Rower górski KROSS HEXAGON 5.0
KROSS Hexagon 5.0 to rower, który może wprowadzić w kolarstwo górskie, a jednocześnie bez problemu posłuży jako rower do jazdy po mieście. Czerpie on garściami z rozwiązań z naszych rowerów z segmentu MTB hardtail, dzięki czemu poradzi sobie w trudniejszym terenie. Wyposażyliśmy go w sprawdzony osprzęt, przez co bez problemu odnajdziesz się w mieście, a także będziesz mógł na nim spróbować swoich sił w pierwszych maratonach MTB.
Osprzęt do każdego terenu
KROSS Hexagon 5.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd Shimano z 18 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Cues to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.
By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Technologie wspierające Cię w Twoich podróżach rowerowych
Rama KROSS Hexagon 5.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni. Dodatkowo, na kierownicy znajduje się manetka blokady amortyzatora, która umożliwia zwiększenie efektywności pedałowania na płaskich odcinkach drogi.
Rama i widelec
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM
- WIDELEC: SR SUNTOUR XCM32
- SKOK WIDELCA: 100MM
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
- KOLOR RAMY: SZARY
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO CUES U4000
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO CUES U3020
- MANETKI: SHIMANO CUES U4000
- KORBA: SHIMANO
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO CUES LG300
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-36T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 18
- SUPORT: SHIMANO BSA BB-UN101
- ŁAŃCUCH: SHIMANO LG500
Koła
- PIASTA PRZÓD: GULI GL-B43F
- PIASTA TYŁ: GULI GL-B43R
- OBRĘCZE: KROSS ALUMINIUM 622X25
- OPONY: OBOR MIKE BEAR 29X2,25
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT200
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT200
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT200
- TARCZE HAMULCOWE: POWER RT600 160 6B
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: POWER RT600 160 6B
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 720 MM 31.8
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 60MM/31,8/3°
- SIODŁO: KROSS
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 30,9X350
- STERY: FP-H863 O1-1/8"
- CHWYTY: KROSS
- PEDAŁY: TWORZYWO/STAL
System e-bike
- SILNIK: BRAK
- BATERIA: BRAK
- WYŚWIETLACZ: BRAK