Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 1690,00 zł
- Akrapovic KTM 690 LC4 640
- 1725 zł z dostawą
- 68,67 zł
- Lusterko lewe KTM DUKE, SUPERDUKE, SUPERMOTO 640/950/990 1998- VICMA VIC-E1
- 83,66 zł z dostawą
- 80,00 zł
- OGON P BOK OWIEWKA KTM SUPERMOTO 690 SMR SM
- 95 zł z dostawą
KTM 690SM SUPERMOTO A2 AKRAPOVIC K&N EVO1 (5999018152)
Parametry
- Rok produkcji
- 2007
- Marka
- KTM
- Kraj pochodzenia
- Włochy
- Lakier
- Akryl (niemetalizowany)
- Typ silnika
- Czterosuwowy
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Uszkodzony
- Nie
- Moc [KM]
- 65
- Rodzaj paliwa
- benzyna
- Rodzaj napędu
- łańcuch
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Tuning, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Czarny
- Przebieg [km]
- 19784
- Pojemność silnika [cm3]
- 654
Opis
Na sprzedaż moja zabawka, mianowicie KTM 690sm, czyli seryjne supermoto od austrijackiej firmy.
Na wstępie muszę zaznaczyć, że motocykl nie jest odpowiedni dla kogoś kto dopiero zdał prawo jazdy. Co prawda posiada tylko ~65 koni mechanicznych, ale przy wadze 160kg i ogromnym momencie obrotowym od samego dołu zamiatanie tylnym kołem to norma ;)
Trochę suchych faktów: KTM 690SM
Rok produkcji: 2007
Przebieg: 19 784 km
Moc: ~65 KM (w dowodzie 25kW, więc motocykl "łapie się" na kategorię A2)
Modyfikacje: Praktycznie EVO 1 KIT: wydech akrapovic bez db Killera, filtr powietrza K&N, zmieniona mapa ze względu na zmiany w KTM Serwis Kraków.
Kolor: czarny bez żadnej okleiny
Moto ubrane w komplet opon Pirelli Diablo Supercorsa, czyli praktycznie ostatnie opony w kolejce przed torowymi, które mają homologację drogową. Opony niesamowicie kleją na suchym asfalcie. Na mokrym za to można nauczyć się pokory do zamiatającego tyłu :D
Troszkę historii:
Motocykl kupiłem w listopadzie ubiegłego roku, został sprowadzony z Włoch jako seria z wydechem Akrapovica. Miał tam niegroźny szlif, po którym delikatne ocierki niestety pozostały do dziś. Przejeździłem nim jeden sezon, niestety zbyt dużo się nie nacieszyłem z racji studiów i pracy. Zrobiłem jakieś 3000 kilometrów. Po zakupie motocykl trafił do warsztatu Bravados Motocykle w Krakowie. Tam przeszedł duży serwis przed sezonem:
-filtr oleju i powietrza
-olej
-świeca
-luzy zaworowe
-klocki hamulcowe
-zmiana pompy sprzęgła na oryginał z DUKE`a 2014r.
-uszczelki w pompie sprzęgła i przy wysprzęgliku
-założenie blokady na +/- 25 koni
-nowe manetki KTM
-nowe kierunki KTM
-nowe lusterka KTM
-ogon KTM wraz z oświetleniem rejestracji
Przygotowany do sezonu motocykl wrócił do mnie i czekał na sezon. Po kilku przejażdżkach uznałem, że motocykl po zmianie wydechu nie został ponownie wystrojony. Powodowało to nierówną pracę silnika na niskich obrotach. Aby wszystko było jak należy dziobak trafił do serwisu KTM Kraków, gdzie została zmieniona mapa zapłonu i przepustnicy, uwzględniająca zmieniony wydech i filtr powietrza. Został też w pełni odblokowany. Wszelkie problemy ustały.
Tydzień później, motocykl w tym samym serwisie KTM Kraków przeszedł wymianę króćca pomiędzy głowicą, a przepustnicą oraz sprzęgła jednokierunkowego rozrusznika. W takim setupie motocykl dojeździł do końca sezonu dając niesamowitą frajdą z jazdy :D
Dwa miesiące temu trafił do mechanika na posezonowy serwis:
-olej
-filtr oleju
-filtr paliwa
-wyprany filtr powietrza
-uszczelniacze lag przednich, olejowe i pyłowe
-puszka filtra powietrza
-odma
-luzy zaworowe
-czujnik temperatury
Jak widać, w motocykl zainwestowane sporo czasu, pracy i pieniędzy. Wszystko co należało wymienić, zostało wymienione. Używane tylko części oem KTM lub ich lepsze zamienniki. Zawsze przed jazdą motocykl był odpowiednio dogrzany, łańcuch nasmarowany i sprawdzony stan oleju. Jest w pełni przygotowany do sezonu. Na pewno da dużo frajdy przyszłemu właścicielowi, a przez świetne przygotowanie będzie bezawaryjny.
Oczywiście nie ma róży bez kolców :D
Tak więc, jak pisałem wcześniej, wizualnie brakuje mu kilku liźnięć. Posiada kilka rys, odprysków i zadrapań. Ale dla kogoś kto chce mieć motocykl do dawania frajdy z jazdy a nie frajdy z patrzenia na niego, ten jest chyba idealny :D
Dlaczego sprzedaję tak świetny motocykl?
W sumie to kilka powodów:
-znudził już mi się trochę ;)
-z racji nowych przepisów w prawie drogowym - nie mogę sobie pozwolić na utratę prawa jazdy, a przyspieszenie od delikatnej jazdy 50km/h do +100 trwa tyle, że ciężko się spostrzec że możemy stracić prawko :D
-chcę spróbować jazdy w terenie, a dziobak jest na to za ciężki niestety
Dlatego rozważę zamianę na hard enduro zarejestrowane (+250ccm), lub supermoto na dwóch kompletach kół (enduro, sm) bez mojej dopłaty.
W razie jakichkolwiek pytań, niejasności, chęci zobaczenia lepszych fot proszę o wiadomość lub telefon.
Cena jaka mnie interesuje to 15 800 PLN, może nie mało jak na dziobaka, ale A2, EVO1, Pirelli Diablo Supercorsa swoje kosztuje ;) Nie śpieszy mi się ze sprzedażą, jak zostanie to płakał nie będę :v
e-mail: chycu1994@interia.pl
tel: 600 240 242600 240 242
Fotki z lata są przed zmianą tylnej opony :)
Opcja "Kup Teraz" tylko po obejrzeniu motocykla na żywo!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.