KROSS EVADO 4.0
Czasem potrzebujemy od roweru czegoś więcej. Kiedy dochodzimy do takiego wniosku na horyzoncie pojawia się on… cały na biało. No, może nie w tym przypadku. Ale nasz Kross Evado 4to świetny wybór dla każdego, kto nie chce być ograniczany wyborem pomiędzy ścieżkami rowerowymi czy utwardzoną nawierzchnią podczas leśnych wypraw. Kross Evado 4zabierze cię tam, gdzie rower szosowy nie da rady. I ułatwi jazdę tam, gdzie rower górskibędzie stwarzał problemy.
KROSS Evado 4.0 to wysokiej jakości rower dostępny w przystępnej cenie
Osprzęt
KROSS Evado 4.0 to naturalne rozwinięcie swojego poprzednika. Pomimo pewnych podobieństw to różnicę widać już na pierwszy rzut oka. KROSS Evado 4.0 także został wyposażony w osprzęt Shimano z tylną przerzutką Acera M360. Taka konstrukcja pozwoliła nam uzyskać aż 24 przełożenia, które każdemu rowerzyście pomogą w pokonaniu wyzwań stawianych mu przez teren. Tym co stanowi jednak największą różnicę są mechaniczne hamulce tarczowe, które umożliwiają łatwy serwis oraz pozwalają na szybkie oraz skuteczne zatrzymanie się w każdych warunkach. To rozwiązanie zapewniające dużo pewniejsze hamowanie niż klasyczne rozwiązania takie jak hamulce v-brake. KROSS Evado 4.0 został wyposażony amortyzowany widelec SR Suntour NEX o skoku 63 mm. Dzięki niemu bez problemu dojedziesz do miejsca docelowego bez martwienia się o krawężniki czy kostkę brukową. W lesie natomiast będziesz mógł jeździć po bezdrożach bez chwili zastanowienia czy pokonasz kamienie i korzenie stojące Ci na drodze. To także koła o średnicy 28” i opony zapewniające wysoką przyczepność niezależnie od tego w jakich warunkach jeździsz.
Technologie dla wymagających
KROSS Evado 4.0 został wykonany z bardziej zaawansowanego technologicznie stopu aluminium. Aluminium liteto ulepszony stop aluminium 6061, jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy. To także hydroformowanie ramy, dzięki czemu udało się nam uzyskać estetyczne, niespotykane nigdzie indziej kształty poszczególnych rurek. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Rama i widelec
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE
- WIDELEC: SR SUNTOUR NEX
- SKOK WIDELCA: 63MM
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TOURNEY TY510
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ACERA M360
- MANETKI: RADIUS SF-891
- KORBA: PROWHEEL TY-CM99
- KORONKI: 48T-38T-28T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG31
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-32T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 24
- SUPORT: FP-B902-2S
- ŁAŃCUCH: SHIMANO HG40
Koła
- PIASTA PRZÓD: QR 9MM
- PIASTA TYŁ: QR 9MM
- OBRĘCZE: KROSS
- OPONY: 700X45C
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: RADIUS HYDRAULICZNE
- HAMULEC TYŁ: RADIUS HYDRAULICZNE
- DŹWIGNIE HAMULCA: RADIUS SF-891
- TARCZE HAMULCOWE: DISC (160)
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: DISC (160)
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 640 MM 31.8
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 90MM/31,8/7°
- SIODŁO: KROSS
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 31,6 (DM - 300 MM, DL - 350 MM)
- STERY: 1-1/8"
- CHWYTY: HERRMANS OXY
- PEDAŁY: FP-917N
System e-bike
- SILNIK: BRAK
- BATERIA: BRAK
- WYŚWIETLACZ: BRAK
Informacje dodatkowe
- WAGA [KG]: ROZMIAR DL - OK. 14,1 KG