Rower Kross LEA 5.0 27 S-15" szary-granatowy połysk KRLE5Z27X15W006944
KROSS LEA 5.0
Kross Lea 5.0 to idealny wybór dla tych, którzy szukają roweru do użytkowania na codzień, zarówno na dojazy do pracy czy szkoły, ale także na wycieczki do lasu. Sprawdzony osprzęt oraz wygodna geometria gwarantują, że bez problemu odnajdziesz się zarówno w mieście jak i w lekkim terenie. Ten uniwersalny rower sprawi, że będziesz mogła czerpać pełnię przyjemności z jazdy, bez względu na wybraną przez ciebie trasę.
Osprzęt do każdego terenu
KROSS Lea 5.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd Shimano z 18 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Cues to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Lea 5.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni. Dodatkowo, na kierownicy znajduje się manetka blokady amortyzatora, która umożliwia zwiększenie efektywności pedałowania na płaskich odcinkach drogi.
Rama i widelec
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM
- WIDELEC: SR SUNTOUR XCM32
- SKOK WIDELCA: 100MM
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
- KOLOR RAMY: SZARY
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO CUES U4000
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO CUES U3020
- MANETKI: SHIMANO CUES U4000
- KORBA: SHIMANO
- KORONKI: 36T-22T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO CUES LG300
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-36T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 18
- SUPORT: SHIMANO BSA BB-UN101
- ŁAŃCUCH: SHIMANO LG500
Koła
- PIASTA PRZÓD: GULI GL-B43F
- PIASTA TYŁ: GULI GL-B43R
- OBRĘCZE: KROSS ALUMINIUM 622X25
- OPONY: OBOR MIKE BEAR 27,5X2,25
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT200
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT200
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT200
- TARCZE HAMULCOWE: POWER RT600 160 6B
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: POWER RT600 160 6B
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 680 MM 31.8
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 75MM/31,8/7°
- SIODŁO: KROSS
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 30,9X300MM
- STERY: FP-H863 O1-1/8"
- CHWYTY: KROSS
- PEDAŁY: TWORZYWO/STAL
Koszt przeglądu w sieci Rojax 200zł.
Producent zastrzega sobie zmiany w specyfikacji.