CENA PRODUCENTA 7999 ZŁ
NASZA CENA 5199 ZŁ
KROSS GRIST 2.0
Leśne ścieżki to twój żywioł? Lubisz się bawić w terenie, ale nie odczuwasz zbytniej ekscytacji ze ścigania się w terenie? W takim wypadku KROSS GRIST 2.0 jest naturalnym wyborem. Jest to rower trailowy, który sprawdzi się tam, gdzie żaden inny nie da rady. Kiedy nasi testerzy po raz pierwszy usiedli na tym rowerze i zabrali go w teren najczęściej powtarzanym słowami były: “zabawa”, “przygoda”, “kontrola”. I wierzymy, że i ty zabierając KROSS Grist 2.0 będziesz także powtarzał te słowa, bo ich idea przyświecała nam przy jego projektowaniu.
Osprzęt, który sprawi, że pokochasz każdy zjazd
Rower górski KROSS Grist 2.0 został wyposażony w napęd Shimano NX działający w systemie 1x11. Dzięki temu będziesz mógł sprawnie pokonywać podjazdy i rozwinąć wysokie prędkości podczas jazdy w dół. Żebyś mógł się zatrzymać zamontowaliśmy w nim hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level... tak na wszelki wypadek. Tarcze 180 milimetrów tylko ułatwią to zadanie.
Za amortyzację odpowiada powietrzny amortyzator Rockshox Reba RL o skoku 120 milimetrów z możliwością jego blokady. Jest to konstrukcja znana, łatwa w serwisie i przystosowana pod system boost. Co jeszcze? Opuszczana sztyca Rockshox Reverb Stealth się twoim ulubionym gadżetem. Jeśli nigdy nie korzystałeś z możliwości jakie zapewnia opuszczenie sztycy na zjeździe, to będzie dla ciebie coś zupełnie nowego. Ale z pewnością docenisz jeszcze lepszą kontrolę na zjeździe, w porównaniu z klasyczną sztycą. Koła o średnicy 27,5 cala zostały złożone na markowych obręczach WTB Scraper i45 przystosowanych pod system bezdętkowy. Do tego wyposażyliśmy je w cenione za swoją wszechstronność opony WTB Trail Boss o szerokości 3,0”. Ty także docenisz je jeżdżąc w terenie.
Aluminium superlite to serce ramy KROSS GRIST 2.0
Rama KROSS Grist 2.0 została stworzona z aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Każda rama jest także poddawana procesowi znanemu jako hydroformowanie. Pozwala to na uzyskanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością oraz precyzją wykonania.
Rama i widelec
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: WIDELEC
- POŁYSK: ROCK REBA RL (SKOK 120MM, 15 × 110MM, BLOKADA NA KORONIE, BOOST, STOŻKOWA RURA STEROWA)
Napęd
- PRZERZUTKA TYŁ: SRAM NX
- MANETKI: SRAM NX (1 × 11)
- KORBA: SRAM NX (32T, BOOST)
- KASETA / WOLNOBIEG: SRAM PG-1130 (11-42T)
- SUPORT: SRAM GXP BSA
- ŁAŃCUCH: SRAM PC-1110
Koła
- PIASTA PRZÓD: MODUS JA176F (15 × 110MM, BOOST)
- PIASTA TYŁ: MODUS JA252R (12 × 148MM, BOOST)
- OBRĘCZE: WTB SCRAPER I40 (27,5", 40MM)
- OPONY: WTB TRAIL BOSS (27,5" × 3,0", FOLDING, TUBELESS)
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: SRAM LEVEL (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, TARCZA: 180MM)
- HAMULEC TYŁ: SRAM LEVEL (TARCZOWY, HYDRAULICZNY, TARCZA: 180MM)
- DŹWIGNIE HAMULCA: SRAM LEVEL (HYDRAULICZNE)
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM (760MM, 35MM)
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM (55MM, 35MM, WZNIOS 0°)
- SIODŁO: WTB VOLT SPORT
- WSPORNIK SIODŁA: ROCKSHOX REVERB STEALTH (S - 125MM × 390MM, M/L - 150MM × 440MM, 30,9MM)
- STERY: VP A45AC3 (1-1/8" - 1,5", TAPERED)
- CHWYTY: KROSS STABLE
Informacje dodatkowe
- WAGA [KG]: 13.800