Rowery górskie Kross to doskonałe narzędzia do podbijania trudnych szlaków terenowych, łączące wytrzymałe konstrukcje z zaawansowanymi technologiami amortyzacyjnymi. Z solidnymi ramami, precyzyjnymi hamulcami tarczowymi i innowacyjnymi systemami przerzutek modele MTB Kross są stworzone, by sprostać wyzwaniom bezdroży i dostarczyć pasjonatom jazdy terenowej niezapomnianych przygód.
KROSS LEA 2.0
KROSS Lea 2.0 to rower, który da radę wykonać każde zadanie jakie przed nim postawisz. Doskonale sprawdzi się na miejskich ścieżkach rowerowych, a także na piaszczystych, leśnych trasach. Niezależnie jaką trasę wybierzesz nasz rekreacyjny rower górski pomoże Ci ją pokonać. Sprawdzone rozwiązania technologiczne to tylko dodatek do przygód, które przeżyjesz ze swoim nowym towarzyszem.
Osprzęt do każdego terenu
KROSS Lea 2.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd z 21 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Altus to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.
By hamowanie zawsze było przewidywalne, niezależnie od warunków atmosferycznych czy sytuacji na drodze zamontowane zostały mechaniczne hamulce tarczowe. Zapewniają one dużą wyższą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. A dzięki mechanicznym zaciskom hamulców także bezawaryjność i łatwy serwis nawet w trakcie wycieczki rowerowej.
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Lea 2.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni.
Rama i widelec
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM
- WIDELEC: FORGO 565D
- SKOK WIDELCA: 100MM
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
- KOLOR RAMY: MIĘTOWY / FIOLETOWY POŁYSK
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TOURNEY TY300
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ALTUS M310
- MANETKI: SHIMANO TOURNEY ST-EF41
- KORBA: WHEEL TOP TCSH4-CFPG
- KORONKI: 42T-34T-24T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO TOURNEY MF-TZ500
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 14-28T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 21
- SUPORT: FP-B902
- ŁAŃCUCH: KMC HV500
Koła
- PIASTA PRZÓD: GULI GL-B01F
- PIASTA TYŁ: GULI GL-B10R
- OBRĘCZE: KROSS ALUMINIUM 584X19
- OPONY: WANDA P1288 27,5X2,25
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: TARCZOWY MECHANICZNY
- HAMULEC TYŁ: TARCZOWY MECHANICZNY
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO TOURNEY ST-EF41
- TARCZE HAMULCOWE: DISC (160MM)
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: DISC (160MM)
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 660 MM 31,8
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 75MM/31,8/7°
- SIODŁO: KROSS
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 30,9X300MM
- STERY: FP-H863 O1-1/8"
- CHWYTY: KROSS
- PEDAŁY: TWORZYWO
System e-bike
- SILNIK: BRAK
- BATERIA: BRAK
- WYŚWIETLACZ: BRAK
Informacje dodatkowe
- WAGA [KG]: OK. 14,2