PREMIUM KIT
KTM 690 BajaY23 to jeden z najbardziej zaawansowanych i spektakularnych projektów motocykli na rynku, który jednocześnie spełnia normy dopuszczające go do użytku w ruchu drogowym.
W efekcie maszynę bez problemu można zarejestrować oraz ubezpieczyć.
Pokusiliśmy się jednak o modyfikacje, które dały zachwycające rezultaty, co potwierdza cały zespół testowy oraz zadowoleni użytkownicy.
Dzięki inwencji, wiedzy i doświadczeniu naszych specjalistów stworzyliśmy części, które zostały bezpośrednio przetestowane przez zawodników w KTM 450 Rally Replica.
Zastosowane modyfikacje przed uruchomieniem produkcji przetestowaliśmy osobiście w warunkach drogowych i terenowych, a uzyskane efekty przepełniły nas prawdziwą dumą.
Pełny opis motocykla: https://carbonfoxgroup.com/ktm/
Carbonowy system wieży nawigacyjnej
Lekki i wytrzymały carbonowy system wieży nawigacyjnej, która umożliwia zamocowanie zarówno systemów nawigacji dla podróżnika lub roadbooka oraz pozostałych systemów nawigacji OFF ROAD.
Oświetlenie LED
W motocyklu zostały zainstalowane nowoczesne światła, zaczerpnięte z rajdu Dakar. Zostały wykonane w technologii ledowej, które nawet najczarniejszą noc przemienią w dzień!
Spoiler
Przedni spojler pozwala na polepszenie właściwości jezdnych przy większych prędkościach oraz doprowadzić więcej powietrza do układu chłodzenia. Stanowi on również element konstrukcyjny dla wieży oraz paneli bocznych.
Zmodyfikowaną instalacje elektryczną
Instalacja elektryczna została przeprojektowana w taki sposób, aby zapewnić niezawodność oraz łatwy montaż komponentów.
Amortyzator skrętu (opcjonalny)
Amortyzator skrętu został stworzony, aby zapewnić maksymalną kontrolę trakcji w najtrudniejszych warunkach. Umożliwia on regulację siły z jaką działa oraz zakresu. Pozwala to na stłumienie drgań przy dużych prędkościach i łatwe manewrowanie przy mniejszych.
Parametry motocykla:
MOMENT OBROTOWY 73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 55 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe APTC(TM)
EMISJA CO2 99 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 692.7 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 4.3 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 30 l
ABS Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 300 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym zaciskiem
TYLNY HAMULEC 1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
MASA WŁASNA 154 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 269 mm
Więcej informacji pod numerem [ZADZWOŃ]
Zapraszamy!
44FOX-ID: 64