SPECYFIKACJA
- RAMA
- MATERIAŁ RAMY Aluminium Lite
- WAGA 13,6 kg
- WIDELEC SR Suntour NCX D LO Coil (skok 63mm, blokada skoku na koronie ,Tapered)
- KOŁA
- PIASTA PRZÓD Shimano Deore HB-M6000
- PIASTA TYŁ Shimano Deore FH-M6000
- OPONY Schwalbe Marathon Mondial (28"x1.6", reflex)
- OBRĘCZE Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
- NAPĘD
- PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Deore FD-T6000
- PRZERZUTKA TYŁ Shimano Deore LX RD-T670
- HAMULCE PRZÓD Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
- HAMULCE TYŁ Shimano Disc BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny)
- DŹWIGNIE HAMULCA Shimano Disc BL-M396 (hydrauliczne)
- MANETKI Shimano Deore LX SL-T670 (3x10)
- KORBY Shimano Deore LX FC-T521 OCT (48/36/26T, S/M - 170mm, L/XL - 175mm)
- SUPORT Shimano BB-ES300
- ŁAŃCUCH Shimano CN-HG54
- KASETA / WOLNOBIEG Shimano Deore CS-HG500-10 (11-34T)
- KOMPONENTY
- KIEROWNICA Aluminium (S-620mm;M/L-640mm;XL-660mm, 31.8mm)
- WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (S-100mm, M/L-110mm, XL-120mm, 31.8mm, 7°)
- WSPORNIK SIODŁA Aluminium (S/M/L-350mm, XL-400mm, 27.2mm)
- STERY VP A45AC3 (1-1/8"-1.5", Tapered)
- SIODŁO Selle Royal Look IN Sport
- CHWYTY Herrmans Endorfin
- PEDAŁY VP-519A
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
GEOMETRIA
WYBIERZ ROZMIAR RAMY
- S M L XL
- Rozmiar kół
- FS Rozmiar ramy 17 19 21 23
- ST Długość rury podsiodłowej 430 470 520 570
- TT Efektywna długość górnej rury 572 582 597 612
- HT Długość główki ramy 140 150 150 160
- SA Kąt rury podsiodłowej 73 73 73 73
- HA Kąt główki ramy 70 70 70 70
- CS Długość tylnych widełek 445 445 445 445
- WB Baza kół 1074 1084 1099 1114
- REACH Reach 385 395 410 422
- STACK Stack 610 610 610 619
- BBDROP BB Drop 50 50 50 50
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.