SPECYFIKACJA:
RAMA Aluminium Lite 6061
WIDELEC SR Suntour XCM RL (skok 100mm, blokada skoku w manetce)
KOŁA:PIASTA PRZÓD Joy Tech D041
DSEPIASTA TYŁ Joy Tech D142TSE
OPONY Schwalbe Smart Sam (27,5" / 2,1")
OBRĘCZE Kross Disc (aluminium, 27,5" / podwójna scianka)
NAPĘD:
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Altus FD-M371
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Alivio RD-M4000
HAMULCE PRZÓD Shimano BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza: 160mm,
HAMULCE TYŁ Shimano Disc BR-M315 (tarczowy, hydrauliczny)
DŹWIGNIE HAMULCA Shimano BL-M315 (hydrauliczne)
MANETK IShimano Altus SL-M2000 (3x9)
KORBY SR Suntour XCM (44/32/22T)
SUPORTFP-B902
ŁAŃCUCH Shimano CN-HG53
KASETA Shimano Alivio CS-HG400 (11-34T)
KOMPONENTY
KIEROWNICA Aluminium (27,5": 700mm / 31,8mm)
WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (100mm ,/31,8mm, wznios 7°)
WSPORNIK SIODŁA Aluminium (350mm, 27,2mm)
STERYFP-H816 (1-1/8")
SIODŁO Kross VL-1353
CHWYTY Kross Scale
PEDAŁYFP-917
Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.