KTM 300 EXC jak każdy dwusuw jest wyraźnie lżejszy, ma niżej położony środek ciężkości od modeli czterosuwowych, dlatego znacznie łatwiej manewrować nim, skakać czy wybierać tor jazdy na przeszkodzie. Kiedyś dwusuwy miały opinię mało elastycznych, ale przy dzisiejszej technologii zaworów membranowych w dolocie i zaworów na wydechu "przylepiają" tylne koło do śliskiej nawierzchni lepiej niż czterosuwy! 300 jest wręcz legendą w świecie hard enduro… Dodatkowe zalety to odporność na przegrzanie, nie ma kłopotu z odpaleniem nawet jak motocykl zrolował po nieudanym podjeździe. Motocykle tego typu wybierają dziś Błażusiak czy Jarvis i na pewno nie bez powodu!
Modele po roku 2017 mają zupełnie zmieniony napęd od rozrusznika, bez przekładni kątowej, znacznie trwalszy i niezawodny. Rewolucja to wałek wyrównoważający – nie ma dziś innego motocykla z takim rozwiązaniem . Wałek radykalnie zmniejsza drgania typowe dla dwusuwa!
Nowe jest w tym motocyklu prawie wszystko: nowy, lżejszy silnik posadowiony bliżej środka ciężkości, nowa rama i osłony obniżone w tylnej części, nowej generacji zawieszenia przednie i tylne… Wszystko to razem wzięte dodaje jeszcze więcej zwrotności i poczucia lekkości i panowania nad motocyklem w najtrudniejszych nawet warunkach.
Rewolucja modeli TPI to zasilanie wtryskowe zamiast gaźnika. Paliwo wtryskiwane jest do kanałów „przepłukujących” cylindra, olej smarujący podawany przez elektryczną pompkę o komputerowo sterowanym wydatku dozowany jest do korpusu dolotowego z przepustnicą. Zalety w porównaniu ze starym rozwiązaniem – minimalne zużycie oleju i paliwa, idealna charakterystyka oddawania mocy niezależnie od warunków temperatury czy wysokości , nie ma ryzyka zalania przez pomyłkę czystego paliwa czy za dużo oleju do mieszanki.
Nowe zawieszenie przednie X-plore z nastawami poprawionymi na 2022. Nowej konstrukcji amortyzator tylny – jak wcześniejsze Factory, dla zawodników, ale nadal PDS, czyli duży prześwit i tania eksploatacja.
Jak do każdego z modeli KTM dostępne setki przemyślanych, funkcjonalnych akcesoriów w rozsądnej cenie. Oczywiście pomarańczowych…
POJAZD JEST TERAZ DOSTĘPNY W SALONIE NMR W LUBLINIE
Zadzwoń potwierdzić bieżącą dostępność motocykla! Tel 81 - wyświetl numer - lub 608 - wyświetl numer -
Możliwość odbioru osobistego.
Pojazd ma gwarancję importera, działającą w całej sieci serwisowej KTM.
Możliwy transport do kupującego - do uzgodnienia.
Możliwy zakup na raty i leasing, odliczenie VAT na firmę, motocykl sprzedajemy z homologacją drogowa i kartą pojazdu!
Kontakt: 0 81 - wyświetl numer - , 608 - wyświetl numer - .
Naprawa Motocykli Różnych; Nałęczowska 190, 20-050 Lublin,
44FOX-ID: 1488