AUTORYZOWANY DEALER KROSS
Kross Trans 6.0 rama L 21" model 2018
- KOLOR: CZARNY / SREBRNY MAT
- 7 biegów
- kolorystyka roweru ze zdjęcia powyżej
ROWERY TREKKINGOWE ZOSTAŁY STWORZONE Z MYŚLĄ O OSOBACH, KOCHAJĄCYCH PODRÓŻOWAĆ NA ROWERZE. NOWE MODELE GWARANTUJĄ SZYBSZĄ I EFEKTYWNIEJSZĄ JAZDĘ NAWET NA DŁUGICH DYSTANSACH.
- MATERIAŁ RAMY: Aluminium Performance
- WAGA: 17,3 kg
- WIDELEC: SR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)
- PRZERZUTKA PRZÓD:
- PRZERZUTKA TYŁ: Shimano Nexus SG-C3000
- HAMULCE PRZÓD: V-brake
- HAMULCE TYŁ: V-brake
- DŹWIGNIE HAMULCA: Aluminium (mechaniczne)
- MANETKI: Shimano Nexus SL-C3000 (7)
- KORBY: SR Suntour (38T, 170mm)
- SUPORT: SR Suntour
- ŁAŃCUCH: KMC 410
- KASETA / WOLNOBIEG: 18T
- PIASTA PRZÓD: Shimano Nexus DH-C3000
- PIASTA TYŁ: Shimano Nexus SG-C3000
- OPONY: Schwalbe Silento K-Guard (28"x1.6", reflex)
- OBRĘCZE: Kross (aluminium, podwójna ścianka)
- KIEROWNICA: Stalowa (610mm, 25.4mm)
- WSPORNIK KIEROWNICY: Aluminium regulowany (DM/DL/S-90mm, M/L/XL-110mm, 25.4mm)
- WSPORNIK SIODŁA: Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
- STERY: FP-H128 (1-1/8")
- SIODŁO: Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
- CHWYTY: Kross Gripen
- PEDAŁY: FP-920
oszczędzasz 270 zł
Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Rower malowany jest techniką proszkową, polega na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.
Tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.
Aby maksymalnie chronić ramę roweru Kross stworzył system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum