Kross Level B8, 2015, 29 L Rockshox doinwestowany! (8234029045)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 15:28 dnia 26.06.2019 r.

Kategoria: MTB (górskie)
Lokalizacja: Bolechowice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
2015
Materiał ramy
Aluminium
Marka
Kross
Waga (kg)
15000
Stan
Używany
Kolor
Odcienie czarnego
Hamulce
Tarczowe hydrauliczne
Wyposażenie dodatkowe
Koszyk na bidon
Rozmiar koła (cale)
29
Rozmiar ramy
21 cali
Amortyzacja
Przód
Liczba biegów
20
Rodzaj przerzutki
zewnętrzna

oferta nr 8234029045


Opis

Cześć, sprzedaje Kross level B8 2015 L, 29 er, na ulepszonego względem oryginalnej konfiguracji (nowe lżejsze koła, zupełnie nowa i nieużywana piasta i wiele drobnych zmian). Jestem pierwszym właścicielem, rower został przeze mnie kupiony w lipcu 2016. Od samego początku o niego dbałem, ponieważ sprawiało mi to przyjemność oraz miałem na to czas. Po każdej jeździe, w której rower miał styczność z wodą i błotem, myłem go dokładnie i smarowałem na nowo. Przez cały czas był przechowywany w dobrych, domowych warunkach, nigdy niezostawiony na noc na polu. Zawsze był traktowany zgodnie z przeznaczeniem. Nigdy nie był „katowany” na różnego rodzaju trasach do kolarstwa grawitacyjnego. Wiadomo jeździłem nim po lesie, ale zawsze robiłem to z głową i unikałem fragmentów, które mocno ekspolatują rower. Mimo że rower nie raz widział las to ok. 50% kilometrów było zrobione po asfaltach. W sierpniu 2017 zmieniłem koła na nowe, lżejsze oraz wytrzymalsze (wszystkie szczegółowe informacje poniżej). Jednak dwa miesiące temu w tylnej piaście ujawniła się wada fabryczna, jednak bezproblemu przeszła ona gwarancję. Nową piastę otrzymałem tydzień temu i ma ona przejechane dosłownie 2 km na których chciałem sprawdzić czy na pewno jest ona sprawna. Oba z kół były zaplatane przez serwis. Dodatkowo rower ma zrobiony przegląd gwarancyjny, przeglądy amortyzatora oraz odpowietrzanie hamulców. Rower nigdy nie uczestniczył w poważniejszej przewrotce. Dodatkowo dodaje koszyk elite custom race plus którego koszt to około 45 zł. Rower jest gotowy do jazdy, nie używam go od 2 miesięcy. Łańcuch wymieniany regularnie, niezużyty bieżnik w oponach. To ten model https://www.kross.pl/pl/mtb-xc-29/level-b8 . Mam 188 cm i jeździło mi się na tym rozmiarze bardzo dobrze. Uważam, że nadaje się on dla osób 180-195 cm, jednak zachęcam do odbioru osobistego, tak abyś mógł wszytko dopasować i sprawdzić. Cena do małej negocjacji dla zdecydowanego kupca. Istnieje możliowość wymiany za auto. Oczywiście mam wszystkie dowody zakupu. Poniżej szczegółowy opis każdej części.

-Rama:

Kross level B8 2015 rozmiar L, w paru miejscach zadrapania na lakierze, jednak jak na 2-letni rower stan jest dobry (defekty widoczne na zdjęciach). Jest to najlepszy model aluminiowej ramy Krossa. Na ramie naklejka z moim imieniem, oczywiście można ją odkleić.

-Amortyzator:

Rock Shox XC 32 TK Solo Air, jest to widelec powietrzny dzięki temu każdy może go spersonalizować pod swoją wagę. Posiada golenie o średnicy 32mm które zapewniają większą sztywność w porównaniu do klasycznych 30mm. Dodatkowym atutem jest manetka na kierownicy która służy do zablokowania skoku amortyzatora, dzięki czemu nie tracimy energii na podjazdach. W czerwcu 2018 roku został zrobiony pełen serwis przez profesjonalnego serwisanta (w razie potrzeby mogę dodać zdjęcia wykonane w czasie serwisu). W kwietniu tego roku został zrobiony serwis podstawowy. Na goleniach są widoczne mikrorysy, ale jest to normalna przypadłość tego modelu. Na lewej goleni jest minimalne przetarcie. Lewa goleń czasami „wypluwa” smar, ale najprawdopodobniej jest to powodem faktu, że serwis podstawowy był względnie nie dawno (2 miesiące temu). Co do samej pracy amortyzatora nie można mieć zarzutów.

