KROSS LEVEL 8.0 CZARNY/CZERW/SREB/MAT 29'' L (7787907866)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 21:37 dnia 28.04.2019 r.

Kategoria: MTB (górskie)
Lokalizacja: Lublin


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Materiał ramy
Aluminium
Marka
Kross
Waga (kg)
13230
Stan
Nowy
Hamulce
Tarczowe hydrauliczne
Wyposażenie dodatkowe
Dzwonek
Rozmiar koła (cale)
29
Rozmiar ramy
20,5 cala
Amortyzacja
Przód
Rodzaj przerzutki
zewnętrzna
Płeć
mężczyzna

oferta nr 7787907866


Opis

Dostępne również raty 0%!!!

Jeżeli byliby Państwo zainteresowani prosimy o kontakt.

Specyfikacja

Rama

Materiał ramy Aluminium Superlite 6061

Widelec RockShox Recon RL (skok 100mm, blokada skoku w manetce, stozkowa rura sterowa)

Koła

Piasta przód Shimano Deore HB-M6010 (15x100mm)

Piasta tył Shimano Deore FH-M6010 (12x142mm)

Opony Schwalbe Rapid Rob (27,5" / 29" × 2,1")

Obręcze WTB STP i23 (27,5" / 29", 23mm, tubeless)

Napęd

Przerzutka przód Shimano SLX FD-M7025

Przerzutka tył Shimano SLX RD-M7000

Hamulce przód Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 27,5": 160mm / 29": S/M/L - 160mm, XL - 180mm

Hamulce tył Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)

Dźwignie hamulca Shimano BL-M396 (hydrauliczne)

Manetki Shimano SLX SL-M7000 (2x11)

Korby Shimano FC-MT600 (36/26T)

Suport Shimano Press Fit BB-MT500

Łańcuch Shimano CN-HG601

Kaseta Shimano SLX CS-M7000 (11-42T)

Komponenty

Kierownica Aluminium (27,5": 700mm / 29": 720mm, 31,8mm)

Wspornik kierownicy Aluminium (27,5": S - 80mm, M - 90mm, wznios 7° / 29": S - 60mm, M - 70mm, L - 80mm, wznios -17°)

Wspornik siodła Aluminium (27,5": 350mm / 29": S/M - 350mm, L - 400mm, 27,2mm)

Stery VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)

Siodło Kross VL-1489

Chwyty Kross Certain Pedały

 

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony. Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych. Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania. System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania. Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu. Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu. Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.