
w granicach normalnego zarządu. Zwrot należności z tytułu odstąpienia od umowy następuje do 14 dni roboczych od momentu otrzymania pełnej wymaganej dokumentacji. Powyższa ustawa dotyczy konsumentów, a nie przedsiębiorców. W związku z powyższym, w przypadku zakupu towaru na firmę (faktura VAT), nie ma możliwości odstąpienia od umowy na podstawie w/w ustawy.
Procedura zwrotu towaru jest następująca:
1. Konsument odsyła towar na adres korespondencyjny firmy.
2. Do przesyłki prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
3. Moment nadania przesyłki zwrotnej traktowany jest jak moment zwrotu.
4. Obsługa sklepu sprawdza, czy zwracany towar spełnia warunki konieczne do przyjęcia zwrotu.
5. Jeśli wszystkie warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzeniu procedury zwrotu są spełnione a5.sklep przelewa należności na wskazany przez konsumenta w oświadczeniu numer konta. Pieniądze mogą być zwrócone wyłącznie na nr konta z powodu konieczności zachowanie historii płatności z kontrahentem.
6. W razie jakichkolwiek wątpliwości w ocenie sprawności zwróconego towaru, a5.sklep kontaktuje się
z konsumentem przed podjęciem ostatecznych decyzji.
UWAGA!! Odstąpienie od zawartej umowy wiąże się z zwróceniem się przez a5.sklep do Allegro o zwrot prowizji za produkty, z których Klient zrezygnował.
Inne przyczyny zwrócenia się do Allegro o zwrot prowizji to: http://allegro.pl/help_item.php?item=183
Zwroty
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.