SPECYFIKACJA
- RAMA
- MATERIAŁ RAMY Aluminium Lite
- WAGA 14,3 kg
- WIDELEC SR Suntour NEX HLO (skok 63mm, blokada skoku na koronie)
- TYLNY AMORTYZATOR
- KOŁA
- PIASTA PRZÓD Joy Tech D041DSE
- PIASTA TYŁ Joy Tech D142TSE
- OPONY Mitas V84 Gripper (28"x1,6", reflex)
- OBRĘCZE Kross Disc (Aluminium, podwójne ścianki)
- NAPĘD
- PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Altus FD-M370
- PRZERZUTKA TYŁ Shimano Acera RD-T3000
- HAMULCE PRZÓD Tektro Disc HD-M285 (hydrauliczny)
- HAMULCE TYŁ Tektro Disc HD-M285 (hydrauliczny)
- DŹWIGNIE HAMULCA Tektro HD-M285 (hydrauliczne)
- MANETKI Shimano Acera SL-M3000 (3x9)
- KORBY Shimano Acera FC-T3010 (48/36/26Tx170mm)
- SUPORT FP-B902
- ŁAŃCUCH Shimano CN-HG53
- KASETA / WOLNOBIEG Shimano Acera CS-HG200-9 (11-32T)
- KOMPONENTY
- KIEROWNICA Aluminium (DM/S-620mm DL/M/L-640mm, XL-660mm, 31.8 mm)
- WSPORNIK KIEROWNICY Aluminium (DM/DL/S-90mm, M/L-105mm, XL-120mm, wznios 7°)
- WSPORNIK SIODŁA Aluminium (DM/S-300mm, DL/M/L/XL-350mm, 27.2mm)
- STERY FP-H816 (1-1/8")
- SIODŁO Selle Royal Shadow
- CHWYTY Herrmans Oxy
- PEDAŁY VP-519A
GEOMETRIA
WYBIERZ ROZMIAR RAMY
- DM DL
- Rozmiar kół
- FS Rozmiar ramy 17 19
- ST Długość rury podsiodłowej 433 483
- TT Efektywna długość górnej rury 570 579
- HT Długość główki ramy 135 135
- SA Kąt rury podsiodłowej 73 73
- HA Kąt główki ramy 71 71
- CS Długość tylnych widełek 445 445
- WB Baza kół 1059 1068
- REACH Reach 384 393
- STACK Sta 610 610
- BBDROP BB Drop 50 50
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Mamy przyjemność Państwa poinformować, że wszystkie rowery firmy Kross są wysyłane dopiero po gratisowym przeglądzie zerowym potwierdzonym podpisem i pieczęcią w karcie gwarancyjnej