SPECYFIKACJA
RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminium Superlite WAGA 9,8 kg WIDELEC Carbon (aluminiowa rura sterowa 1 1/8")
KOŁA PIASTA PRZÓD Shimano Sora HB-RS300 PIASTA TYŁ Shimano Sora FH-RS300 OPONY Schwalbe Lugano Kevlar Guard (700-25c) OBRĘCZE Alexrims AT480
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Claris FD-R2000 PRZERZUTKA TYŁ Shimano Claris RD-R2000 HAMULCE PRZÓD Shimano Claris BR-R2000 HAMULCE TYŁ Shimano Claris BR-R2000 DŹWIGNIE HAMULCA Shimano Claris ST-R2000 (mechaniczne) MANETKI Shimano Claris ST-R2000 (2x8) KORBY Shimano Claris FC-R2000 (50/34T, XS/S-170mm, M/L/XL-175mm) SUPORT Shimano BSA 68mm ŁAŃCUCH Shimano CN-HG40 KASETA / WOLNOBIEG Shimano CS-HG50 (11-28T)
KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (XS/S/M-420mm, L/XL-440mm, 31.8mm) WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (XS-80mm, S-90mm, M/L-100mm, XL-110mm, 31.8mm) WSPORNIK SIODŁA Aluminium (350mm, 27.2mm) STERYFSA NO.11AGY (1-1/8") SIODŁO Selle Royal CHWYTY Kross
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.