Rower najlepszej polskiej marki KROSS model LEA 2.0 czyli damska wersja modelu level - MTB na dobrym osprzęcie i w bardzo dobrym stanie.
Koła 27,5 cala, rama 15" - rozmiar XS, będzie dobry na wzrost 150-165cm - zarówno dla młodzieży jak i niższych dorosłych.
Rowery w tym rozmiarze nie występują na kołach 29 cali, więc ten model ma już największe koła jakie są możliwe dla niższych osób lub młodzieży. Większe koła dają mniejsze opory toczenia i lepiej pokonują nierówności niż starszy standard 26 cali.
Wizualnie ładnie się prezentuje.
DUŻO DOKŁADNYCH ZDJĘĆ TU (wklej link do przeglądarki):
photos.app.goo.gl/uVGUt3NBbGtjiJQv6
Technicznie w bardzo dobrym, stanie. Po DUŻYM wiosennym serwisie.
Wymienione na NOWE:
- CAŁY NAPĘD - czyli korba, kaseta i łańcuch
- wszystkie linki i pancerze
- wygodne silikonowe gripy
- stabilna regulowana stopka
Opony również są prawie nowe - MAXXIS PACE - bieżnik z drobną kostką, bardzo uniwersalny, dobre prowadzenie na większości nawierzchni - komplet takich opon kosztuje blisko 200zł!
Brak luzów na łożyskach piast, suportu czy sterów.
Zanim więc porównasz tą ofertę do innych typu: "rower do regulacji" - sprawdź w najbliższym serwisie ile kosztuje choćby podstawowy serwis jak wymiana linek, regulacja, kasowanie luzów, centrowanie itp. Dodaj do tego niespodzianki typu wymiana napędu, suportu czy amortyzatora i może się okazać, że koszt przekroczy cenę roweru (np. ten rower przed wymianą napędu normalnie działał, jedyny objaw to niezbyt dobrze wchodzące przerzutki co było spowodowane zużyciem łańcucha i kasety, pomimo że nic nie trzeszczało czy przeskakiwało to już było na limicie serwisowym).
- Osprzęt SHIMANO dobrej klasy, szczegółowa specyfikacja na końcu opisu. Przerzutka tył SHIMANO ACERA, czyli o klasę wyżej niż altus i dwie klasy od tourney - dużo szybsze i bardziej precyzyjne przełączenie biegów niż seryjnie montowany w tym modelu tourney lub altus, klamkomanetki SHIMANO, amortyzator pracuje jak należy. Hamulce dobrze hamują.
- Solidna i lekka aluminiowa rama. Sztyca, mostek, obręcze, korby i kierownica również są aluminiowe. Szybkozamykacze na kołach i siodełku - pakujesz błyskawicznie rower nawet do małego auta.
- Napęd 3x7, czyli 21 biegów, w zupełności wystarczająco dla przeciętnego użytkownika, a napędy 7-rzędowe są wytrzymalsze (szerszy łańcuch) niż napędy 8mio i więcej rzędowe.
Tego typu rower jest idealnym wyborem dla "zwykłego" użytkownika. Dlaczego? Bo osprzęt jest już wystarczająco dobry, a geometria jeszcze "rekreacyjna" a nie "wyścigowa" jak w wyższych seriach.
Jest to więc wygodny rower do amatorskiej jazdy, ale w razie potrzeby bez problemu zniesie trudniejszy teren. Na pewno będzie to lepszy wybór niż nowy rower z niskiej półki.
Brak hydraulicznych hamulców również może być zaletą - v-brake ma swoje wady, ale są bezobsługowe i niezawodne. Tanie hamulce hydrauliczne nie dla każdego lepiej się sprawdzą, a ich serwisowanie nie jest już tanie.
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Masz pytania - pytaj śmiało, jeśli chcesz pogadać to podaj swój nr tel. to oddzwonię
Opcja "dostawa przez sprzedającego" - tylko po doga.daniu ;)
Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę więc informuję, że regulamin allegro zabrania podawania wysokości swoich zbójeckich opłat w treści aukcji :(
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Opis producenta
Szukasz roweru górskiego do rekreacyjnych podróży? Damski model Kross Lea 2.0 będzie idealny rozwiązaniem. Za niewielką cenę oferuje on dobrej jakości osprzęt od sprawdzonych producentów, świetnie dopasowaną ramę o nowoczesnej geometrii oraz satysfakcjonującą amortyzację. Wszystko to składa się na produkt pozwalający podróżować komfortowo i efektywnie w lekkim terenie.
Japońska jakość w polskim rowerze MTB
Sercem każdego roweru górskiego jest osprzęt. Polscy projektanci sięgnęli po sprawdzone rozwiązania oferowane przez lidera rynku, czyli japońską markę Shimano. Podwójny system przerzutek – Tourney TY300 z przodu oraz Altus M310 z tyłu – zapewniają łącznie aż 21 przełożeń, które zawsze dopasujesz do akurat pokonywanego odcinka. W połączeniu z trzyrzędową korbą oraz siedmiobiegową kasetą zapewnia to niespotykaną kontrolę nad pracą napędu roweru, dzięki czemu możesz jeździć o wiele efektywniej i czerpać więcej satysfakcji z pokonywania kolejnych fragmentów szlaku.
Rower damski LEA 2.0 wyposażono także w wygodne w regulacji hamulce szczękowe typu V-brake, które oferują łatwy do wyczucia moment zatrzymania. Obsługiwane są przez płynnie działającą dźwignię Shimano EF41.
Wytrzymała rama o górskiej geometrii
Zdaniem wielu rowerzystów największą zaletą modeli od uznanej polskiej marki są świetnie dobrane ramy, wyróżniające je na tle tego segmentu cenowego. Nie inaczej jest w przypadku modelu LEA 2.0. Zastosowana w tym rowerze rama powstała z aluminium w technologii performance. Ten specjalny stop powstał z myślą o sportowych zastosowaniach. Jest przede wszystkim sztywny i wytrzymały, dzięki czemu sprawdza się do terenowej jazdy, a przy tym pozostaje stosunkowo lekki dla lepszych wrażeń rowerzystki. Wszystko to podkreśla dodatkowo dopasowana do kobiecej anatomii geometria z obniżonym przekrokiem – który ułatwia wchodzenie i schodzenie z roweru, także w luźniejszej odzieży. Rama jest malowana proszkowo, co skuteczniej chroni jej lakier przed zarysowaniem czy innym uszkodzeniem.
Dobra terenowa amortyzacja w przystępnej cenie
Kross LEA 2.0 to budżetowy rower górski, co jednak nie musi oznaczać słabej amortyzacji podczas terenowej jazdy. Dzięki zastosowaniu w jego konstrukcji autorskiego widelca podróżowanie po nierównościach czy pokonywanie krawężników w mieście dłużej nie będzie wiązać się nieprzyjemnymi odczuciami. Dodatkowo wspierają to koła w jednym z dwóch rozmiarów (26 lub 27,5 cala) wyposażone w opony WANDA. Są one zwrotne, wytrzymałe i nie przenoszą wielu drgań z drogi na ramę. W efekcie każda jazda będzie o wiele przyjemniejsza, niezależnie czy pokonujesz akurat wąskie miejskie uliczki, czy wybierasz się na terenową przejażdżkę.