Rower nowy, powystawowy , użytkowany przez właściciela sklepu. Przebieg udokumentowany na STRAVA z przebiegiem poniżej 1000km.
Cena detaliczna 19999 zł. Cena z rabatem -20% - 15999 zł. Cena nie obejmuje koszyków na bidon, uchwytu pod licznik i pedałów.
Rower szosowy dla zawodowców to twoje marzenie? Chciałbyś także, żeby był to sprzęt w przystępnej cenie? To właśnie kres twoich poszukiwań, a pozostały czas możesz przeznaczyć na trening oraz dobrą zabawę na rowerze. Rower szosowy KROSS Vento TE to rower dla profesjonalistó oraz entuzjastów szosowej zabawy. Sprawdzony przez naszych zawodników z KROSS Racing Team oraz zaprzyjaźnionych byłych zawodników cyklu World Tour, takich jak Bartosz Huzarski. Jesteśmy pewni, że tak jak i oni, tak i ty zakochasz się w tym rowerze.
Rower szosowy dla zawodników i amatorów
Rower szosowy KROSS VENTO TE to nasza tajna broń na najtrudniejsze wyścigi oraz najbardziej wymagające treningi. Jeszcze kilka lat temu elektroniczne grupy Shimano Di2 można było znaleźć przede wszystkim w rowerach kolarzy zawodowych. Wychodzimy naprzeciw wszystkim zaawansowanym szosowcom szukającym doskonałej maszyny startowej i dlatego Vento TE wyposażyliśmy w niezawodną grupę Ultegra Di2 R8070. Nasz najwyższy model to także hydraulicznehamulce tarczowe, które pozwalają korzystać ze wszystkich korzyści oferowanych przez karbonowe koła szosowe bez ryzyka ich uszkodzenia lub gorszego hamowania w niesprzyjających warunkach pogodowych. Pożegnaj zrywające się linki przerzutek i zakosztuj cyfrowej rewolucji!
Nasz najlepszy rower to najwyższej klasy carbonowe koła szosowe DT SWISS PRC 1400 Spline przystosowane do systemu tubeless. Żeby w pełni stworzyć najlepszą propozycję dla ambitnych amatorów wyposażyliśmy Vento Te w carbonowykokpit oraz sztycę od FSA. Natomiast siodełko to najwyższej klasy Fi’zi:k Antares R5.
Rama oraz widelec KROSS Vento TE zostały wykonane z carbon T784. Ta kombinacja trzech różnych włókien węglowych połączonych konwencjonalną żywicą zapewnia niską wagę oraz wysoką sztywność konstrukcji. Rama została zaprojektowana pod kątem suportu pressfit. Dzięki temu powiększyliśmy węzeł suportu zwiększając sztywność konstrukcji.
Zwężana główka ramy to nie tylko lepsza aerodynamika, ale także większa precyzja kontroli nad rowerem na trudnych technicznie zjazdach. Koła wyposażone w sztywne osie zapewniają doskonałą sztywność oraz pełne przeniesienie mocy na napęd.
Sugerowany rozmiar ramy:
S: 154 – 168 cm, M: 166 – 178 cm, L: 176 – 188 cm
WAGA [KG]: 7.400
Rama i widelec
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
- MATERIAŁ RAMY: CARBON T784
- WIDELEC: CARBON
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8050
- MANETKI: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8070
- KORBA: SHIMANO ULTEGRA R8000
- KORONKI: 52T-36T/175MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO ULTEGRA R8000
- ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU: 11-28T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 22
- SUPORT: SHIMANO PRESS FIT BB72-41B
- ŁAŃCUCH: SHIMANO HG601
Koła
- PIASTA PRZÓD: DT SWISS PRC 1400 SPLINE (12X100)
- PIASTA TYŁ: DT SWISS PRC 1400 SPLINE ( 12X142)
- OBRĘCZE: DT SWISS PRC 1400 SPLINE DB35 (TUBELESS)
- OPONY: MITAS SYRINX V80 700X25
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8070
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8070
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO ULTEGRA DI2 R8070
- TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO XT RT800 (140)
Komponenty
- KIEROWNICA: FSA K-FORCE COMPACT 440MM
- WSPORNIK KIEROWNICY: FSA 0S99CSI 100MM/31,8/6°, FSA 0S99CSI 110MM/31,8/6°
- SIODŁO: F'IZI:K ANTARES R5 MAGNESIUM
- WSPORNIK SIODŁA: FSA KFORCE SB0 27,2X350 CARBON
- STERY: FSA ORBIT C-40-CF-ACB
- CHWYTY: KROSS EVA
- PEDAŁY: BRAK