![]()
Kurs „Hiszpański dla początkujących”
(komplet materiałów + opieka nauczyciela)
Opis kursu:
Kurs „Hiszpański dla początkujących” to świetny wybór dla każdego, kto chce poznać język hiszpański oraz kulturę i obyczaje tego kraju. Hiszpański to kurs do samodzielnej nauki tak opracowany aby w sposób ciekawy i przystępnywprowadzić Cię w tajniki języka hiszpańskiego. Zadbaliśmy o to, by materiały były dla Ciebie jak najbardziej wartościowe. Stopniowo poznasz 3000 słów i wyrażeń, zasady gramatyki oraz zwroty „gotowe do użycia”.
Dzięki ćwiczeniom i tekstom, odwołującym się do życia codziennego Hiszpanów, przećwiczysz wymowę, akcent, umiejętność prowadzenia konwersacji oraz rozumienia. Na załączonych do każdego pakietu płytach CD, znajdziesz dialogi i ćwiczenia, które pomogą Ci doskonalić wymowę i akcent.
![]()
Co otrzymujesz:
- 20 zeszytów lekcyjnych zawierających 40 lekcji
Kurs składa się z 20 zeszytów zawierających 40 lekcji i umożliwia poznanie 3000 słów, zwrotów i wyrażeń. Materiał jest porcjowany. Dzięki temu na opanowanie każdej części wystarczy poświęcić pół godziny (nie przemęczasz się). Lekcje zawierają wiele ciekawych, nieszablonowych ćwiczeń oraz materiały do powtórek. Każdy zeszyt kończy się pracą domową, którą możesz wysłać swojemu nauczycielowi do sprawdzenia (pocztą tradycyjną lub przez internet). Wraz
z pierwszą przesyłką materiałów otrzymasz prezent – praktyczny segregator.
- 20 płyt CD – łącznie ponad 15 godzin nagrań!
W ramach kursu otrzymujesz 20 płyt CD (łącznie ponad 15 godzin nagrań!).
W pracy nad materiałami audio brał udział profesjonalny lektor oraz rodowici Hiszpanie. Jedna płyta przypisana jest dwóm lekcjom i zawiera ćwiczenia na rozumienie ze słuchu, nagrania prawidłowej wymowy oraz dialogi. Płyty CD stanowią integralną część kursu – uzupełniają lekcje w zeszytach i umożliwiają wykonywanie ćwiczeń.
Kurs „Hiszpański dla początkujących” przeznaczony jest do samodzielnej nauki, ale nie pozostawiamy Cię samemu sobie. Przez cały czas nauki gwarantujemy Ci opiekę nauczyciela – doświadczonego lektora hiszpańskiego. Rolą nauczyciela jest nie tylko sprawdzanie prac domowych, ale także wyjaśnienie zagadnień, które sprawiają Ci problemy, i… motywowanie do nauki. Odrabianie prac domowych nie jest obowiązkowe. Nauczyciel nie wystawia ocen.
_______________________________________
Kompletny kurs „Hiszpański dla początkujących” umożliwia naukę hiszpańskiego od podstaw do poziomu średnio zaawansowanego. Skuteczna nauka słów, zwrotów i wyrażeń „z życia wziętych” (gotowych do użycia). Współczesny język, ćwiczenia „blisko życia”. Materiały są kompletne – nie potrzebujesz żadnych dodatkowych pomocy, aby nauczyć się hiszpańskiego.
EFEKT : szybkie postępy w nauce języka hiszpańskiego!
Sprawdź! Zobacz Lekcję Próbną Kursu >>>
„Hiszpański dla początkujących” ESKK to:
- porcjowana wiedza (nie przemęczasz się)
- poręczne zeszyty (zeszyt zawsze możesz zabrać ze sobą do torby i uczyć się, np. w drodze do pracy/szkoły czy w parku)
- płyty CD, których możesz słuchać o dowolnej porze (i w ten sposób osłuchiwać się z językiem)
- opieka nauczyciela – tego nie znajdziesz w innym kursie do samodzielnej nauki
- słownictwo przydatne w życiu, zwroty gotowe do użycia
- łatwa, niemęcząca gramatyka
- pełna dowolność – sam decydujesz, kiedy i gdzie się uczyć!
Program kursu:
Pakiet 1 – lekcje 1-2
Słownictwo: powitania i pożegnania, przedstawianie siebie i innych, poznawanie ludzi, państwa i narodowości, członkowie rodziny, zawody, liczebniki do 20.
