Dostępne również raty 0%!!!
Jeżeli byliby Państwo zainteresowani prosimy o kontakt.
Specyfikacja
Rama
Materiał ramy Aluminium Performance waga 12,3 kg Widelec SR Suntour XCR Air LO DS. (skok 80mm, blokada na koronie)
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE Piasta tył Joy Tech D142TSE Opony Mitas V85 Ocelot (24"x2.1") Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójne ścianki)
Napęd
Przerzutka przód SHIMANO ALTUS M313 Przerzutka tył Shimano Alivio RD-M4000 Hamulce przód Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczny) Hamulce tył Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczny) Dźwignie hamulca Tektro HDC-300 (hydrauliczne) Manetki Shimano Altus SL-M310 (3x8) Korby SR Suntour (42/32/22Tx152mm) Suport FP-B902 Łańcuch YBN S8Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG200-8 (12-32T)
Komponenty
Kierownica AlumiNium (620mm, 31.8mm) Wspornik kierownicy Aluminium (70mm, 31.8mm) Wspornik siodła Aluminium (300mm, 27.2mm) Stery VP A41AC (1-1/8") Siodło Velo VL-5061 Chwyty Kross Pedały FP-917N
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Technologia
Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy. Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania. Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum. Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.