KROSS LEVEL 9.0 CZERWONY/BIAŁY/ 27,5''X18" (7801474994)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 21:28 dnia 28.04.2019 r.

Kategoria: MTB (górskie)
Lokalizacja: Lublin


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Materiał ramy
Aluminium
Marka
Kross
Waga (kg)
12300
Stan
Nowy
Hamulce
Tarczowe hydrauliczne
Wyposażenie dodatkowe
Dzwonek
Rozmiar koła (cale)
27,5
Rozmiar ramy
18 cali
Amortyzacja
Przód
Rodzaj przerzutki
zewnętrzna
Płeć
mężczyzna

oferta nr 7801474994


Opis

Specyfikacja:

Rama : Materiał ramy Aluminium Superlite 6061

Widelec RockShox Recon RL (skok 100mm, blokada skoku w manetce, stozkowa rura sterowa)

Koła:

Piasta przód Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)

Piasta tył Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)

Opony Schwalbe Rapid Rob (27,5" × 2,1")

Obręcze WTB STP i23 (27,5" na 23mm, tubeless) 

Napęd:

Przerzutka przód Shimano Deore XT FD-M8025

Przerzutka tył Shimano Deore XT RD-M8000

Hamulce przód Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 160mm )

Hamulce tył Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 160mm)

Dźwignie hamulca Shimano BL-M396 (hydrauliczne)

Manetki Shimano Deore XT SL-M8000 (2x11)

Korby Shimano FC-MT700 (36/26T)

Suport Shimano Press Fit BB-MT500

Łańcuch Shimano CN-HG601

Kaseta Shimano Deore XT CS-M8000 (11-42T) 

Komponenty:

Kierownica Aluminium (700mm na 31,8mm)

Wspornik kierownicy Aluminium ( 90mm, wznios 7° )

Wspornik siodła Aluminium (: 350mm na 27,2mm)

Stery VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)

Siodło ross VL-1489

Chwyty Kross Certain

 

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony

 

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.

 

Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

 

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

 

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

 

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

 

Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.

 

Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność..

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.