Gramatyka: alfabet i wymowa; czasowniki ser – być i llamarse – nazywać się, zaimki osobowe i ich użycie, zaimki pytające, liczba mnoga rzeczowników, rodzajniki określone, użycie przyimka de, czasownik tener – mieć.
Pakiet 2 – lekcje 3-4
Słownictwo: dom, mieszkanie, miasto, wskazywanie drogi, środki transportu, miejsce zamieszkania.
Gramatyka: czasowniki regularne trzech koniugacji w czasie teraźniejszym, czasownik coger – brać, rodzajniki nieokreślone, czasowniki ser, estar i hay – różnice w użyciu, przysłówki miejsca.
Pakiet 3 – lekcje 5-6
Słownictwo: opisywanie wyglądu i cech charakteru osób, przedstawianie kogoś w sytuacji formalnej i nieformalnej, godziny, pory dnia, codzienne czynności, liczebniki 20-100.
Gramatyka: zaimki wskazujące, zaimki dzierżawcze, czas teraźniejszy Presente de indicativo: czasowniki określające czynności codzienne, czasowniki nieregularne: salir – wychodzić, acostarse – kłaść się spać, dormir – spać, empezar – zaczynać.
Pakiet 4 – lekcje 7-8
Słownictwo: kuchnia hiszpańska, zamawianie w barze, restauracji, artykuły spożywcze i ich kupowanie.
Gramatyka: odmiana czasowników nieregularnych w czasie teraźniejszym (cd.), zaimki osobowe w funkcji dopełnienia dalszego (me–mi, te –tobie, le – jemu, jej,…) czasownik apetecer – mieć ochotę, tryb rozkazujący, czasownik poder – móc.
Pakiet 5 – lekcje 9-10; ćwiczenia utrwalające cz. I
Słownictwo: ludzie i ich zwyczaje, wygląd i charakter, rodzina, dom, miasto, wskazywanie drogi, praca, zawody, czas, obowiązki i czynności codzienne, zamawianie w barze i restauracji, kupowanie w sklepie spożywczym.
Gramatyka: różnica w użyciu ser, estar i hay; zaimki dzierżawcze, wskazujące, czas teraźniejszy Presente de indicativo: czasowniki regularne i nieregularne; przysłówki miejsca.
Pakiet 6 – lekcje 11-12
Słownictwo: zainteresowania, hobby, sport, czas wolny, dni tygodnia, cechy charakteru (cd.).
Gramatyka: czasowniki gustar – lubić / podobać się, encantar – uwielbiać i preferir – woleć, okoliczniki czasu, zaimki pytające (cd.), zwrot caer mal / bien – (nie) lubić kogoś.
Pakiet 7 – lekcje 13-14
Słownictwo: zakupy, nazwy sklepów, części ubrania, wyrażanie opinii na temat wyglądu, ceny, kolory materiały, liczebniki od 100 wzwyż.
Gramatyka: wyrażenie quedar bien / mal – pasować dobrze/źle, dopełnienie bliższe czasownika, czasownik parecer – wydawać się, zaimki wskazujące (cd.), czasowniki ponerse – zakładać i llevar – nosić.
Pakiet 8 – lekcje 15-16
Słownictwo: rozmowa telefoniczna, zapraszanie, przyjmowanie i odrzucanie zaproszeń i propozycji, wyrażanie konieczności, rozrywka, opisywanie czynności w trakcie ich trwania.
Gramatyka: czasowniki invitar – zapraszać, venir – przychodzić i quedar – umawiać się, konstrukcja tener + que + bezokolicznik(musieć coś zrobić), konstrukcja estar + gerundio.
Pakiet 9 – lekcje 17-18
Słownictwo: przyszłość, plany i marzenia, przyrzeczenia noworoczne, wakacje, miesiące, pory roku, pogoda.
Gramatyka: konstrukcja wyrażająca czas przyszły ir + a + bezokolicznik, czasownik pensar – myśleć/ sądzić, czas przyszły niedokonany Futuro imperfecto.
Pakiet 10 – lekcje 19-20; ćwiczenia utrwalające cz. II
Słownictwo: zainteresowania, zakupy, ubrania, rutyna, codzienne czynności, plany na przyszłość, wakacje, rozrywka.
Gramatyka: czas teraźniejszy Presente de indicativo, czasowniki gustar, encantar, konstrukcje estar + gerundio, tener + que + bezokolicznik oraz ir + a + bezokolicznik, czas przyszły niedokonany Futuro imperfecto.
