Przedmiotem licytacji jest zestaw książek o Google Analytics (najnowsze wydania) z podpisem autorki. Dzięki niemu sprawnie wdrożysz najnowszą wersję narzędzia.
Uwaga! Książki zostaną wysłane 07.06.2022.
Google Analytics dla marketingowców (wydanie III)
Książka-lodołamacz, dzięki której w łatwy i przyjemny sposób rozpoczniesz przygodę z analityką internetową, poznasz wszystkie najważniejsze wskaźniki i raporty oraz nauczysz się właściwie odczytywać historie użytkowników strony, które kryją się gdzieś pomiędzy tabelkami. 100 % praktyki, instrukcje krok po kroku, zero „lania wody”.
Trzecie wydanie zostało zaktualizowane pod kątem najnowszej wersji narzędzia. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsu, skryptów, jak i możliwości, które oferuje Google Analytics 4.
ISBN: 978-83-283-8375-3
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2022
Google Analytics w biznesie (wydanie II)
Książka-drabina, która pomoże Ci wspiąć się na wyższy poziom analiz i wykorzystać Google Analytics i Google Tag Manager do rozwoju Twojego biznesu. Nauczysz się w 120% czerpać ze wszystkich najnowszych funkcji i prowadzić zaawansowane analizy z użyciem Google Analytics 4. W najnowszym wydaniu znajdziesz też dokładne omówienie raportowania Google Data Studio i wprowadzenie do wykorzystania BigQuery.
ISBN: 978-83-283-8374-6
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2022
O autorce
Martyna Zastrożna – entuzjastka marketingu i użytecznych stron internetowych. Zawodowo analityczka danych w największym polskim e-commerce. Autorka książek: „Google Analytics dla marketingowców” i „Google Analytics w biznesie”, a także wielu artykułów w branżowych czasopismach. Prelegentka m.in. na I <3 Marketing i semKRK. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie!). Szaleńczo zakochana we wszystkim, co islandzkie.