KROSS TRANS HYBRID 5.0 17" 2018
Ostatnia sztuka na wyprzedaży! Rower nowy, pełnowartościowy.
Cena katalogowa 9999zł. Cena wyprzedażowa 7989zł!!
Kross Trans Hybrid 5.0 to ebike stworzony do pokonywania długich tras, a także, za sprawą bogatego wyposażenia, idealny rower do codziennych dojazdów i komunikacji. W modelu tym połączyliśmy najlepsze cechy naszych rowerów trekkingowych Kross Trans i możliwości silnika elektrycznego Shimano STEPS. Dzięki temu Kross Trans Hybrid 5.0 jest komfortowy, zapewnia stabilne prowadzenie nawet przy większych prędkościach, a jego cicha i niezawodna jednostka napędowa ułatwia docieranie do celu szybciej, bez względu na panujące warunki. Kross Trans Hybrid 5.0 dostępny jest w wariantach damskim i męskim, dzięki czemu każdy dobierze wersję idealną dla siebie.
Aluminiowa rama modelu ebike Kross Trans Hybrid 5.0 została zaprojektowana od początku z myślą o zastosowaniu silnika elektrycznego. W konsekwencji jest sztywniejsza, a bagażnik stanowi jej integralną częścią. Za sprawą takiego rozwiązania bagażnik jest bardziej wytrzymały i może unieść zarówno baterię o pojemności 500Wh, jak i potrzebny nam bagaż. Pozycja za kierownicą Kross Trans Hybrd 5.0 jest komfortowa i wyprostowana, dodatkowo możemy ją modyfikować dzięki regulowanemu mostkowi. Jednostka elektryczna Shimano STEPS jest cicha i bezawaryjna, płynnie uwalniając do 50 Nm momentu obrotowego. Pozwala to z łatwością przyspieszać do prędkości 25 km/h i bez problemu utrzymywać taką szybkość bez względu na wiatr i podjazdy.
Osprzęt Krossa Trans Hybrid 5.0 idealnie pasuje do charakteru roweru ebike. Napęd obsługiwany jest przez tylną przerzutkę Shimano XT T8000 stworzoną specjalnie z myślą o rowerach turystycznych, a 10 biegów pozwala rozwijać duże prędkości na płaskich odcinkach i z lekkością pokonywać podjazdy. Amortyzator przedni Rock Shox Recon stabilnie i płynnie wybiera nierówności, a komfort jazdy dodatkowo podnosi szerokie siodło i ergonomiczne chwyty kierownicy. Mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano bez problemu zatrzymają Krossa Trans Hybrid 5.0 w każdych warunkach.
Rama
- Materiał ramy: Aluminium Performance
- Widelec: Rock Shox Paragon Gold RL (skok 65mm,) bez tapera
- Tylny amortyzator: -
System
- Silnik:
- Bateria:
- Wyświetlacz:
Koła
- Piasta przód: Shimano Deore HB-M6000
- Piasta tył: Shimano Deore FH-M6000
- Opony: Schwalbe Energizer Plus GreenGuard (28"x1,75") reflex
- Obręcze: Mach1 630 Disc (622x21c)
Napęd
- Przerzutka przód: -
- Przerzutka tył: Shimano XT RD-T8000
- Hamulce przód: Shimano Deore Disc BR-T6000 (hydrauliczny)
- Hamulce tył: Shimano Deore Disc BR-T6000 (hydrauliczny)
- Dźwignie hamulca: Shimano Deore BL-T6000 (hydrauliczne)
- Manetki: Shimano Deore SL-T6000 (10)
- Korby: Shimano Steps 38T (Men - 175mm; Lady - 170mm)
- Suport: -
- Łańcuch: Shimano CN-E6090-10
- Kaseta / Wolnobieg: Shimano CS-HG500-10 (11-32T)
Komponenty
- Kierownica: Aluminium (660mm, 31,8mm)
- Wspornik kierownicy: Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L-110mm, 31,8mm)
- Wspornik siodła: Aluminium (DM/S-350mm, DL/M/L/XL-400mm, 27,2mm)
- Stery: VP A41AC pół-zintegrowane (1-1/8")
- Siodło: Selle Royal Lookin Classic Moderate
- Chwyty: Herrmans Endorfin
- Pedały: VP-613