KROSS ESKER 2.0
Czasem chcesz zjechać z utartych dróg w niezbadane rejony kraju. Chcesz przemierzać szutry, pokonywać leśne rzeczki, wzywa Cię przygoda? Nasz KROSS Esker 2.0 został stworzony właśnie w tym celu. To rower dla tych wszystkich, którzy szukają nowych dróg tam, gdzie ich nie ma. Uciekających od cywilizacji i chcących spędzić noc na mazurskich łąkach wpatrując się w gwiazdy.
KROSS Esker 2.0 to propozycja dla wszystkich, którzy szukają wielu punktów montażowych na bagażnik i sakwy. ”. KROSS Esker 2.0 w 2024 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego roweru wyprawowego. To wiele drobnych modyfikacji oraz nowość - napęd MICROSHIFT SWORD
Gravel w nowym wydaniu - GEN2
Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnegotowarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.
Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym.
Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.
Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.
Pora na przygodę!
Rowery z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po szosie i w terenie, dlatego też wyposażyliśmy go w niezawodną przerzutkę MICROSHIFT SWORD RD-G7005M oraz mechaniczne hamulce tarczowe Tektro. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz mógł dokonać napraw nawet w największej dziczy. Uzupełnieniem kompletu jest dziesięciorzędowa kaseta MICROSHIFT CS-H104.
Na wyposażeniu znalazły się także sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 45 milimetrów.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama Kross Esker 2.0 została wykonana z aluminium. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie. W przednim widelcu stworzyliśmy dodatkowe miejsce mocowania na np. małe sakwy.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Rama i widelec
- MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM
- WIDELEC: CARBON
- SKOK WIDELCA: BRAK
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
- WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
- KOLOR RAMY: GRANATOWY
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
- PRZERZUTKA TYŁ: MICROSHIFT SWORD RD-G7005M
- MANETKI: MICROSHIFT SWORD SB-G7000
- KORBA: PROWHEEL RPL-FD16S-F-TT
- KORONKI: 40T
- KASETA / WOLNOBIEG: MICROSHIFT CS-H104
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-48T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 10
- SUPORT: PROWHEEL BB68+
- ŁAŃCUCH: SHIMANO HG54
Koła
- PIASTA PRZÓD: SHIMANO GRX RS470
- PIASTA TYŁ: SHIMANO GRX RS470
- OBRĘCZE: KROSS ALUMINIUM 622X19
- OPONY: WTB RIDDLER COMP 700X45C
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD: TEKTRO MD C550
- HAMULEC TYŁ: TEKTRO MD C550
- DŹWIGNIE HAMULCA: MICROSHIFT SWORD SB-G7000
- TARCZE HAMULCOWE: TEKTRO TR160 160 CL
- TARCZE HAMULCOWE TYŁ: TEKTRO TR160 160 CL
Komponenty
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 420 MM 31.8
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 80MM/31,8/7°
- SIODŁO: SELLE ROYAL COMFORT GROOVE
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2X350MM
- STERY: FSA 1-1/8"/1.5"
- CHWYTY: KROSS EVA
- PEDAŁY: BRAK
Informacje dodatkowe
- WAGA [KG]: OK 11,55