Cena katalogowa 4499 zł
Nasza cena 3999 zł
Rekreacyjne rowery MTB zawsze cieszyły się w Polsce wysokim powodzeniem. Dlatego szykując się na e-rewolucję postanowiliśmy stworzyć rower, który pokochasz od pierwszego zakręcenia korbami. Kross Hexagon Boost 1.0 to rekreacyjny e-bike, który szybko i komfortowo zabierze cię do celu twojej podróży, a także pomoże przy pokonywaniu problematycznych podjazdów. Gwarantujemy Ci, że kiedy na niego wsiądziesz już nigdy nie będziesz chciał zejść z siodełka.
Bafang G010
Przy projektowaniu Kross Hexagon 1.0 postawiliśmy na silnik zamontowany w tylnym kole. Umożliwiło nam to stworzenie roweru o klasycznym wyglądzie ramy, którego elektryczny napęd zdradza tylko bateria zewnętrzna zamontowana na ramie. Bafang G120 to wydajny silnik w piaście tylnego koła o momencie obrotowym 32 Nm. Wydajna bateria o pojemności 396 Wh jest w stanie wspierać rowerzystę na dystansie aż do 105 km. Komfortowamanetka zamontowana na kierownicy pomaga na zmianę trybu pracy silnika w trakcie jazdy bez potrzeby zasiadania z roweru i zmiany trybu wspomagania.
Osprzęt
Osprzęt Kross Hexagon Boost 1.0 to komponenty Shimano. Charakteryzują się one wysoką jakością wykonania oraz odpornością na eksploatację, co jest niezwykle istotne w przypadku rowerów typu e-bike. Oferuje on aż 24 przełożenia, które pomogą odnaleźć się w każdych warunkach. Na wyposażeniu znajduje się także amortyzowany widelec SR Suntour XCT30 HLO DS o skoku 100 mm. Na kierownicy zamontowana jest manetka blokady amortyzatora, dzięki której można ustawić go w jednej pozycji i wspomóc swoją efektywność pedałowania. Opony zamontowane na 29 calowych kołach to Mitas Ocelot o szerokości 2,1”. Rower posiada hydrauliczne hamulce tarczowe.
Technologie
Rama z aluminium performance. Jest to specjalny stop aluminium performance 6061, dzięki czemu rower jest sztywny i odporny na uszkodzenia. . Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Ponadto rama jest malowanaproszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odpornośćnauszkodzeniamechaniczne.
- WAGA: 20.500
System e-bike
- SILNIK: BAFANG G120.250.DC
- BATERIA: PHYLION SF-06S
- WYŚWIETLACZ: BAFANG HMI DP E12.UART
Rama i widelec
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM PERFORMANCE
- WIDELEC: SR SUNTOUR XCT30 HLO DS (SKOK 100MM, BLOKADA NA KORONIE)
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
Koła
- PIASTA PRZÓD: GULI B43F-DS
- OBRĘCZE: RYDE RIVAL 21 (DISC, 36 OTW.)
- OPONY: MITAS OCELOT (29X2.1)
- OPONY: MITAS OCELOT V85 29X2.1
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TOURNEY FD-TY700
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ACERA RD-M360
- MANETKI: SHIMANO ST-EF505 (3X8)
- KORBY: SUNTOUR XCC
- SUPORT: BB SENSOR SR PA11.32.S0
- ŁAŃCUCH: YBN S8
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG200
- ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU: 12-32T
- KORONKI: 42T-34T-24T/175MM
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT200
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO EF505
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT200
- TARCZE HAMULCOWE: DISC (160MM)
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM (680MM, 31.8MM)
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM (S - 75MM, M - 90MM, L - 105MM, 31.8MM, WZNIOS 7°)
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2X350
- STERY: FP-H816 O1-1/8"
- CHWYTY: KROSS SCALE
- SIODŁO: SELLE ROYAL
- PEDAŁY: FP-917N