Na handelek mam rower Kross Scraper. Kupiony jako dawca części do roweru poziomego, tak naprawdę przejeździł tylko jeden okres jesień- zima 2014/15. Brak korby, przedniej przerzutki, napinacza łańcucha wraz z hakiem i tylnego hamulca, które obecnie jeżdżą w poziomce. Specyfikacja trochę się zmieniła- vide niżej:
Rama 6061 aluminium
Kolor srebrny
Widelec aluminiowy- czarny
Hamulec przód- Hayes NINE (hydrauliczny)
Manetki - Shimano Nexus 8 ( gripshift), dodaję też orginalną manetkę Shimano Alfine 8 i dwie linki
Suport- Shimano Alfine (Hollowtech II)
Piasta przód- Shimano HB-M495
Piasta tył- Shimano Alfine 8
Opona- Schwalbe Marathon Racer 700x35C (w calach- 28x1.35)
Obręcze- Alexrims DF 23 (28 cali)
Kierownica- MTB-AL110PP (docięta na szerokość 52cm- liczone razem z gripami)
Wspornik kierownicy- TDS-D266N-8
Wspornik siodła- SP-D297
Stery- VP-A41AC
Bagażnik- De One (aluminiowy, czarny)
Błotniki- Orion (czarne, plastikowe)
Dzwonek- Cateye czarny
Wymiary ramy c- c: rura podsiodłowa- 430mm, górna- 550mm, dolna- 650mm (mam 173 cm wzrostu i było ideolo).
Rama nigdzie nie bita, tu i ówdzie ryska wynikająca z normalnej eksploatacji. Koło miało jedno spotkanie z gwoździem, ale łatki załatwiły sprawę. Założone pełne, plastikowe błotniki, co przy charakterze ramy wymagało trochę akrobacji przy montażu, ale są, spełniają swą rolę bardzo dobrze i nie skorodują jak stalowe. Przednia tarcza 160 mm, hebel kupiony jako używka, ale dużo kilometrów jeszcze przed nim- działa jak brzytew :). Przy tylnym kole brak nakrętek i podkładek mocujących. Piasta ma przebieg około 2000 km. Do bagażnika doklejona rurka alu, będąca częścią systemu przewożenia u- locka- w niczym nie przeszkadza podczas codziennego użytkowania.
Jako, że często musiałem przenosić rower po schodach, do ramy dorobiłem fikuśny uchwyt z imitacji paracordu- wielce ułatwia targanie bika.
Last but not least- udało mi się doposażyć rower w coś, co moim zdaniem powinno w nim być od początku- w osłonę łańcucha (widoczna na którymś ze zdjęć )- zdjęta przy demontażu korby, ale w każdym momencie można ją założyć i oczywiście wliczona jest w cenę. Nie wiem czy mocowanie osłony nie koliduje z przednią przerzutką, ale nigdy takowej w tym rowerku nie używałem- w zupełności wystarczała tylna piasta.
W założeniu rower miał być szybkim i mało absorbującym asfaltowym pomykaczem- w tej roli sprawdzał się bardzo dobrze. Sztywna rama i wąskie oponki pozwalały rozwijać prędkości wystarczające, żeby rządzić na drogach w czasie korków. Bagażnik pozwala przewieźć więcej bagażu i plecy się od plecaka nie pocą . Wystarczy dołożyć parę gratów i można mieć fajny rowerek na lata. To co jest nie wymaga zmiany, czy jakiegokolwiek wkładu finansowego- doposażyć i jeździć.
Rowerek można wcześniej obejrzeć, tylko proszę o wcześniejsze info. Nie sprzedaję poza Allegro. Sprzedaż tylko w całości. Pytania, wątpliwości- proszę o kontakt czy to mailem, czy telefoniczny. Odbiór osobisty, lub wysyłka- koszty podałem.
Życzę udanych zakupów.
|