Damski rower MTB na kołach 27,5" firmy Kross, zbudowany na aluminiowej ramie, wyposażony w amortyzator przedni z hydrauliczną blokadą skoku, 24 biegowy napęd z przerzutkami Shimano Alivio, oraz mechaniczne hamulce tarczowe Tektro.
SPECYFIKACJA
- RAMA
- RAMA Aluminium Performance Women Geometry
- ROZMIAR RAMY 15''
- WIDELEC Amortyzowany SR Suntour XCT V4 HLO (skok 100mm)
- KOŁA
- PIASTA PRZÓD Joy Tech D041DSE
- PIASTA TYŁ Joy Tech D142TSE
- OPONY Mitas Ocelot 27.5"x2.1"
- OBRĘCZE Kross Disc (aluminium, podwójne ścianki)
- NAPĘD
- PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Tourney FD-TX800
- PRZERZUTKA TYŁ Shimano Alivio RD-M4000 SGS Shadow
- HAMULCE PRZÓD Tektro Aquila (tarczowy, mechaniczny, tarcza 160mm)
- HAMULCE TYŁ Tektro Aquila (tarczowy, mechaniczny, tarcza 160mm)
- DŹWIGNIE HAMULCA Shimano Tourney ST-EF500
- MANETKI Shimano Tourney ST-EF51-A, 3x8
- KORBY SR Suntour XCC 42/32/22T
- SUPORT FP-B903
- ŁAŃCUCH YBN S8
- KASETA / WOLNOBIEG Shimano Acera CS-HG41-8 11-32T
- KOMPONENTY
- KIEROWNICA Kross Active Components (aluminium, niski wzios 640mm, 31.8mm)
- WSPORNIK KIEROWNICY Kross Active Components (aluminium, ahead, XS/S - 75mm, M - 90mm, 31.8mm)
- WSPORNIK SIODŁA Kross Active Components (aluminium, XS/S - 300mm, 27.2mm)
- STERY Feimin H816
- SIODŁO Kross
- CHWYTY Kross
- PEDAŁY Aluminium/Nylon
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
GEOMETRIA
- ST Długość rury podsiodłowej 380
- TT Efektywna długość górnej rury 560
- HT Długość główki ramy 125
- SA Kąt rury podsiodłowe 73
- HA Kąt główki ramy 70
- CS Długość tylnych widełek 433
- WB Baza kół 1043
- STACK Stack 609
- BBDROP BB Drop 35
Wszystkie wymiary podane w mm
ZASTOSOWANE TECHNOLOOGIE
Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.