SPECYFIKACJA
- RAMA
- MATERIAŁ RAMY Aluminium Performance
- WAGA 17,2 kg
- WIDELEC SR Suntour M3010 (skok 50mm)
- KOŁA
- PIASTA PRZÓD Shimano Nexus DH-C3000
- PIASTA TYŁ Shimano FH-RM30
- OPONY Mitas Gripper (28"x1,6", reflex)
- OBRĘCZE Kross (aluminium, podwójna ścianka)
- NAPĘD
- PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Tourney FD-TZ31
- PRZERZUTKA TYŁ Shimano Acera RD-T3000
- HAMULCE PRZÓD V-brake
- HAMULCE TYŁ V-brake
- DŹWIGNIE HAMULCA Shimano ST-EF500 (mechaniczne)
- MANETKI Shimano Altus ST-EF500 (3x7)
- KORBY SR Suntour (48/38/28T, 170mm)
- SUPORT SR Suntour
- ŁAŃCUCH HV500
- KASETA / WOLNOBIEG Shimano Altus CS-HG20-7 (12-28T)
- KOMPONENTY
- KIEROWNICA Stalowa (610mm, 25.4mm)
- WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium regulowany (DM/S-90mm, DL/M/L/XL-110mm, 25.4mm)
- WSPORNIK SIODŁA Aluminium amortyzowany (350mm, 27.2mm)
- STERY FP-H815 (1-1/8")
- SIODŁO Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
- CHWYTY Kross Gripen
- PEDAŁY Kross Gripen - FP-910
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
GEOMETRIA
- FS Rozmiar ramy 17 19
- ST Długość rury podsiodłowej 431 480
- TT Efektywna długość górnej rury 560 570
- HT Długość główki ramy 140 140
- SA Kąt rury podsiodłowej 74 74
- HA Kąt główki ramy 70 70
- CS Długość tylnych widełek 460 460
- WB Baza kół 1084 1094
- REACH Reach 385 395
- STACK St 610 610
- BBDROP BB Drop 60 60
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.
Długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.