Pakiet 11 – lekcje 21-22
Słownictwo: mówienie o najbliższej przeszłości, wyrażanie zniecierpliwienia, pytanie o przyczynę, wymówki i usprawiedliwianie się, obowiązki w domu i pracy, przygotowania do podróży, rezerwacja w hotelu, podróże, zwroty używane na dworcu autobusowym i kolejowym.
Gramatyka: czas przeszły złożony Pretérito perfecto compuesto, okoliczniki czasu: ya – już, todavía no – jeszcze nie, nunca – nigdy.
Pakiet 12 – lekcje 23-24
Słownictwo: zwroty używane na lotnisku, podróże i minione wakacje, mówienie o przeszłości dalszej lub „zamkniętej”, zmiany w życiu prywatnym i zawodowym, tworzenie szczegółowych pytań.
Gramatyka: hacer – robić i czasowniki regularne w czasie przeszłym prostym Pretérito indefinido, zaimki pytające proste i złożone
Pakiet 13 – lekcje 25-26
Słownictwo: biografie sławnych osób, zawody (cd.), hiszpańskie powiedzenia i gesty wyrażające emocje.
Gramatyka: czasowniki nieregularne w czasie Pretérito indefinido, czasy przeszłe P. perfecto i P.indefinido – różnice w użyciu, liczebniki złożone.
Pakiet 14 – lekcje 27-28
Słownictwo: opis przeszłości, dzieciństwo, wspomnienia, świat teraz i kiedyś.
Gramatyka: czas przeszły niedokonany Pretérito imperfecto, różnice w użyciu czasów przeszłych, okoliczniki czasu, tworzenie porównań
Pakiet 15 – lekcje 29-30; ćwiczenia utrwalające cz. III
Słownictwo: obowiązki w domu i pracy, podróże, zwroty używane na lotnisku, dworcu autobusowym i kolejowym, przeszłość bliższa i dalsza, porównanie teraźniejszości z przeszłością, dzieciństwo, biografie sławnych ludzi.
Gramatyka: czasy przeszłe, okoliczniki czasu, struktury porównawcze, liczebniki złożone, zaimki pytające.
Pakiet 16 – lekcje 31-32
Słownictwo: samopoczucie, części ciała, choroby, wizyta u lekarza, udzielanie rad, zakaz i przyzwolenie.
Gramatyka: różnica między ser i estar (cd.), konstrukcje z czasownikami ponerse i dar, czasownik doler – boleć, wyrażenia związane z udzielaniem rad, czasownik deber – powinno się, konstrukcja tener + que + bezokolicznik oraz hay que – trzeba, tryb rozkazujący (cd.), nieosobowa forma czasownika.
Pakiet 17 – lekcje 33-34
Słownictwo: biografie, opowiadanie o życiu i doświadczeniach swoich i innych osób; CV, rozmowa o pracę, obowiązki w pracy, formalna rozmowa telefoniczna.
Gramatyka: Czasy przeszłe (Pretérito indefinido, Pretérito perfecto compuesto, Pretérito imperfecto), okoliczniki czasu, słówkaningún/ninguna – żaden/żadna, algún/alguna – jakiś/ jakaś konstrukcja volver + a + bezokolicznik – zrobić coś ponownie.
Pakiet 18 – lekcje 35-36
Słownictwo: w komisariacie, zbrodnia doskonała, historie niesamowite, opowiadanie i relacjonowanie zdarzeń, wyjaśnianie okoliczności, współczesna literatura hiszpańska.
Gramatyka: użycie Pretérito perfecto compuesto, Pretérito indefinido i Pretérito imperfecto; czas przeszły niedokonany ciągły (Pretérito imperfecto + gerundio): estaba haciendo, zaimki dzierżawcze (cd.).
Pakiet 19 – lekcje 37-38
Słownictwo: znane miejsca w krajach hiszpańskojęzycznych oraz ich historia, media, telewizja, Internet, radio, uzależnienie od środków masowego przekazu, informacje
Gramatyka: strona bierna, czasowniki i zwroty służące do wyrażania opinii, pensar – myśleć, creer – sądzić, łączenie zdań: sobre/ ante todo, sin embargo, en primer lugar, itp.
Pakiet 20 – lekcje 39-40; ćwiczenia utrwalające cz. IV
Słownictwo: samopoczucie, części ciała, wizyta u lekarza, biografie, CV, rozmowa o pracę, pisanie listów i maili, literatura i kino hiszpańskojęzyczne, środki masowego przekazu, niecodzienne historie, relacjonowanie zdarzeń, wyjaśnianie okoliczności.
Gramatyka: podsumowanie poznanych czasów i zagadnień gramatycznych.