SPECYFIKACJA
- RAMA
- MATERIAŁ RAMY Aluminium Performance
- WAGA 13,7 kg
- WIDELEC Kross (skok 80mm)
- KOŁA PIASTA PRZÓD SF-A202
- PIASTA TYŁ SF-A203
- OPONY Mitas Ocelot (26"/27,5" x 2.1")
- OBRĘCZE Kross (aluminium, podwójna ścianka, 26"/27,5")
- NAPĘD PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Tourney FD-TZ30
- PRZERZUTKA TYŁ Shimano Altus RD-M310
- HAMULCE PRZÓD V-brake
- HAMULCE TYŁ V-brake
- DŹWIGNIE HAMULCA Shimano ST-EF41 (mechaniczne)
- MANETKI Shimano ST-EF41 (3x7)
- KORBY Cyclone (42/34/24T)
- SUPORT FP-B902
- ŁAŃCUCH YBN S50
- KASETA / WOLNOBIEG Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)
- KOMPONENTY
- KIEROWNICA Aluminium (660mm, 31.8mm)
- WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (26": 75mm / 27,5": S - 75mm, M - 90mm, L - 105mm, 31,8mm, rise 7°)
- WSPORNIK SIODŁA Aluminium (26": 300mm / 27,5": S - 300mm, M/L - 350mm, 27,2mm)
- STERY FP-H863 (1-1/8")
- SIODŁO Selle Royal
- CHWYTY Herrmans
- PEDAŁY FP-804
- PO MIESIĄCU OD ZAKUPU NALEŻY DOKONAĆ PRZEGLĄDU ROWERU W ASO
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
GEOMETRIA
WYBIERZ ROZMIAR RAMY
- XS S S M L
- Rozmiar kół 26" 26" 27,5" 27,5" 27,5"
- FS Rozmiar ramy 14" 17" 17" 19" 21"
- ST Długość rury podsiodłowej 370 430 430 480 530
- TT Efektywna długość górnej rury 550 570 575 585 605
- HT Długość główki ramy 120 130 125 135 145
- SA Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5 72,5 72,5
- HA Kąt główki ramy 70 70 70 70 70
- CS Długość tylnych widełek 430 430 435 435 435
- WB Baza kół 1036 1056 1048 1059 1079
- REACH Reach 368 385 380 387 404
- STACK Stack 579 388 619 629 638
- BBDROP BB Drop 35 35 45 45 45
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum