Rower KROSS Lea 2.0
Nowy rower KROSS Lea 2.0
Rozmiar ramy DM 17" rozmiar kół 27,5"
Rozmiar ramy dedykowany dla wzrostu ok 160-170cm
SPECYFIKACJA*:
Rama i widelec
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM PERFORMANCE
- WIDELEC: ZOOM FORGO 565D
- SKOK WIDELCA: 100mm
- Wykończenie lakieru: połysk
- KOLOR RAMY: różowo srebrny
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TOURNEY TY300
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ALTUS M310
- MANETKI: SHIMANO TOURNEY ST-EF41
- KORBA: PROWHEEL
- KORONKI: 24-34-42T/170MM
- WOLNOBIEG: SHIMANO TZ500
- ZAKRES WOLNOBIEGU: 14-34T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 21
- SUPORT: FP-B902
- ŁAŃCUCH: KMC HV500
Koła
- PIASTA PRZÓD: ALUMINIUM
- PIASTA TYŁ: ALUMINIUM
- OBRĘCZE: ALUMINIUM
- OPONY: WANDA P1288 29X2,25
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: TARCZOWY MECHANICZNY
- HAMULEC TYŁ: TARCZOWY MECHANICZNY
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO TOURNEY ST-EF41
- TARCZE HAMULCOWE: 160
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: 160
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 31,8 (DXS, DS, DM(27,5") - 660MM; DM(29"), DL - 680MM)
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 31,8/3° (DXS, DS, DM(27,5") - 45MM; DM(29"), DL - 60MM)
- SIODŁO: KROSS
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 30,9 (DXS, DS, DM(27,5") - 300MM; DM(29"), DL - 350MM)
- STERY: 1-1/8"
- CHWYTY: KROSS
- PEDAŁY: TWORZYWO
*Producenci zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji, w tym kolorów, za uprzednim powiadomieniem lub bez w takim czasie, jaki uznają za stosowny. Może to dotyczyć zarówno większych, jak i mniejszych zmian. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby zapewnić dokładność danych zawartych w tej prezentacji. Skonsultuj się ze swoim dealerem, aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące specyfikacji każdego prezentowanego produktu. Niniejsza prezentacja nie stanowi - w żadnych okolicznościach - oferty Spółki skierowanej do jakiejkolwiek osoby. Wszelka sprzedaż jest dokonywana przez Dystrybutora lub Dealera z zastrzeżeniem standardowych warunków sprzedaży i gwarancji dostarczonych przez Dystrybutora lub Dealera, których kopie można uzyskać na żądanie. Klienci zawsze powinni omówić szczegóły modelu z dealerem, który go sprzedaje, zwłaszcza jeśli wybór zależy od jednej z prezentowanych funkcji.
Kształt ramy jest zależny od rozmiaru roweru.
Przed sprzedażą rower zostanie wyregulowany oraz przygotowany do jazdy.
- wypakować rower z kartonu
- zdemontować zabezpieczenia ramy
- przykręcić kierownicę
- zamontować koło przednie
- przykręcić pedały (prawy R od strony układu napędowego, lewy L od przeciwnej strony, pamiętaj że z lewej strony znajduje się ley gwint!!!)
Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy lub narzędzi udaj się do profesjonalnego serwisu rowerowego w celu przygotowania roweru do jazdy.