-Koło przednie

Zostało wymienione w 2017 roku z oryginalnego na nowe, lepsze. Jest zbudowane na piaście Novatec D041 której głównym autem są łożyska maszynowe oraz obręczach Alexrims SX44 które pozwoliły mi zapomnieć o centrowaniu kół. Opona to Vittoria Barzo 2.1, kupiona pod koniec zeszłego sezonu, wystarczy jeszcze na długo, jej stan widoczny jest również na zdjęciach. Jest ona przystosowana do systemu notubes.

-Koło tylne

Zostało również wymienione w 2017, oraz tez jest zbudowane na piaście Novatec oraz obręczy Alexrims. Jednak ostatnio zauważyłem wadę fabryczną piasty, wiec oddałem ją na gwarancje i otrzymałem zupełnie nową piastę. Jest ona zupełnie nowa. Tylna opona to Vittoria Mezcal 2,1. Została kupiona w kwietniu tego roku, ma max 250 km, wiec stan idealny.

-Napęd, zawsze był myty i smarowany. Na pewno przejdzie jeszcze wiele kilometrów. Jest on w konfiguracji 2x10, dzięki czemu nigdy nie zabraknie nam przełożenia, zarówno na płaskim, pod góre, jak i z górki

--Przerzutka tył

Sram X9, nie miałem z nią najmniejszych problemów, zmienia biegi perfekcyjnie. W 2018 wymieniłem kołeczka w wózku, aby dodatkowo poprawić jej prace. Zawsze, gdy nie jeździłem na rowerze, ustawiałem przerzutkę tak, aby sprężyna przerzutki nie naciągała się nie potrzebnie, dzięki czemu przerzutka jest wciąż stabilna podczas jazdy.

--Przerzutka przód

Sram X7, również nie miałem z nią kłopotów. Działa jak najbardziej poprawnie.

--Łańcuch

KMC X10.93 kupony w kwietniu tego roku, wiec również ma max 250 km. Przymiar do sprawdzania złożycia łańcucha nie pokazuję żadnego zużycia (dodaje zdjęcie). Łańcuch zawsze zmieniałem regularnie tak aby wydłużyć żywotność kasety i zębatek.

--Kaseta

Sram PG-1050, została ona wymieniona w 2017 roku, jest lżejszą i trwalszą w porównaniu do oryginalnej (PG-1030). Jest ona w dobrym stanie.

--Korba

Sram S1000 36/24T, zębatki również zostały wymienione w 2017. Na ramionach widoczne przetarcia od butów.

--Manetki

SRAM X5 Trigger sprawują się świetnie, chodzą płynnie.

--Pancerze i linki

Zostały zmienione na końcu zeszłego sezonu. Zarówno do przerzutki tylniej, jak i przedniej oraz amortyzatora. Na pewno wytrzymają jeszcze dużo.

-Hamulce

Avid DB3, hamulce odpowietrzane na końcu zeszłego sezonu, hamują. Klocki półmetaliczne. Tarcza tylna została zamieniona z oryginalnej na tarcze Shimano.

-Chwyty

Aktualnie założone są nie oryginalne, niebieskie gripy, ale istnieje możliwość zamiany na te oryginalne.

-Siodełko

Velo ProX VL-3256, zostało zmienione 3 miesiące temu, wiec stan bardzo dobry. Dodatkowym atutem siodełka jest wycięcie w środku, które pozwala na odciążenie tkanek miękkich. Istnieje możliwość wymiany na oryginalne.

-Obejma podsiodłowa

ACCENT Execute, zmieniona pod koniec zeszłego sezonu, pod kolor roweru.

-Kierownica, sztyca, mostek

Oryginalne, dobre i sprawdzone, marki kross.

-Pedały

VP-519A, praktycznie jak nowe, ponieważ na co dzień jeżdżę na innych.

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.